Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Zijn de bewoners er niet, stickertje plakken en naar de oranje bus waar die klem komt te zitten. Tja dan maar stamp, stamp en nog meer stampen.
Mee eensquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:49 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat klinkt goed ja, hopelijk gaat het ook echt werken
Zal wel weer een hoop gezeur van de consument opleveren vermoed ik
Oa. te vinden op de afkortingenlijst productie @ mijnpostnlquote:
Gezien de snijdingen in de tijden is WTR geen flauwekul meerquote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Oa. te vinden op de afkortingenlijst productie @ mijnpostnl
Beetje flauwekul om afkortingen (SP/VM/BSK) die amper in dit topic voorbijkomen in de OP te zetten.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef posje het volgende:
Ja joh, het lijkt wel werk soms (wtr = welterusten?)
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de business service van de post en regelen dat er bij jou rolcontainers afgeleverd worden. Dan kun jij ze vullen, waarna ze op de afgesproken dag opgehaald worden. Ik heb geen idee hoeveel jij er nodig hebtquote:Op donderdag 6 november 2014 00:13 schreef y8987 het volgende:
Mag ik even een domme vraag tussendoor stellen?
Ik heb via mijn bedrijf een pakketcontract met postnl, en ik ga deze pakketjes altijd wegbrengen.
Nu breng ik volgende maand mijn nieuwe boek uit en wil ik in een keer 3000 brievenbuspakketjes verzenden, gezien dit vorige keer een heel gedoe was kies ik er deze keer voor om ze te laten ophalen.
Ik heb de prijzen gecheckt en dat viel reuze mee, echter las ik ook dat pakketjes dienen aangeleverd te worden op een rolkar, moet ik daar zelf voor zorgen? of heeft de chauffeur zo rolkar bij zich? hoe werkt zoiets?
Dankje.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met de business service van de post en regelen dat er bij jou rolcontainers afgeleverd worden. Dan kun jij ze vullen, waarna ze op de afgesproken dag opgehaald worden. Ik heb geen idee hoeveel jij er nodig hebt
http://www.postnl.nl/zake(...)dopties/haalservice/
OGS = ongeadresseerd = huis-aan-huis.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Meer tassen dan normaal(nu 6 volle tassen) en het werd later op de middag aardig waterkoud![]()
Wel weer een goede/fijne besteldag gehad
En als ik het goed begrijp, krijg ik volgende week donderdag een HEMA-folder erbij.
Wederom een watbetekentdezeafkorting-vraag: OGS
Een jaartje of 15 bij een bedrijf gewerkt waar elke week vrachtwagens vol met Duitse en Nederlandse rolcontainers binnen kwamen en weg gingen. De enige tip is een vrij logische: als het vrij kleine pakjes zijn de rolcontainer met plastic folie sealen, anders heb je de zooi zo op de grond liggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:27 schreef y8987 het volgende:
[..]
Dankje.
Iemand nog praktijk ervaringen hiermee?
• OGS = Ongeadresseerde sorteringquote:Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag
Wederom een watbetekentdezeafkorting-vraag: OGS
Oke maar wie zorgt voor die rolcontainer ik of postnl?quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Een jaartje of 15 bij een bedrijf gewerkt waar elke week vrachtwagens vol met Duitse en Nederlandse rolcontainers binnen kwamen en weg gingen. De enige tip is een vrij logische: als het vrij kleine pakjes zijn de rolcontainer met plastic folie sealen, anders heb je de zooi zo op de grond liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |