SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
hoezo ruw?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou nooit lepeltje lepeltje met een man.
Lijkt me ook erg onprettig zo'n ruw lichaam
wanneer ga je je lijstje invullenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef DrNick het volgende:
Jullie zijn wel goed in het snel openen van nieuwe topics. 14.gif.
ik heb niet het idee dat een man een zacht lichaam heeft ivm een vrouwquote:
hij is maar paar cm langerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het kleine lepeltje zijn met Etsu achter je
He Sof, hoe was je pool-date?quote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer ga je je lijstje invullen
Neequote:
vaak zat dat ik geslapen heb op ongemakkelijke plekken, als het kan dan kies ik voor comfortquote:
ik vind mijzelf niet 'normaal' in deze sc, dar waar dat doorsnee zou moeten zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:29 schreef Ezell het volgende:
Typisch behoort in deze sc toch wel tot een van de normalere gozerts.
poolquote:
Uh oke, fucking raar jij laatste tijdquote:
beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Overal geen haar behalve baardgroei. jwt
poolquote:
Oksels is vies manquote:
sommige mensen nemen internet niet altijd zo serieus als jijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh oke, fucking raar jij laatste tijd
Nee maar heb verder alleen op benen en treasure trailquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter overal man is beter shinen
Ik was ook niet serieus met mijn PIquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige mensen nemen internet niet altijd zo serieus als jij
Met haar vind je beter staan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee man absoluut niets mis mee staat stuk beter
oja treasure trail heb ik als enige ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee maar heb verder alleen op benen en treasure trail
bedoel zonder haarquote:
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nastyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel zonder haar
heb zelf alles gewoon geschoren behalve kleine beetje treasure trail
#smooth
Niet dat het bij mij uberhaubt zichtbaar is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nasty
zit in de trein morgen tentamen ripquote:
we weten allemaal dat je jezelf hieruit probeert te lullen nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus met mijn PI
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nasty
vind dat echt teveel gedoequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel zonder haar
heb zelf alles gewoon geschoren behalve kleine beetje treasure trail
#smooth
Nee serieus johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je jezelf hieruit probeert te lullen nu
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieus joh![]()
Ik vind je stiekem wel lief hoor
quote:
trimmenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch geen gezicht trek je shirt uit vieze haar
Nee. Heb ook niet het idee dat ik daar veel haar hebquote:
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Heb ook niet het idee dat ik daar veel haar heb
mijn schouders zijn echt glad als een aalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroef
Jelly.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn schouders zijn echt glad als een aal
Schouders scheren ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroef
Badderen is underratedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon dit patroon:
badje nemen
scheren
doucheje nemen
scheren
badje nemen
het nuttige en aangemanen tegelijk
Ik ben nogal behaardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel, maar het leek me apart. Nooit gedaan eigenlijk.
Dat is weer wat vaak. Ik douche bijna elke dag, en om de paar maanden gewoon met film erbij in bad ofzo.quote:
Elke ochtend doucheje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is weer wat vaak. Ik douche bijna elke dag, en om de paar maanden gewoon met film erbij in bad ofzo.
Is Fera je bae?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nogal behaard
Ook fucking veel borsthaar, dat scheer ik niet af want Fera sopt daar op
Hoeveel water verbruik je wel niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke ochtend doucheje.
Savonds badje
voor het slapen gaan doucheje.
genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel water verbruik je wel niet?
Als Heppie niet kijkt welquote:
Je hebt tv in je badkamer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
maar heb gewoon chill bad
kijk er tv tijdens altijd
eerst uit bad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Scheren als je in bad ligt? Dat lijkt me wel zo onhandig.
Al die haartjes alsnog op je huid
waar scheer jij je dan Ezellquote:
Huu.quote:
hoezo nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Huu.
Als ik een bad neem zet ik de laptop in de bandkamer, maar echt vast een TV daar lijkt me niet echt handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |