Alsof vrouwen mannen kunnen verkrachtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef Inspireme het volgende:
Er worden meer mannen verkracht dan vrouwen?
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:20 schreef Inspireme het volgende:
Er worden meer mannen verkracht dan vrouwen?
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof vrouwen mannen kunnen verkrachten
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oidquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.
Net zoiets als dat huiselijk geweld bijna altijd twee richtingen opgaat. De man die haar vrouw in elkaar slaat is bullshit. Meestal is het de vrouw slaat de man, hij slaat terug, bam gevangenis.
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.
Hier een leuke link met onderbouwde cijfers:
http://www.avoiceformen.com/activism/about/
(Al staat er niet bij dat er meer mannen dan vrouwen verkracht worden. Dat gebeurd in gevangenissen)
Er zijn ook mannen die mannen verkrachten, maar het is de schuld van de feministen natuurlijk. En van de Rabobank.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fist!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oid![]()
Eigenlijk toch bevreemdend dat cipiers niet ingrijpen als een gedetineerde een andere gedetineerde toetakelt en/of verkracht. Het zou toch eigenlijk een taak van de cipiers zijn om gedetineerden ook enige veiligheid te garanderen. Anders heb je impliciet dat de staat folteringen oplegt aan gedetineerden, wanneer een rechter weet dat iemand een jaar celstraf opleggen, impliceert dat iemand dan ook twee maal per maand verkracht wordt, mishandeld, in elkaar geslagen enzovoorts.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja dat kan. Bovendien heb je ook mannen die mannen verkrachten. Zoals in gevangenissen. Waar meer mannen verkracht worden dan er überhaupt mensen buiten de gevangenis verkracht worden.
Net zoiets als dat huiselijk geweld bijna altijd twee richtingen opgaat. De man die haar vrouw in elkaar slaat is bullshit. Meestal is het de vrouw slaat de man, hij slaat terug, bam gevangenis.
Maagd gespotquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw een man verkrachten zonder strap on oid![]()
"Dat gebeurt in gevangenissen"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja. Kijk naar onderzoeken en statistiek ipv geschreeuw.
Hier een leuke link met onderbouwde cijfers:
http://www.avoiceformen.com/activism/about/
(Al staat er niet bij dat er meer mannen dan vrouwen verkracht worden. Dat gebeurd in gevangenissen)
Lees die site ff.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.
De Guardian over dit soort cijfers;quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Jij haat op feminisme, maar post vervolgens wel een mannelijke feministische site.
Mannen kunnen elkaar niet verkrachtenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef Inspireme het volgende:
[..]
"Dat gebeurt in gevangenissen"
Want vrouwen komen even naar mannen gevangenissen om daar mannen te komen verkrachten?
Ja hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maagd gespot. Seks is niet alleen penetratie.
Toen ik 16 was heeft een 40 jaar oude (en lelijke) vrouw, tijdens een bruiloft, haar hand in mijn onderbroek gestoken en daar lekker rondgevoeld. Met allemaal mensen mensen om ons heen. Ik heb haar hand gewoon weggetrokken en ben weggelopen. Geen trauma ofzo.
Als een 40 jaar oude man een 16 jaar oud meisje gaat zonder toestemming gaat zitten vinger beland hij waarschijnlijk in de gevangenis. En gaat het meisje het trauma uitmelken.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De Guardian over dit soort cijfers;
http://www.theguardian.co(...)men-raped-than-women
Ik ben een feminist en vind dat seksueel geweld net zo goed een probleem is voor mannen als voor vrouwen. Het moet niet zijn de vrouwen tegen de mannen, het moet zijn de normale mensen tegen de asocialen en psychopaten.
Kijk dat is een goede instelling! Ik vind ook gewoon dat seksueel geweld niet acceptabel is, onafhankelijk of het mannen, vrouwen, travestieten of desnoods dieren zijn. Seksueel geweld is gewoon niet ok. Dat is de clue. Niet dat vrouwen zielig zijn omdat ook zij verkracht worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
De Guardian over dit soort cijfers;
http://www.theguardian.co(...)men-raped-than-women
Ik ben een feminist en vind dat seksueel geweld net zo goed een probleem is voor mannen als voor vrouwen. Het moet niet zijn de vrouwen tegen de mannen, het moet zijn de normale mensen tegen de asocialen en psychopaten.
En de straffen en sociale gevolgen zijn gelijk aan gelijkwaardige situaties bij mannen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:39 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Ja hoor.
Kijk maar naar het nieuws, die leraressen die tienerleerlingen doen worden gewoon opgepakt hoor?
Maar daar gat het hier niet omquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die mannen verkrachten, maar het is de schuld van de feministen natuurlijk. En van de Rabobank.
Mensen die geen wetsartikelen kunnen ontledenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maagd gespot. Seks is niet alleen penetratie.
Toen ik 16 was heeft een 40 jaar oude (en lelijke) vrouw, tijdens een bruiloft, haar hand in mijn onderbroek gestoken en daar lekker rondgevoeld. Met allemaal mensen mensen om ons heen. Ik heb haar hand gewoon weggetrokken en ben weggelopen. Geen trauma ofzo.
Als een 40 jaar oude man een 16 jaar oud meisje gaat zonder toestemming gaat zitten vinger beland hij waarschijnlijk in de gevangenis. En gaat het meisje het trauma uitmelken.
quote:Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
De straffen wel. De sociale gevolgen niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En de straffen en sociale gevolgen zijn gelijk aan gelijkwaardige situaties bij mannen?
Nee.
Pleit je hier voor het verlagen van de straffen voor mannelijke zedendelinquenten?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En de straffen en sociale gevolgen zijn gelijk aan gelijkwaardige situaties bij mannen?
Nee.
Daar gaat het dan ook niet om.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:45 schreef NieuweNier het volgende:
Maar zowiezo waarom willen vrouwen hetzelfde behandeld worden als vrouwen?
Ik vind het juist leuk dat er een verschil is. Als ik een vrouw leuk vind, vind ik het leuk om met haar te flirten en haar te verwennen. Haar voor te laten gaan. Te laten zien dat ze belangrijk is.
In bed vind ik het leuk een dominantie spelletje te spelen. Me echt man te voelen.
En ik kan me niet voorstellen dat de meeste vrouwen zich slecht behandeld voelen wanneer een man bloemen voor ze haalt ofzo...
Je probeert me echt heel transparant woorden in mijn mond te leggenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:44 schreef P8 het volgende:
[..]
Pleit je hier voor het verlagen van de straffen voor mannelijke zedendelinquenten?
[ afbeelding ]
Oh ja sorry. Feministen willen beter zijn dan mannen. Ze willen alleen gelijk zijn wanneer het hun uitkomt. Niet wanneer er gewerkt moet worden of een rekening betaald moet worden ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook niet om.
Het gaat om het feit dat mannen bijvoorbeeld nog steeds beter verdienen (over het algemeen).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh ja sorry. Feministen willen beter zijn dan mannen. Ze willen alleen gelijk zijn wanneer het hun uitkomt. Niet wanneer er gewerkt moet worden of een rekening betaald moet worden ofzo
Gemiddeld gezien verdienen mannen inderdaad meer dan vrouwen. Dat komt omdat we er bewust voor kiezen harder te werken in lucratiever functies.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat mannen bijvoorbeeld nog steeds beter verdienen (over het algemeen).
Vrouwen in het bedrijfsleven verdienen minder dan mannen in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien verdienen mannen inderdaad meer dan vrouwen. Dat komt omdat we er bewust voor kiezen harder te werken in lucratiever functies.
Kijk bijvoorbeeld maar naar studies. Bijna alle vrouwen kiezen voor pretstudies. De meeste mannen kiezen voor studies met baanperspectief.
Niet in gelijke functies. Als vrouwen minder werken verdienen ze natuurlijk ook minder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouwen in het bedrijfsleven verdienen minder dan mannen in het bedrijfsleven.
Nee, mannen verdienen wel degelijk meer dan vrouwen als het om dezelfde functie gaat. Hiervoor zijn verschillende theorieën, maar een daarvan is dat mannen hardnekkiger onderhandelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Niet in gelijke functies. Als vrouwen minder werken verdienen ze natuurlijk ook minder.
Anders zouden bedrijven toch alleen maar vrouwen inhuren? Dat zou enorm veel kosten besparen. Alleen dat doet het niet. Omdat het wage gap bullshit is. Wat bewezen is door talloze onderzoeken.
Van vrouwen wordt ook verwacht dat ze lief, meegaand en bescheiden zijn. Voor jezelf opkomen en stevig onderhandelen wordt door velen (ook sommige andere vrouwen) niet gewaardeerd. Je bent dan al snel een bitch en een bitch wordt ook niks gegund.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, mannen verdienen wel degelijk meer dan vrouwen als het om dezelfde functie gaat. Hiervoor zijn verschillende theorieën, maar een daarvan is dat mannen hardnekkiger onderhandelen.
quote:The traditional explanation for the gender differences that Babcock found is that men are simply more aggressive than women, perhaps because of a combination of genetics and upbringing. The solution to gender disparities, this school of thought suggests, is to train women to be more assertive and to ask for more. However, a new set of experiments by Babcock and Hannah Riley Bowles, who studies the psychology of organizations at Harvard's Kennedy School of Government, offers an entirely different explanation.
Their study, which was coauthored by Carnegie Mellon researcher Lei Lai, found that men and women get very different responses when they initiate negotiations. Although it may well be true that women often hurt themselves by not trying to negotiate, this study found that women's reluctance was based on an entirely reasonable and accurate view of how they were likely to be treated if they did. Both men and women were more likely to subtly penalize women who asked for more -- the perception was that women who asked for more were "less nice".
"What we found across all the studies is men were always less willing to work with a woman who had attempted to negotiate than with a woman who did not," Bowles said. "They always preferred to work with a woman who stayed mum. But it made no difference to the men whether a guy had chosen to negotiate or not."
In this study, Bowles and her colleagues divided 119 volunteers at random into different groups and provided them with descriptions of male or female candidates who tried to negotiate a higher starting salary for a hypothetical job, along with descriptions of applicants who accepted the offered salary. The volunteers were asked to decide whether they would hire the candidates -- who were all described as exceptionally talented and qualified. While both men and women were penalized for negotiating, Bowles found that the negative effect for women was more than twice as large as that for men.
Klopt, wel wil ik hierbij direct zeggen dat vrouwen hier maar eens naar zichzelf moeten kijken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Van vrouwen wordt ook verwacht dat ze lief, meegaand en bescheiden zijn. Voor jezelf opkomen en stevig onderhandelen wordt door velen (ook sommige andere vrouwen) niet gewaardeerd. Je bent dan al snel een bitch en een bitch wordt ook niks gegund.
http://www.washingtonpost(...)AR2007072900827.html
[..]
Het verschil is zo klein dat het statisch insignificant is -- dat betekend dat je er geen conclusies aan kunt ontbinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, mannen verdienen wel degelijk meer dan vrouwen als het om dezelfde functie gaat. Hiervoor zijn verschillende theorieën, maar een daarvan is dat mannen hardnekkiger onderhandelen.
Dat artikel van Hoff-Sommers heb ik een tijd terug al gelezen en ik vind het niet klopt. De "wage gap" wordt weggetoverd door niet te corrigeren voor allerlei factoren die er wel zijn. Zo lust ik er nog wel een paar. Hier wordt dat goed uitgelegd; http://www.vox.com/2014/4(...)e-the-gender-pay-gapquote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:17 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het verschil is zo klein dat het statisch insignificant is -- dat betekend dat je er geen conclusies aan kunt ontbinden.
http://www.huffingtonpost(...)e-gap_b_2073804.html
Daarnaast ontkracht je er niet mee dat vrouwen gelijk betaald krijgen onder gelijke omstandigheden. Als ze minder hard onderhandelen krijgen ze inderdaad minder betaald. Omdat ze het zelf, uit eigen keuze, anders hebben aangepakt. Niet een externe factor die ze dat verplicht.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 04:08 schreef NieuweNier het volgende:
Feit blijft gewoon dat er weinig ambitieuze en hard werkende vrouwen zijn. Als in ik ken er 1. In vergelijking met honderden mannen.
Terecht. Daar hebben we vrouwen voorquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:14 schreef NieuweNier het volgende:
Ik ben te lui alle argumenten te geven waarom feminisme debiel is. Daarnaast kan je niet hinderden pagina's posten in 1 fok post.
Sukkelquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Sukkelwaarom zou dit niet kunnen?
chauvinismequote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:35 schreef Inspireme het volgende:
Wat is de mannelijke vorm van feminisme?
Heel mooi geschreven!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:14 schreef NieuweNier het volgende:
Klacht: zie TT
Ik ben te lui alle argumenten te geven waarom feminisme debiel is. Daarnaast kan je niet hinderden pagina's posten in 1 fok post.
Het idee dat mannen en vrouwen gelijk moeten zijn is absurd. Mannen zijn anders dan vrouwen. Het een is niet beter dan het ander, maar wel verschillend. Daarom moeten we allebei de rechten van de mens hebben.
De argumenten die ze geven zijn ook gewoon bullshit. Leugens. Er is geen glazen plafond of inkomensverschil. En er worden meer mannen dan vrouwen verkracht.
Ook hebben bijna alle feministen een haat aan mannen. Waarom kunnen vrouwen lachen op een talkshow om een vrouw die de lul van haar man heeft afgesneden en vernietigd? Ze wordt er zelfs voor gecomplimenteerd. Als mannen de daders van verminking van vrouwen complimenteren ontploft de wereld.
Laatst ook een discussie met mijn vrouwelijke huisgenootjes. Ze zijn feministen en vinden daarom dat de man moet betalen op dates. Ook mag de man niet te laat komen en de vrouw wel. Ze willen geen gelijkheid. Ze willen superieuriteit.
Zeg hier waarom jullie een hekel hebben aan feministen! Echt ik kots op ze. Ik heb ook geen feministische vrienden (echt er zijn mannelijke feminsten) / vriendinnen. En ik zou nooit een feminist hebben als vriendin. Ik kies ervoor om te gaan met sociale empathische mensen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:54 schreef Inspireme het volgende:
https://m.facebook.com/MasculistischVerzet
Manpower toch!!! kom op mannen sta op voor het te laat is!!!!
Dat zijn geen feministen, dat zijn gewoon kuthoeren die pretenderen feministisch te zijn om niet uit de kast te hoeven komen als kuthoer.quote:Laatst ook een discussie met mijn vrouwelijke huisgenootjes. Ze zijn feministen en vinden daarom dat de man moet betalen op dates. Ook mag de man niet te laat komen en de vrouw wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |