Beter tochquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:29 schreef superkimmi het volgende:
het is 1 november. Ik liet vandaag de hond uit in een nog grotendeels groen bos (geen naaldbos) en ik ga straks in een t-shirt de post bezorgen.. In welk land woon ik
Hardop om derdewereldvergoedingquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een voor je werk noodzakelijk vervoermiddel zelf moeten aanschaffen en een derdewereldvergoeding voor reparaties krijgen
Ze maken iig waardeloze binnenbanden, heb nu extra dikke Continental binnenbanden met Schwalbe Marathon Plus. Dat is zogoed als niet stuk te krijgen, mag ook wel voor een kilo rubber per wiel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:27 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
KENDA en CST![]()
Vredestein heb ik geen goeie ervaringen mee.
Inderdaad scheelt het of, in dit geval,je fiets niet dagennacht buitenstaat. Ook onderhoud (o.a. banden op spanning houden) scheelt een hoop.
Volgens mij te maken met welk sorteercentrum het doorheen gaat. Maar pin me er niet op vastquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:57 schreef Tos29 het volgende:
De vraag is: Wie weet wat de onderste cijfercode betekend op de stempel. Heeft dit mogelijk met de regio/plaats te maken waar die op de post gedaan. Ik heb Post NL meerdere keren, maar zij weten dit niet?
Het gaat om de code's 501,502 en 503. , zie foto hieronder.
[ afbeelding ]
Via Post NL kreeg te horen, dat het te maken had met de sorteermachine?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij te maken met welk sorteercentrum het doorheen gaat. Maar pin me er niet op vast
ik denk dat het een stempelnummer isquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:27 schreef Tos29 het volgende:
[..]
Via Post NL kreeg te horen, dat het te maken had met de sorteermachine?
Maar met die code kan je niet achterhalen, waar die gepost is?quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat het een stempelnummer is
wel de regio lijkt me. Heb even gekeken en vond hier nog een in Zwolle gestempelde brief en die had in het stempel het nummer 604 staanquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:32 schreef Tos29 het volgende:
[..]
Maar met die code kan je niet achterhalen, waar die gepost is?
Conclusie: 501/502/503 heeft duidelijk wel te maken welke regio hij gepost is!? Alleen bij Post NL klantservices kunnen ze niet verder helpen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel de regio lijkt me. Heb even gekeken en vond hier nog een in Zwolle gestempelde brief en die had in het stempel het nummer 604 staan
Lijkt me een apart gezicht: een winterjas die zich zelfstandig kan bewegenquote:Gewoon in shirt en korte mouwen bezorgd. Zag genoeg met winterjassen voorbij komen. Die zullen het warm hebben gehad
Hier ook weer 5 soorten, en volkomen kut-met-peren gestapeld door VSP. Meermalen setjes waarin folders dubbel zaten of geheel ontbraken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:32 schreef houdjemond het volgende:
Weinig post maar die hah komt echt me neus uit af en toe
Jemig, ik zou daar toch melding van maken.. je zou maar zitten wachten op iets.. De medische post en rouwkaarten niet te vergeven.. krijgen je buren ook niks?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:02 schreef Deezertje het volgende:
Gaat lekker. Vorige week zaterdag geen post gehad, dat werd dus dinsdag inclusief oude HAH. En nu is het weer na 17u en nog steeds geen post gezien. Als ik jullie mag geloven moet ik op zijn minst HAH krijgen.. Blijkbaar heeft de zaterdagbezorger er geen zin in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |