Nou... We hebben het hier over mensen die bijvoorbeeld voor ISIS protesteren. Dan heb je het niet meer over zomaar een mening, maar over een levensgevaarlijke houding naar de maatschappij.quote:
Ik had het ook over neo nazi's.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... We hebben het hier over mensen die bijvoorbeeld voor ISIS protesteren. Dan heb je het niet meer over zomaar een mening, maar over een levensgevaarlijke houding naar de maatschappij.
Zolang het bij woorden blijft moet het kunnen in mijn ogen, ben voor absolute vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... We hebben het hier over mensen die bijvoorbeeld voor ISIS protesteren. Dan heb je het niet meer over zomaar een mening, maar over een levensgevaarlijke houding naar de maatschappij.
Ik zie weinig verschil.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het ook over neo nazi's.
Mooi.quote:
Ik ook hoor. Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg dat die mensen niet vrij rond zouden moeten lopen omdat ze levensgevaarlijk gestoord zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zolang het bij woorden blijft moet het kunnen in mijn ogen, ben voor absolute vrijheid van meningsuiting.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zeg ook niet dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg dat die mensen niet vrij rond zouden moeten lopen omdat ze levensgevaarlijk gestoord zijn.
Het een sluit het ander niet uit hè...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mooi.
Maar dit gaat natuurlijk te ver.
Beter is natuurlijk als we kijken waar de onvrede vandaan komt.
Bij salafisten en neo nazi's maakt het mij eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hè...
Ik vind dat dit topic potentie heeft, maar dat het nu aardig verneukt wordt door slowchat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat vind jij er allemaal van dan ?
En wat vind je van het onderwerp zelf ?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind dat dit topic potentie heeft, maar dat het nu aardig verneukt wordt door slowchat.
Inderdaad...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind dat dit topic potentie heeft, maar dat het nu aardig verneukt wordt door slowchat.
Het is een logisch gevolg van wat er in de wereld gaande is. Mensen laten zich opnaaien door de media en menen het "recht" in eigen hand te moeten gaan nemen omdat de overheid in hun ogen (al dan niet terecht) te weinig doet. Dat neonazi's dit aangrijpen om hun agenda door te drukken en de boel te slopen is erg jammer, maar te voorspellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat vind je van het onderwerp zelf ?
Tja, globalisering en de bijkomende vermenging van culturen is a bitch.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:18 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Dan is er meer veiligheid in het land, zijn er minder mensen in uitkeringen, en heb je geen culturen die tegen elkaar opbostsen. West-Europese cultuur in een West-Europees land, zou prachtig zijn.
Waarom mag er volgens jou dan wél gemeenschapsgeld gaan naar die boer, die bidt (waarmee dus vaststaat dat hij tegen het homohuwelijk en abortus is) en níet naar het culturele centra en gebedshuizen, waar ze, tegen het gebruik van de meerderheid in, hun schoenen uittrekken? Dat is ongelijke behandeling! Geloofsuiting = geloofsuiting. Ed.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat een BS. Natuurlijk is het belangrijk dat een school goed onderwijs levert, maar ik vind persoonlijk dat op school meer 'levensles' gegeven moet worden, aangezien dit thuis bij veel ouders onvoldoende is. En dan op een seculiere / humanitaire basis ipv. een religieuze.
En je voorbeeld van die boerderij is nog meer BS. Natuurlijk moeten die boeren zelf weten of bidden aan tafel. Ik heb het over gebedshuizen en 'culturele centra', waar geen gemeenschapsgeld naar toe moet en ook eventuele andere voorkeursbehandelingen.
Waarom ben jij tegen die demonstratie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi,Duitse polizei kan goed meppen.
Ik vermoed dat ze zich voornamelijk gaan verzetten tegen winkelruiten en auto's van willekeurige burgers.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef xodox het volgende:
[..]
Waarom ben jij tegen die demonstratie?
Salafisme is verwerpelijk. Goed dat mensen zich daar tegen verzetten.
Dat komt vaak omdat de antifascisten een tegendemonstratie houden wat olie op het vuur is. En de politie provoceert ook vaak onnodig, zo heb je alle ingrediënten om te rellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zich voornamelijk gaan verzetten tegen winkelruiten en auto's van willekeurige burgers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |