waarom in de klb?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef marcellalb het volgende:
Ik zit hier nogal mee in mijn maag, en zou graag respons willen. Vorige week vrijdag heb ik onze grote Bosch koelkast op marktplaats gezet, omdat de vriezer nauwelijks nog vroor. Omdat de koelkast eigenlijk te groot voor ons was heb ik er geen monteur bij laten komen. Ik heb eerlijk in de advertentie gezet dat de vriezer het niet naar behoren deed, maar dat het misschien iets was voor een klusser. Binnen drie seconde werd ik gebeld een man wilde de koelast komen ophalen, terwijl ik al met iemand aan het mailen was die hem graag wilde. Dat zei ik tegen deze man, en heb me toen laten overhalen. Hij stond zo in de weg dat ik akkoord gaf. Nu belde hij vandaag de koelkast kon niet meer gerepareerd worden, en vond mij een oplichter. Best een bedreigend telefoontje. Ik zei dat ik eerlijk was geweest en dat hij zelf het risico had genomen. Nu voel ik mij iets bedreigd hij kwam vanavond wel even langs om de koelkast terug te brengen. Wat moet ik doen..
Doen ze geen fuck meequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef djac1 het volgende:
Als je met de dood wordt bedreigd.. Gewoon aangifte doen!
anders vraag je je vriendin om je te beschermenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef marcellalb het volgende:
Ik zit hier nogal mee in mijn maag, en zou graag respons willen. Vorige week vrijdag heb ik onze grote Bosch koelkast op marktplaats gezet, omdat de vriezer nauwelijks nog vroor. Omdat de koelkast eigenlijk te groot voor ons was heb ik er geen monteur bij laten komen. Ik heb eerlijk in de advertentie gezet dat de vriezer het niet naar behoren deed, maar dat het misschien iets was voor een klusser. Binnen drie seconde werd ik gebeld een man wilde de koelast komen ophalen, terwijl ik al met iemand aan het mailen was die hem graag wilde. Dat zei ik tegen deze man, en heb me toen laten overhalen. Hij stond zo in de weg dat ik akkoord gaf. Nu belde hij vandaag de koelkast kon niet meer gerepareerd worden, en vond mij een oplichter. Best een bedreigend telefoontje. Ik zei dat ik eerlijk was geweest en dat hij zelf het risico had genomen. Nu voel ik mij iets bedreigd hij kwam vanavond wel even langs om de koelkast terug te brengen. Wat moet ik doen..
Gewoon neersteken dan als die voor je deur staatquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
graag een advies ben maar een vrouw
als je echt bent bedreigd kan je naar de politie stappen, vraag anders of een vriend of je vriendin bij je langskomt zodat je je veiliger voeltquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
Dan zeg je toch dat je een goed werkende voor hem koop.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef marcellalb het volgende:
ik snap dat ook niet mp staat vol met goede werkende koelkasten voor minder zag ik net
Als u de FOK! knokploeg wilt inschakelen verzoek ik u om mij even te contacten via het DM systeem.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
Dat is wel een bedrag voor een kapotte koelkast. Maar alsnog heeft die man zelf het risico genomen. Jij kunt ook niet inschatten of die knakker capabel is om koelkasten te repareren, dus het slaat sowieso nergens op dat hij terug bij jou komt. Als hij er niets van kan en de koelkast is gemakkelijk te repareren, dan is het alsnog zijn eigen domme schuld.quote:
de hele dag fappen op Fokkers die zeuren dat Fokkers spelfouten maken.;)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
De hele dag lopen fappen op spelfouten van Fokkers!
Moet ik je in elkaar slaanquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:57 schreef dincky het volgende:
[..]
de hele dag fappen op Fokkers die zeuren dat Fokkers spelfouten maken.;)
Marktplaats zitten risico's aan, ik vind dat je het ook niet kon weten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef marcellalb het volgende:
niet elke vijf minuten klaarkomen op een spelfoutquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Dikkejordy het volgende:
[..]
De hele dag lopen fappen op spelfouten van Fokkers!
uiteraard wel filmen en het filmpje op fok postenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:03 schreef dincky het volgende:
verkleed je anders als een clown, zet de deur op een kier en als hij binnen komt ren je naar hem toe met een mega moker
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:07 schreef Diesell het volgende:
Vraag om het bonnetje, mocht hij die niet hebben kan die ophoepelen met z'n koelkast
Is het Badr Hari? Die schijnt losse handjes te hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef marcellalb het volgende:
mmh daar heb ik geen tijd voor het was een Marokkaanse jongen maakt dat wat uit ik ben echt bang
Wat is klb?
TS IS EEN FREUBELER.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:05 schreef marcellalb het volgende:
Ja misschien wel maar het was een grote driedeurs rvs koelkast mijnheer ging zelf akkoord omdat ik al een bod had van 125. Ik heb ook wel een een kapotte kast gekocht, maar ik restaureer kasten en wilde de uitdaging wel aangaan. Dan kan ik hem na een week toch ook niet terugbrengen omdat het me niet lukt
Het feit dat het een Marokkaan is maakt het nog véél erger. Die gasten zijn supercrimineel, zoek maar eens de cijfers van het CBS op.... 75% van alle Marokkaanse jongens tot 23 jaar zijn meerdere malen in aanraking geweest met de politie. Kijk ook maar eens naar 'Opsporing Verzocht': 99% wat daar aan mongolen voorbij komt is Mocro.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef marcellalb het volgende:
het was een Marokkaanse jongen maakt dat wat uit
ik ben echt bang
Ja, dat maakt zeker uit. Die nemen namelijk hun hele vriendenschaar mee naar jouw voordeur om het probleem 'op te lossen'.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef marcellalb het volgende:
mmh daar heb ik geen tijd voor het was een Marokkaanse jongen maakt dat wat uit
"Joehoe, liefie, kijk eens, er is weer een Mocro genoemd!"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Dikkejordy het volgende:
Als het een Marokkaan is gewoon uithalen, zo hard mogelijk
"En deze, honnepon?"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:01 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het feit dat het een Marokkaan is maakt het nog véél erger. Die gasten zijn supercrimineel, zoek maar eens de cijfers van het CBS op.... 75% van alle Marokkaanse jongens tot 23 jaar zijn meerdere malen in aanraking geweest met de politie. Kijk ook maar eens naar 'Opsporing Verzocht': 99% wat daar aan mongolen voorbij komt is Mocro.
Die gasten hebben geen geweten en halen zonder pardon hun debiele broertjes en neefjes erbij. Als die knakker aanbelt moet je met een honkbalknuppel klaarstaan om jezelf (indien nodig) te beschermen.
Sterkte.
Welke drugs, geef me s.v.p.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Joehoe, liefie, kijk eens, er is weer een Mocro genoemd!"
"Echt waar, schat? Zo vroeg op de avond al?"
"Ja, maar 't is een milde hoor... roept alleen op tot fysiek geweld..."
"Geen 'K*T' en/of gestrooi met enge ziektes?"
"Nope. Gewoon slaag... That's it."
"Beetje een sof, zo, lieverd... ik berg de kaasjes weer op."
"Gelijk heb je. Zo komt die Race War er nooit natuurlijk."
Etc.
Ik snap ook niet dat mensen 125 euro neerleggen voor een half kapotte koelkast. Los van het feit dat de helft niet werkt zal het niet al te lang duren voor de rest volgt. Maar goed, TS heeft het geld binnen dus blijkbaar kan alles via marktplaats.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:20 schreef Joezi het volgende:
Geld vragen voor een kapotte koelkastÜberhaupt geld willen hebben voor je 2e hands rommel
Ja, en dus gaan we mensen maar niet meer individueel beoordelen op hun daden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:25 schreef trucker3 het volgende:
TS vraagt of het wat uitmaakt of het een Marokkaan is. De criminalteitscijfers van het CBS wijzen keihard uit dat dit inderdaad het geval is. Nu gaan sommige hier politiek correct lopen janken.
Zo voorspelbaar weer.
Hier blijf ik voor thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:50 schreef dincky het volgende:
[..]
waarom in de klb?
ontopic: simpel, ga naar de mediamarkt. koop een camera en hang hem boven je voordeur. savonds verstop je je op je zolderkamer en doe je alsof je niet thuis bent. in tussen tijd kan je de man via de camera uitlachen en het filmpje op Fok plaatsen
Smoothquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:35 schreef Big-B het volgende:
Heb je of ken je geen man die kan beschermen anders.
Dom. Een keer een tweedehands laptop gekocht, die was binnen 2/3 maanden de pijp uit. Sindsdien geen tweedehands elektronica meer voor mij. Het enige wat ik tweedehands aanschaf zijn fietsen en boeken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:26 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen 125 euro neerleggen voor een half kapotte koelkast. Los van het feit dat de helft niet werkt zal het niet al te lang duren voor de rest volgt. Maar goed, TS heeft het geld binnen dus blijkbaar kan alles via marktplaats.
Tweedehands electronica is ook riskant. Mensen zien hun ouwe meuk in de kast en denken: ah die ga ik mooi verkopen. Zonder te kijken of die meuk het nog werkelijk doet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dom. Een keer een tweedehands laptop gekocht, die was binnen 2/3 maanden de pijp uit. Sindsdien geen tweedehands elektronica meer voor mij. Het enige wat ik tweedehands aanschaf zijn fietsen en boeken.
Inderdaad en het is zeer vaak uitgeleefd. Het gaat eventueel een tijd mee maar nooit lang.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tweedehands electronica is ook riskant. Mensen zien hun ouwe meuk in de kast en denken: ah die ga ik mooi verkopen. Zonder te kijken of die meuk het nog werkelijk doet.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:57 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Had dat ooit een keer met ene Bradley van D.
Op marktplaats komen alle vooroordelen tot leven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgende keer met je koelkast op een station afspreken?
'Hallon hier hangd camera hoor pas mar op gr gr marcellalb'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:49 schreef marcellalb het volgende:
adnapekkid, ik ga mooi de deur uit. Ik heb een briefje heb ik op de deur gehangen van camera toezicht:))
Kan je geen aardige sterke buurman lenen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:54 schreef marcellalb het volgende:
Ja, natuurlijk. Die hond is haram.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb je geen buren in de straat met een hele grote hond? Daar zijn ze bang voor.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
'Hallon hier hangd camera hoor pas mar op gr gr marcellalb'
Dat is wel het domste wat je ooit kan doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:00 schreef Fushia2 het volgende:
Altijd de eerste klap geven, werkt in mijn geval altijd goed.
Je kent de tokkie marokkanen blijkbaar nog nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 19:48 schreef Boca_Raton het volgende:
En het omgekeerde, een kop koffie aanbieden?
Het kan heel goed uitpakken. Hij verwacht een bang iemand, in plaats daarvan nodig je 'm uit voor een kop koffie en een verhelderend gesprek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:01 schreef Big-B het volgende:
[..]
Je kent de tokkie marokkanen blijkbaar nog niet
Heb je wel gelijk in, angst tonen is het laatste wat je moet doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het kan heel goed uitpakken. Hij verwacht een bang iemand, in plaats daarvan nodig je 'm uit voor een kop koffie en een verhelderend gesprek.
Internetheld much ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:21 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Je hebt toch wel een paar vrienden die je even erbij kan halen. Een koop is een koop maar blijkbaar kan jij je mannetje niet staan
zegt al genoeg, dan komt ie naar je huis toe en begint ie optescheppen over een vriend die al je botten in een keer breektquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef marcellalb het volgende:
mmh daar heb ik geen tijd voor het was een Marokkaanse jongen maakt dat wat uit ik ben echt bang
Wat is klb?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Joehoe, liefie, kijk eens, er is weer een Mocro genoemd!"
"Echt waar, schat? Zo vroeg op de avond al?"
"Ja, maar 't is een milde hoor... roept alleen op tot fysiek geweld..."
"Geen 'K*T' en/of gestrooi met enge ziektes?"
"Nope. Gewoon slaag... That's it."
"Beetje een sof, zo, lieverd... ik berg de kaasjes weer op."
"Gelijk heb je. Zo komt die Race War er nooit natuurlijk."
Etc.
heldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"En deze, honnepon?"
"Mwja... mwoh... de honkbalknuppel klinkt veelbelovend..."
Etc.
Heb eens een computer verkocht via MP, komt er een super keurige Marokkaan langs.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je iets op Marktplaats aanbiedt dan weet je dat je niet de welopgevoede elite aan de deur krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |