quote:De betere resultaten komen door kostenbesparingen, duurdere postzegels en lagere kosten voor pensioenen en reorganisaties.
Oh echtquote:Wat een zielige figuren bij @PostNL 3 min te laat met bezorgen en ik heb een afspraak om 12 uur dus ben te laat dankjewel post bezorgers
Ook echt de pbz de schuld geven van een bezorging buiten een indicatie die door pakket service gedaan wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Oh echt![]()
Ja er komt weer een game uitzijn er ook al die willen dat ze later komen omdat ze in het tijdvak niet thuis zijn etc. En er zijn er ook een paar woest omdat de zending vertraagd is en pas morgen komt, maar goed dat is ook erg lullig als je er al tijden op zit te wachten
Heb er eentje waarbij ik de pakjes in de papier-container mag leggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 06:57 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Ik snap sommige mensen niet dat ze er niet voor kiezen om een pakketje op een servicepunt/ander adres laten bezorgen.
Bij bestelsites waar ik bestel, is deze optie gewoonweg aanwezig.
Sommige mensen klagen liever dan dat ze verder dan hun neus kijken.
Of na een 2e aanbod, boos zijn dat de pakketbezorger niet komt wanneer zij thuis zijn en nu het pakketje alsnog op een servicepunt af moeten halen![]()
Zo heb ik 1 mw. die veel ala bol.com-pakketjes krijgt, maar daarvoor een te kleine brievenbus heeft. Al enkele malen een kennisgeving gegeven en ze sprak mij er ene keer op aan dat ik dan maar moest langs komen tussen een bepaalde tijd (ze gaf aan tussen de middag als de kinderen thuis zijn van school)Ik gaf aan dat dit niet kan en nu moest ik dan het pakketje ergens achteraf in een open schuurtje neerleggen. Ook de pakketbezorger heeft bij deze mw. hetzelfde 'probleem'.
Het is een dorp maar stel dat het pakketje 'niet ontvangen is'![]()
Ben ik dan als postbezorger verantwoordelijk?
Ikzelf kies liever voor een kennisgeving ivm mogelijke? verantwoordelijkheid.
Hoewel ik dit soort praktijken hier en elders in een dorp wel vaker tegenkom: leg maar 'daar' neer als ik niet thuis ben of dat de pakketbezorger er ook zelf voor mag tekenen.
Maar niet alle verzoeken zijn redelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij staat in het zakboekje dat je verzoeken van klanten moet opvolgen.
Mare je mag natuurlijk nooit tekenen voor een pakket, dat is gewon fraude.
Nee tuurlijk niet.. Dit zijn gewoon brievenbus te klein pakjes. Als zij wil dat ik het daarin leg, prima.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef V__L_N het volgende:
Ja doei, dat zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Maar niet alle verzoeken zijn redelijk.
Als ze tegen mij zeggen dat ik om een bepaalde tijd maar terug moet komen, dan doe ik dat echt niet, of omdat ik dan ergens anders loop, of omdat ik andere bezigheden heb.
Ze hebben natuurlijk ook zelf de verantwoording voor een brievenbus waar die pakjes wel inpassen.
En als het pakje dan vervolgens gejat wordt ben jij degene met een probleem, want bewijs maar eens dat die bewoner gezegd heeft dat je het in het schuurtje of zo moet leggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:38 schreef V__L_N het volgende:
Heb je zwart op wit staan dan dat dat van haar moet? Anders lijkt het me wel degelijk jouw probleem.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb er eentje waarbij ik de pakjes in de papier-container mag leggenhaar probleem als het gejat word, niet de mijne.
Ik woon in een snoezig stadje waar je je sleutels nog in de deur kan laten zitten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Heb je zwart op wit staan dan dat dat van haar moet? Anders lijkt het me wel degelijk jouw probleem.
Ik laat mijn pakjes van pakketdienst overigens ook vaak in de papiercontainer leggen, maar ik ben meestal ook wel vrij snel nadat de chauffeur geweest is weer thuis
Maar...als de pbz ontkent deze daar te hebben gelegd. Riskeert deze zijn baan hiermeequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
En als het pakje dan vervolgens gejat wordt ben jij degene met een probleem, want bewijs maar eens dat die bewoner gezegd heeft dat je het in het schuurtje of zo moet leggen
Gewoon niet doen dus. Ik bedoel, je moet wel een briefje achterlaten waar je het pakje neer hebt gelegd anders vinden ze hem misschien niet of pas na een paar dagen, dan kun je natuurlijk niet aankomen met "ik heb het daar niet neergelegd". Het staat immers op papier.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Maar...als de pbz ontkent deze daar te hebben gelegd. Riskeert deze zijn baan hiermee![]()
Ik vind het moeilijk om ook al met toestemming van de bewoner te weigeren. Vooral in de dorpen waar ik loop/rijd. Hoewel het dorpen zijn waar over het algemeen de deuren nog vaak los zijn, is bij menigeen het volle vertrouwen wel minder (geworden).
Zijn de bewoners er niet, stickertje plakken en naar de oranje bus waar die klem komt te zitten. Tja dan maar stamp, stamp en nog meer stampen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:43 schreef Peterselieman het volgende:
Ook bij Bol gaat het regelmatig fout. Heb al meermalen gehad dat een brievenbuspakje officieel toch niet door de bus kon omdat het te dik was. Gelukkig waren tot nu toe de bewoners elke keer nog thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |