Special ingredientquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Faxie is (helaas?) geen bot en een mens... nou ja, organisme van vlees en bloed. En hij bakt verrekte lekkere cupcakes.
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dat voor kut TT? Defaitismusch fur den Sieg ja!
Kan je beter Medal of Honor spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!
Verdammt....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, mijn Duits is de laatste tijd wel verbeterd sinds ik Wolfenstein speel!
Nee, de eerste Wolffensteinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je beter Medal of Honor spelen
Afgeschreven dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, MOH:AA..quote:
Neuh, The New Order is een stuk beterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan je beter Medal of Honor spelen
Mein Leben!quote:
Schnell Ja!quote:
Behalve een aai over haar bolletjequote:
Je laat het gewoon over je heen komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haben ir... en verder ken ik het niet.quote:
Fijne avond yats, veel plezier manquote:
Es ist schadequote:
Ik ga plezier maken met naar huis te gaanquote:
Niet mijn cabaretier, maar veel plezierquote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet mijn cabaretier, maar veel plezier
Met bier drinken en slap ouwehoeren in een kroeg.quote:
Bertje Visquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dan wel?
In april naar Bertje Vis
Doe eens gezond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo eens een vettige pizza in de magnetron mikken
Pizza is 38 keer lekkerderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens gezond.![]()
Ik eet rijst, doperwten en komkommer salade. Als een baas.
doperwtenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens gezond.![]()
Maar ik heb me gehouden aan de "Morgen begin ik weer met gezond eten"quote:
Door de rijst, en die is zo kruidig dat je dat echt niet merkt. twi is ook niet van de erwten.quote:
Ik geef je het voordeel van de twijfel dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Door de rijst, en die is zo kruidig dat je dat echt niet merkt. twi is ook niet van de erwten.
Heel goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik heb me gehouden aan de "Morgen begin ik weer met gezond eten"
Daarbij is het eigenlijk best lekker.Al kan niets tegen pizza op.
godverquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
Hihi, ik heb dan ook geen erwten, eerder meloenen.
Die aten wij vroeger thuis ook altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:46 schreef Royco1 het volgende:
Ik geef je het voordeel van de twijfel dan.
Maar ik denk bij erwten eigenlijk altijd gewoon aan die ranzige dingen uit een hak potje.
En groente uit potjes is ranzig.
De boontjes uit de diepvries vind ik ook wel lekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die aten wij vroeger thuis ook altijd.Maar ik gebruik ze alleen maar uit de diepvries, die vind ik eigenlijk wel prima. Heb ik standaard in de vriezer, net als boontjes.
Ik sportquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens gezond.![]()
Jij zorgt voor de worst?quote:
Je bent gewoon jaloers omdat jij hem niet maakte.quote:
Ik was net te laatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij hem niet maakte.
Zie het als een eerbetoon aan jou. Faxie jij zou je vereerd moeten zijnquote:
Pizza hoort niet uit een magnetron te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo eens een vettige pizza in de magnetron mikken
Hij smaakte dan ook prima. Met rookworst en spekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker. Dat heb ik echt al in geen eeuwen gegeten
Nee, uit een pizzadoos.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pizza hoort niet uit een magnetron te komen.
Oftewel je zit er nu aan vast voor een paar uur?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Oppassen of kids van 10 jaar en ouder is helemaal niet leuk. Mobiele brigade.
Volgende keer als ik iets toezeg moet schijnbaar eerst even checken hoe oud ze zijn.
Nou je moest eens weten wat er tegenwoordig in de magnetron gegooid kan wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pizza hoort niet uit een magnetron te komen.
Zitten ze al op fok?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Oppassen op kids van 10 jaar en ouder is helemaal niet leuk. Mobiele brigade.
Volgende keer als ik iets toezeg moet schijnbaar eerst even checken hoe oud ze zijn.
In Schotland toevallig wel ja. En ze waren erg lekkerquote:
Ja, ze zitten allebei netjes op de bank. ene met een Ipad, de andere aan het gamen op zn laptop hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oftewel je zit er nu aan vast voor een paar uur?
Ze posten nu een topic in R&P over het feit dat ze niet kunnen omgaan met de babysit.quote:
Ik zie de probleem eigenlijk nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze zitten allebei netjes op de bank. ene met een Ipad, de andere aan het gamen op zn laptop haha
Geen kind aan dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ze zitten allebei netjes op de bank. ene met een Ipad, de andere aan het gamen op zn laptop haha
Nee, verwacht het niet, net even op het scherm gekeken.quote:
Wel een voorverwarmde vrouw dan, handig!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:09 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou je moest eens weten wat er tegenwoordig in de magnetron gegooid kan worden.
Het zou me niet eens verbazen als faxie straks zegt dat hij een vrouw uit z'n magnetron haalt.
Omdat het ook het probleem moet zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik zie de probleem eigenlijk niet.
Nu zijn mijn lego-skills en koekjes-bak-skills overbodigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik zie de probleem eigenlijk niet.
Ik ben af en toe echt een faalhaasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat het ook het probleem moet zijn.
HA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |