quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn vader kende een FOK!ker die kwam eten, LB moest werken in twee verschillende vestigingen en hield niet van schelpdieren, en er was nog wat
Daarover gaat ze echt niet bellen hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik droomde dat yvonne me belde dat ik fa mocht worden
Danny zou speciaal voor dit soort mensen een 3-dagen afkick programma op moeten zetten.quote:
nou we waren gwn aan t kletsen weetje wel en tken begon ze daarover van zou je dat willen want is verantwoordelijke taak en dan kan je misschien volwassener worden enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarover gaat ze echt niet bellen hoor.
Bellen kan ook hoor hahaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon een DM of mailtje, hoogstens.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou we waren gwn aan t kletsen weetje wel en tken begon ze daarover van zou je dat willen want is verantwoordelijke taak en dan kan je misschien volwassener worden enzo
hoezo? ik weet vanmezelf dat ik nog niet volwassen ben dus ik snap je reactie nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wel mooi dat je weet hoe anderen over je denken.
Bij het afkickkliniek: "Waar ben jij verslaafd aan?'' ''Ja aan FOK!''quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Danny zou speciaal voor dit soort mensen een 3-dagen afkick programma op moeten zetten.
Nog nooit meegemaakt. Enige dromen die ik mij kan herinneren zijn van die kutmomenten dat je over een brug loopt, en die hele brug opeens weg is, of dat je gewoon valt, en geen idee hebt hoe, waar, wanneer, en waarom.quote:
Ik had het meer over je gedrag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo? ik weet vanmezelf dat ik nog niet volwassen ben dus ik snap je reactie niet
450 dagen afkicken, dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij het afkickkliniek: "Waar ben jij verslaafd aan?'' ''Ja aan FOK!''
http://www.novatv.nl/page/detail/nieuws/8766quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
450 dagen afkicken, dat is echt fantastisch!
En dat iedereen je dan zo:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FOK! is wel vergelijkbaar met keihard gamen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/page/detail/nieuws/8766
Wellicht kun je hier terecht.
RIP Nova
Wacht watquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Enige dromen die ik mij kan herinneren zijn van die kutmomenten dat je over een brug loopt, en die hele brug opeens weg is, of dat je gewoon valt, en geen idee hebt hoe, waar, wanneer, en waarom.
In beide gevallen zit je 20 uur achter je scherm en bent afhankelijk van internet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
FOK! is wel vergelijkbaar met keihard gamen ja.
uh okequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had het meer over je gedrag.
Allemaal een emo.gif masker op. Anonieme FOK!verslaafden spreekuurtjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dat iedereen je dan zo:aankijkt.
Succes. Het heeft mij nooit kunnen bekoren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zaterdagavond misschien Salvia doen
Heb ik nu ook niet meer.. Zal wel een jeugddingetje zijn ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
Vroeger droomde ik wel eens dat ik viel in the void, en toen wakker werd, maar nu niet meer.
Ook een keer dat een heks een stukje kont van mij afbeet
En als er een televisieprogramma komt anoniem en een zware stemquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Allemaal een emo.gif masker op. Anonieme FOK!verslaafden spreekuurtjes.
True, true.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In beide gevallen zit je 20 uur achter je scherm en bent afhankelijk van internet.
Ja.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
Of denk je dat je opeens een baard krijgt door FA te zijn?
Thanks. Een vriend van mij gaat het halen in Amsterdam.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes. Het heeft mij nooit kunnen bekoren.
Godver.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Allemaal een emo.gif masker op. Anonieme FOK!verslaafden spreekuurtjes.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En als er een televisieprogramma komt anoniem en een zware stem
Om af te kicken mag je een halfuurtje op FOK! per dag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Van die "onherkenbare" vervormde stemmen.
Ik droom rare dingen somsquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik nu ook niet meer.. Zal wel een jeugddingetje zijn ofzo.
Wat.
Welke seconde nog? Zit mobiel enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Had het helemaal niet door.Als een gek zitten zoeken en op end zitten rammen.
Alle referenties naar FOK! zijn verboden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Om af te kicken mag je een halfuurtje op FOK! per dag.
Maar je mag FOK! niet in het echt nadoen dus je mag geen emogif doen naar mensen als ze wat stoms zeggen
Ik heb het destijds allemaal weggegeven. 2 van die bakjes gehaald, maar het effect was heel minimaal.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Thanks. Een vriend van mij gaat het halen in Amsterdam.
En je mag ook geen opgeslost slotje zeggenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alle referenties naar FOK! zijn verboden.Geen beeldjesstamp grappen, geen 450 fantastisch, geen vis een optie.
55. Viel nog mee dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Welke seconde nog? Zit mobiel enzo.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alle referenties naar FOK! zijn verboden.Geen beeldjesstamp grappen, geen 450 fantastisch, geen vis een optie.
Dus je vond het wel chill om te doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het destijds allemaal weggegeven. 2 van die bakjes gehaald, maar het effect was heel minimaal.
Ik krijg binnenkort Peyote buttons.
Daar zou ik op FOK! zelf al voor tekenen. Ik ga mij aanmelden. Al moet ik gezien mijn moderatortag waarschijnlijk wel het zwaardere programma volgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, liever een joint. Het duurde echt maar een half minuutje en viel niet zwaar ofzo. Het is ook niet zo scherp als wiet door een pijpje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus je vond het wel chill om te doen?
Denk het ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik snap t echt niet![]()
ben te moe denk ik
Die was ik nog even vergeten ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En je mag ook geen opgeslost slotje zeggen
Ah oke ik het wil het wel een keer proberen. Vorig weekend voor het eerst poppers gedaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh, liever een joint. Het duurde echt maar een half minuutje en viel niet zwaar ofzo. Het is ook niet zo scherp als wiet door een pijpje.
Het enige effect wat ik merkte was dat de stoel waarop ik zat even "scheef" ging. Alsof je dronken bent en je wereld draait(?) Zo'n gevoel.
Wel hard gelachen, want een maat voelde precies hetzelfe.
Ik zou 't in elk geval niet weer halen.
Dat kan ik beamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk het ook.
Je had het er over dat yvonne je FA wilde maken zodat je wat volwassener werd. Volgens yvonne ben je dus nog niet volwassen, en leer je volwassen te worden door FA te worden. Volwassen gedrag kan je leren, maar volwassen worden zelf komt toch echt met de jaren.
Of als iemand een goed onderwerp heeft mag je ook geen TTquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die was ik nog even vergeten ja.
Wat vond Etsu/Rez ervan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ah oke ik het wil het wel een keer proberen. Vorig weekend voor het eerst poppers gedaan.
Denk inderdaad dat je dan eerst een paar weken in een afgesloten ruimte moet doorbrengen. Misschien is het blauwe er dan wel vanaf.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik op FOK! zelf al voor tekenen. Ik ga mij aanmelden. Al moet ik gezien mijn moderatortag waarschijnlijk wel het zwaardere programma volgen.
ja ik bedoelde ook volwassen gedrag denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk het ook.
Je had het er over dat yvonne je FA wilde maken zodat je wat volwassener werd. Volgens yvonne ben je dus nog niet volwassen, en leer je volwassen te worden door FA te worden. Volwassen gedrag kan je leren, maar volwassen worden zelf komt toch echt met de jaren.
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik bedoelde ook volwassen gedrag denk ik.
omdat fa verantwoordelijke taak is dacht ze van misschien is t goed als je dit wordt dan leer je zelfstandig te worden enz enz
werd helaas daarna wakker dus echt fa ben ik niet geworden
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of als iemand een goed onderwerp heeft mag je ook geen TTdoen
Of als iemand kut tegen je doet TR gemacht roepenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Direct nadat iemand een gesprek begint; FIPO! roepen.
Aan het einde van een gespreksonderwerp; hihi lapo
Dan weet je dus wat anderen van je denken; Dat je nog niet volwassen bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja ik bedoelde ook volwassen gedrag denk ik.
omdat fa verantwoordelijke taak is dacht ze van misschien is t goed als je dit wordt dan leer je zelfstandig te worden enz enz
werd helaas daarna wakker dus echt fa ben ik niet geworden
Ik zou willen dat ik hier een goede reactie op had.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
It's worse than that, he's dead, Jim!
Allemaal druk enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat anderen van je denken; Dat je nog niet volwassen bent.het punt is duidelijk dus.
Mja, zo'n feest is het niet hoor, FA zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of als iemand kut tegen je doet TR gemacht roepen
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat de Mediamarkt Uggs verkoopt
Theeeeere's Klingons on the starboard bow, starboard bow, starboard bow. There's Klingons on the starboard bow, scrape 'em off, Jim!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hier een goede reactie op had.
Ik was net te laat goffedomme.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind het nog steeds raar dat de Mediamarkt Uggs verkoopt
Had je die filmpjes gezien? Ze gingen zelfs ruzie makenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Zou het zelfde idee zijn als de Karwei die opeens appeltaarten gaat verkopen.
Arme Yvonnequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Maar ook persoonlijke shizzle, en gezeik van mensen die niet helemaal sporen.
Ik had graag foto's van jou en je uggs willen zienquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was net te laat goffedomme.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Theeeeere's Klingons on the starboard bow, starboard bow, starboard bow. There's Klingons on the starboard bow, scrape 'em off, Jim!
Helaas David, helaas...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had graag foto's van jou en je uggs willen zien
Hihi d4v1d heeft een Ugg-fetish.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had graag foto's van jou en je uggs willen zien
Nee, denk ook niet dat ik daar vrolijk van word.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had je die filmpjes gezien? Ze gingen zelfs ruzie maken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wist niet dat Star Trek een musical was.
Bij mij ook, omdat ik loogquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn ban is wel eens ingekort door yvonne volgens mij
Ik was in de kliko gesmeten, maar daar heeft yvonne mij weer uitgehaald.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:56 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn ban is wel eens ingekort door yvonne volgens mij
Lievquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was in de kliko gesmeten, maar daar heeft yvonne mij weer uitgehaald.
Het zijn ook wel allemaal jongeren met gedragsproblemen hier... Gewoon weer die tubgirl erin gooien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Moest er wel een lief mailtje voor sturen, en beloven dat ik het nooooooit meer zou doen.
Faaluser jijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
O![]()
Ik dacht dat ik nog niet gereageerd had. Mobiel enzo.
Nou ja gedragsproblemen dat niet maar ik ben niet helemaal 100%quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het zijn ook wel allemaal jongeren met gedragsproblemen hier... Gewoon weer die tubgirl erin gooien.
Zitten er wel een hoop tussen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het zijn ook wel allemaal jongeren met gedragsproblemen hier... Gewoon weer die tubgirl erin gooien.
Heb je al zin in de herfst?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was in de kliko gesmeten, maar daar heeft yvonne mij weer uitgehaald.
Dat was niet mijn kliko-ban.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je al zin in de herfst?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ben je postgeschiedenis handmatig aan het doorspitten en kwam toevallig in 2012 uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was niet mijn kliko-ban.
Tevens is dit lekken uit m'n notes.
Mon masterquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Schaterlachend op de grond gelegen. Bedankt
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snapte de grap niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte hem nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Nope. Die topics zijn allemaal verwijderd, en dit is een screenshotje uit m'n notes. Ook wel herkenbaar aan de andere lay-out, en TR.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben je postgeschiedenis handmatig aan het doorspitten en kwam toevallig in 2012 uit
oooooOooooOOOOO #REKTquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Die topics zijn allemaal verwijderd, en dit is een screenshotje uit m'n notes. Ook wel herkenbaar aan de andere lay-out, en TR.
Verwijdert is het wel maar ik zat in een topic waar iemand er een screenshot van heeft gemaakt en jullie je eigen baldadigheden bespreken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Die topics zijn allemaal verwijderd, en dit is een screenshotje uit m'n notes. Ook wel herkenbaar aan de andere lay-out, en TR.
En poppersquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal vast iets te maken zijn met homo want Rez/Etsu.
Dus jij hebt poppers gebruikt zonder je ook maar enigszins in te lezen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zal vast iets te maken zijn met homo want Rez/Etsu.
Verwijderd*quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verwijdert is het wel maar ik zat in een topic waar iemand er een screenshot van heeft gemaakt en jullie je eigen baldadigheden bespreken.
Kom vechten dan
jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij hebt poppers gebruikt zonder je ook maar enigszins in te lezen?
DrNick moet naar het afkickkliniek.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
DrNick, 371.Driehonderdfuckingéénenzeventig.
Dat is wel duidelijk ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DrNick moet naar het afkickkliniek.
Even een interventie met die rtl4 neger.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DrNick moet naar het afkickkliniek.
Ja sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:09 schreef BBQSausage het volgende:
DrNick, 371.Driehonderdfuckingéénenzeventig.
John slaat een arm om je heen Williams.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even een interventie met die rtl4 neger.
's nachts posten gaat sneller hé.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef DrNick het volgende:
Ik weet niet eens hoe het kan, zoveel kan toch niet eens.
Wat, hoezoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
yvonne heeft mij eens 8 weken van FOK! af gedonderd omdat ik een Noord Korea topic had gemaakt
Jij was Computerprobleem?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
yvonne heeft mij eens 8 weken van FOK! af gedonderd omdat ik een Noord Korea topic had gemaakt
Kan wel ja, maar zoveel heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
's nachts posten gaat sneller hé.
Je zat vannacht al rond de 300. Lijkt net zo'n wijf wat continue loopt te kwekken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:11 schreef DrNick het volgende:
Ik weet niet eens hoe het kan, zoveel kan toch niet eens.
Geen ideequote:
Ja weet ik. Raar dit :squote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je zat vannacht al rond de 300. Lijkt net zo'n wijf wat continue loopt te kwekken.
Wie?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee
Ging over dat ik in Pyongyang woonde en nog meer bagger![]()
![]()
Actieve SC's helpen wel. ONZ-SC is de laatste paar dagen wel drukker geworden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan wel ja, maar zoveel heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat voor pareltjes heb ik gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wees blij dat je hem niet kent.
Dat was toch een Belg?quote:
Ja true.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Actieve SC's helpen wel. ONZ-SC is de laatste paar dagen wel drukker geworden.
Begon nog als een grap, maar die kerel werd echt gigantisch vervelend.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor pareltjes heb ik gemist![]()
Hue huequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is 'ie volgens mij nog steeds.
Heb je wel een kut leven als je een Belg bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is 'ie volgens mij nog steeds.
Auto's zijn daar wel goedkoperquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je wel een kut leven als je een Belg bent.
Wel lekker brood en ander eten, maar de rest is minder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je wel een kut leven als je een Belg bent.
Leffe is wel goed bier ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Auto's zijn daar wel goedkoper
en Belgisch bier
Maar je bent wel een Belg
Moet je eens door Luik rijden wat een pauperbuurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel lekker brood en ander eten, maar de rest is minder.
Dat wordt naar fok.bequote:
Hoboken bij Antwerpen ook. Ben er eens schildpadden op gaan halen met mijn oom.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je eens door Luik rijden wat een pauperbuurt.
Ik zal wel vloeiend Duits willen spreken jaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Sardu het volgende:
Ik word wel Duitser.![]()
Een taal die je kan schreeuwen
Een voetbaltitel
Reinheitsgebot op bier
Degelijke auto's
Geschiedenis!
Lelijk wijf aan het roer, maar nog altijd beter dan die sneue sukkelpolitiek in NL.
Teveel is nooit goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Huh eerst was melk goed je voor je en nu ga je van veel melk drinken dood
Deze man weet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik tank altijd in Duitsland
Heb mijn auto ook geimporteerd vanuit Duitsland
Boodschapjes doen in Duitsland
¤1.47 per liter
quote:
d4v1dquote:
Dat komt omdat mensen zichzelf de titel 'voedingsdeskundige' aan kunnen meten. En die moeten wel werk houden he!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Huh eerst was melk goed voor je en nu ga je van veel melk drinken dood
Serieus?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
3 tientjes met de bus. Opstappen in Amsterdam of Groningen.
Is bewezen door Zweedse wetenschappers.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen zichzelf de titel 'voedingsdeskundige' aan kunnen meten. En die moeten wel werk houden he!
www.meinfernbus.nlquote:
In het weekend kan je in Duitsland een wochenende ticket halen. Kost 15 euro en kan je onbeperkt stoptreinen door Duitsland. Volgens mij kan je met 3 mensen reizen op zo'n ding dus 5 euro pp.quote:
Ik las "Zeeuwse".quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is bewezen door Zweedse wetenschappers.
Onwaar. Probeer het maar eensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Een trein koppen is ook niet goed voor je.
gr gr
~Onderzoek door SgtPorkbeans
Da's geen geld!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
www.meinfernbus.nl
Ik heb nog een kortingscode voor je. Van Amsterdam naar Berlijn met kortingscode 29 euro.
Thanks voor de link. Ik ga mijn broertje hier over informeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
www.meinfernbus.nl
Ik heb nog een kortingscode voor je. Van Amsterdam naar Berlijn met kortingscode 29 euro.
Mag ik jou er dan voor drukkenquote:
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag ik jou er dan voor drukken
Treinen is ook altijd leuk in het buitenland vind ikquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het weekend kan je in Duitsland een wochenende ticket halen. Kost 15 euro en kan je onbeperkt stoptreinen door Duitsland. Volgens mij kan je met 3 mensen reizen op zo'n ding dus 5 euro pp.
wtf is dezequote:Deze versie van Firefox wordt niet langer ondersteund. Voer een upgrade uit naar een ondersteunde browser. Sluiten
Het is inderdaad een hele beleving wanneer die dingen geen vertraging hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Treinen is ook altijd leuk in het buitenland vind ik
Chrome niet utiliserenquote:
Gelukkig heb je geen NS in Duitsland volgens mijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele beleving wanneer die dingen geen vertraging hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooooooh ok, ik negeer de melding wel.quote:Als je een ondersteunde browser gebruikt maar een bericht in Gmail ziet waarin staat dat je browser niet wordt ondersteund, kan het zijn dat je een extensie gebruikt die van invloed is op de browserdetectie. Probeer het probleem op te lossen door je browserextensies uit te schakelen.
Lekker met mobiel internet 301 posts opvragen waar waarschijnlijk ook nog plaatjes in staan.quote:
DB inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen NS in Duitsland volgens mij
Ik geef geen neuk. Mijn mobiel ook niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lekker met mobiel internet 301 posts opvragen waar waarschijnlijk ook nog plaatjes in staan.
Vond mn mobiel niet leuk toenertijd.
Eerst maar eens wat geld sparen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
DB inderdaad.![]()
Maar mocht je eens naar Berlijn willen, dan is dat een mooi goedkope optie. Duurt wel lang, maar is te overbruggen met een tray bier.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tieten mogen toch altijd?. Ik moest echt hardop lachen om dit bewegende plaatje dingen
Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruh.quote:
Was jij niet degene met 100 euro over deze maand?quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tieten mogen toch altijd?. Ik moest echt hardop lachen om dit bewegende plaatje dingen
LolqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's VA.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was jij niet degene met 100 euro over deze maand?
Nee. 24ste mijn salaris gekregenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was jij niet degene met 100 euro over deze maand?
In oost Berlijn staat zo'n dancefabriek. Kost wel entree, maar voor een trainspotting beleving wel de moeite waard. Ooit met oud & nieuw geweest.quote:
Waar ligt je voorkeur?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Welk muziekje ga ik eens luisteren
Babymetalquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Frans Bauer.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:
House , Dance, maar ook wel jaren '80/'90 pop en rockquote:
Hmm... Niet zo thuis in de house dance, behalve wat uitschieters. Zou voor Bob Dylan gaan, maar dat is wat ik nu op heb staan.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
House , Dance, maar ook wel jaren '80/'90 pop en rock
LB is een pyromaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:46 schreef DrNick het volgende:
LB, nu wel: http://www.powned.tv/nieu(...)p_station_breda.html
De ONZ sc, waar mensen na de middag pas uit bed komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
Die TT is wel toepasselijk. Ik ga mn bed maar eens uit
lekker vretenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme ik heb nu al zin in kerst
Bunkeren verdommequote:
Neen, vorige week hadden mensen voor de grap het brandalarm in Breda laten gaan en had ze vertragingquote:
"Mmm, dat het vet zo langs je prostaat voelt lopen"quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
"Mmm, dat het vet zo langs je prostaat voelt lopen"
Maxim - 2014
Iron maidenquote:
Metallica kan ik soms ook wel waarderen.quote:
Is ook prima te doen jaquote:
Daar zat ik al op te wachtenquote:
Wat een kutmuziek en kankerkwaliteitquote:
Faaluser jijquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek en kankerkwaliteit
ja klopt is mobielkwaliteit maar watch yourself is zo'n lekkere trackquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek en kankerkwaliteit
welkequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen naar een hardstylefeest hier in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |