Zie jij ook dat grijnzende gebit voor je nu?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 17:44 schreef Smallish het volgende:
"Mensen zeggen, waar rook is, is vuur. Maar ik rook helemaal niet."
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zie jij ook dat grijnzende gebit voor je nu?
Volkskrant Magazine.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh, over welk interview hebben jullie het nu?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 08:27 schreef Lienekien het volgende:
Er was onlangs in het nieuws dat hij bekend zou hebben, maar dat klopt niet. Er klopt wel meer niet, aldus Frank in het interview dat vandaag in Volkskrant Magazine staat.
Oh, jammer. Niet gelezen!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volkskrant Magazine.
Die zit op zaterdag bij de Volkskrant, een landelijke krant.
[..]
Dat zit.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 18:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volkskrant Magazine.
Die zit op zaterdag bij de Volkskrant, een landelijke krant.
[..]
Zeer! Ik knabbel nu lekker aan een banaantje van Frank.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
SHO / SBS zendt tweeluik uit over Frank Masmeije
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:57 schreef static het volgende:
SHO / Frank Masmeijer in de cel voor drugshandel
Waar kennen we die verder van ?quote:
Wat nu weer?quote:
Okquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:02 schreef static het volgende:
Ik zie nu wat je bedoelt. Aangepast, had de laatste post een c/p gedaan.
Doe ikquote:Op donderdag 7 september 2017 21:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Begin eens vanavond op npo 1
Oh handig.quote:Op donderdag 7 september 2017 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
SBS terugkijken doe je op http://www.kijk.nl
Veelzeggend.quote:Je zult mij nooit betrappen op het feit dat ik mezelf zo geweldig vind.
Alsof ie zegt: 'Ik lieg nooit.'quote:
Als hem dat beide nú zou lukken, dán zou het leuk zijn.quote:Ik vind het gewoon leuk als ik Roger Moore tegenkom of Cor van Hout in Zuid-Frankrijk.
quote:Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Donderdag 23:30 SBS6 de uitzending met Thijs zeeman
Of: Mijn enige slechte eigenschap is dat ik zo bescheiden ben.quote:
Herhaling waard ?quote:Op woensdag 13 september 2017 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank in beeld![]()
Zonder handboeien nog
Mwa. Op zich was het wel vermakelijk. Een lang item ook. Hij werd wel redelijk aan de tand gevoeld door Humberto.quote:
Morgen eens kijken. Het is nu 0:00 uur.quote:Op woensdag 13 september 2017 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwa. Op zich was het wel vermakelijk. Een lang item ook. Hij werd wel redelijk aan de tand gevoeld door Humberto.
Ik wacht je oordeel met smart af. Hier is het 00:01.quote:Op donderdag 14 september 2017 00:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen eens kijken. Het is nu 0:00 uur.
Gezien. Was wel leuk.quote:Op woensdag 13 september 2017 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwa. Op zich was het wel vermakelijk. Een lang item ook. Hij werd wel redelijk aan de tand gevoeld door Humberto.
Ik kijk niet.quote:Op maandag 11 september 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Donderdag 20:30 SBS6 de uitzending met Thijs zeeman
Edit 20:30 dus![]()
Deze ja.quote:Op donderdag 14 september 2017 15:10 schreef Cynix ® het volgende:
Anekdote: "Als er bij mij twee mannen aan de bar zaten en ik hoorde ze uitvoerig praten over het beramen van een bankoverval, ja dan ga ik niet de politie bellen, dat moeten ze toch zelf weten wat ze doen?"
Ja, wat denk je dan in een strafzaak, Mylène.quote:Op donderdag 14 september 2017 09:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Eerst zegt Frank Masmeijer dat hij niets te maken heeft gehad met de import van 476 kilo (!) cocaïne. Dat is in 2014. Ontkennen tot je erbij neervalt, lijkt zijn tactiek te zijn. De vermoorde onschuld uithangen. Later zegt hij dat hij 'alleen maar mensen bij elkaar heeft gebracht'. Er zijn blijkbaar teveel bewijzen tegen hem boven water gekomen om totale onschuld vol te kunnen houden. Maar: hij kan natuurlijk wel zijn rol zo klein mogelijk maken. Dan, op 10 mei (na drie jaar liegen) laat hij zijn advocaat voor de rechtbank van Antwerpen verklaren dat hij wel degelijk betrokken is geweest bij de invoer van die grote hoeveelheid drugs. Eerlijkheid at last. Hij is zelf niet bij die rechtszaak aanwezig omdat hij zich teveel schaamt.
Ja, zelfde looser-gehalte.quote:Op donderdag 14 september 2017 21:30 schreef Taiga het volgende:
Het is net alsof ik naar Peter Jan Rens zit te kijken op de een of andere manier...
Dat vooral. En al die tegenstrijdigheden. Geen echte antwoorden geven of duidelijk liegen. Geen idee maar krijg hetzelfde gevoel bij meneer kaktus.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfde nonsens excuses ook....
Daarbij had zijn advocaat dit voorjaar de betrokkenheid van Masmeijer toch gewoon bij de rechtbank toegegeven?quote:Op donderdag 14 september 2017 22:26 schreef Taiga het volgende:
[..]
Dat vooral. En al die tegenstrijdigheden. Geen echte antwoorden geven of duidelijk liegen. Geen idee maar krijg hetzelfde gevoel bij meneer kaktus.
Je mag na je onderzoek toch wel een mening hebben?quote:Op donderdag 14 september 2017 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Apart dat Thijs gewoon hardop zegt dat Frank volgens hem schuldig is. Lekker objectieve reporter ben je dan.
Frank bedient zich van een klassiek trucje: Toegeven dat je wel wat dingetjes wist en ook zeker geen lieverdje bent. Dat lijkt eerlijk en betrouwbaar.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had zijn advocaat dit voorjaar de betrokkenheid van Masmeijer toch gewoon bij de rechtbank toegegeven?
Ja, maar ik zie het niet zo vaak dat een interviewer pontificaal zijn (negatieve) mening zo uit. Maar natuurlijk mag het.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag na je onderzoek toch wel een mening hebben?
2/3 al in voorarrest gezeten of zo?quote:Op donderdag 14 september 2017 22:29 schreef praadje het volgende:
Waarom denkt hij dat hij niet terug hoeft als hij 5 jaar krijgt en de eis 7 jaar is.
Ja precies.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij had zijn advocaat dit voorjaar de betrokkenheid van Masmeijer toch gewoon bij de rechtbank toegegeven?
In België zit je meestal maar 1/3 van de straf uit, wellicht zit hij daar al aan inclusief voorarrest.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:29 schreef praadje het volgende:
Waarom denkt hij dat hij niet terug hoeft als hij 5 jaar krijgt en de eis 7 jaar is.
Ik dacht dat hij pas 7 maanden had gezeten.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
2/3 al in voorarrest gezeten of zo?
Als je het onderzoek objectief ingegaan bent dan kan het best zijn dat je aan het eind van het verhaal een uitgesproken mening hebt.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het niet zo vaak dat een interviewer pontificaal zijn (negatieve) mening zo uit. Maar natuurlijk mag het.
Linkje naar de uit\zending voor later ?quote:Op donderdag 14 september 2017 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
In België is zoiets waarschijnlijk sowieso geen nieuws. Meer een cultuuruiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |