quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn vader kende een FOK!ker die kwam eten, LB moest werken in twee verschillende vestigingen en hield niet van schelpdieren, en er was nog wat
Daarover gaat ze echt niet bellen hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik droomde dat yvonne me belde dat ik fa mocht worden
Danny zou speciaal voor dit soort mensen een 3-dagen afkick programma op moeten zetten.quote:
nou we waren gwn aan t kletsen weetje wel en tken begon ze daarover van zou je dat willen want is verantwoordelijke taak en dan kan je misschien volwassener worden enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarover gaat ze echt niet bellen hoor.
Bellen kan ook hoor hahaquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon een DM of mailtje, hoogstens.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou we waren gwn aan t kletsen weetje wel en tken begon ze daarover van zou je dat willen want is verantwoordelijke taak en dan kan je misschien volwassener worden enzo
hoezo? ik weet vanmezelf dat ik nog niet volwassen ben dus ik snap je reactie nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wel mooi dat je weet hoe anderen over je denken.
Bij het afkickkliniek: "Waar ben jij verslaafd aan?'' ''Ja aan FOK!''quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Danny zou speciaal voor dit soort mensen een 3-dagen afkick programma op moeten zetten.
Nog nooit meegemaakt. Enige dromen die ik mij kan herinneren zijn van die kutmomenten dat je over een brug loopt, en die hele brug opeens weg is, of dat je gewoon valt, en geen idee hebt hoe, waar, wanneer, en waarom.quote:
Ik had het meer over je gedrag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoezo? ik weet vanmezelf dat ik nog niet volwassen ben dus ik snap je reactie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |