Dat vermoed ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso dat PEC Zwolle weer een makkelijke loting krijgt.
Beetje snuiven voor de wedstrijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Volendam - Ajax lijkt me wel wat eigenlijkBeetje paling eten daar op de dijk.
Vorige jaar of het jaar daarvoor lagen jullie er nog bijna uit door volendam..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
De manier waarop hun de finale haalden was echt schandalig. Makkelijk gaat nooit meer gebeuren.quote:
Dat post je terwijl je aan coke snuiven denkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax won anders lijkt me Volendam - Urk echt hilarisch.
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heracles-Nec wordt de volgende
Moet je eerder hopen op een loting tegen Roda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.
Moet goed komen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou ik leuk vinden. Kijken hoe we ervoor staan i.v.m de knotsgekke plee ofs aan het einde. NEC is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |