bedoel zonder haarquote:
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nastyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel zonder haar
heb zelf alles gewoon geschoren behalve kleine beetje treasure trail
#smooth
Niet dat het bij mij uberhaubt zichtbaar is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nasty
zit in de trein morgen tentamen ripquote:
we weten allemaal dat je jezelf hieruit probeert te lullen nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus met mijn PI
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Okselhaar is nasty
vind dat echt teveel gedoequote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedoel zonder haar
heb zelf alles gewoon geschoren behalve kleine beetje treasure trail
#smooth
Nee serieus johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je jezelf hieruit probeert te lullen nu
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieus joh![]()
Ik vind je stiekem wel lief hoor
quote:
trimmenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is toch geen gezicht trek je shirt uit vieze haar
Nee. Heb ook niet het idee dat ik daar veel haar hebquote:
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Heb ook niet het idee dat ik daar veel haar heb
mijn schouders zijn echt glad als een aalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroef
Jelly.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn schouders zijn echt glad als een aal
Schouders scheren ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut om daar te scheren man. Net als je schouders. Dat haar is ook fucking stroef
Badderen is underratedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon dit patroon:
badje nemen
scheren
doucheje nemen
scheren
badje nemen
het nuttige en aangemanen tegelijk
Ik ben nogal behaardquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jawel, maar het leek me apart. Nooit gedaan eigenlijk.
Dat is weer wat vaak. Ik douche bijna elke dag, en om de paar maanden gewoon met film erbij in bad ofzo.quote:
Elke ochtend doucheje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is weer wat vaak. Ik douche bijna elke dag, en om de paar maanden gewoon met film erbij in bad ofzo.
Is Fera je bae?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nogal behaard
Ook fucking veel borsthaar, dat scheer ik niet af want Fera sopt daar op
Hoeveel water verbruik je wel niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke ochtend doucheje.
Savonds badje
voor het slapen gaan doucheje.
genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel water verbruik je wel niet?
Als Heppie niet kijkt welquote:
Je hebt tv in je badkamer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
maar heb gewoon chill bad
kijk er tv tijdens altijd
eerst uit bad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Scheren als je in bad ligt? Dat lijkt me wel zo onhandig.
Al die haartjes alsnog op je huid
waar scheer jij je dan Ezellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |