Jammer. Ik had een leuke TT.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry feer, kon het niet laten het te doen met dezelfde tt als vorig topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Weet je wat ik wil?quote:
Iets zegt me dat het hetzelfde is als ik nu wilquote:
Dit lijkt me een redelijke gok.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier, ijs en seks? hoeft niet in die volgorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ok, dit ook welquote:
Om in de zee te drijven? Tussen de lekkere wijven?quote:
He bahquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om in de zee te drijven? Tussen de lekkere wijven?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Ik had een leuke TT.
Klootzak.lofjoetoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Doe maar alsofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik eens doen alsof ik hard werk?
Dat is nooit een straf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef yats het volgende:
Tijd om naar huis te gaa...Ow wacht, ik moet eerst nog naar Nijmegen
Waarom wist ik dat jij dat ging zeggen? Maar ik moet met het ov, en daar heb ik geen zin in.quote:
quote:
Li.. eh kusjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ok jawel doei kusje gr
Dus dat is nu een no go area voor jou?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Iemand waar ik een crush op had woonde in Nijmegen
Ja, snikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus dat is nu een no go area voor jou?
Ik wist niet dat je me leuk vond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Dan is half Nederland voor hem een no go area...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus dat is nu een no go area voor jou?
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
rawrquote:
Geen fratsen. Dat scheelt. Buurmeisje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
rawr
Sst nu met die afleidende fratsen![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we vinden je allemaal leuk
"Ik heb niks nuttigs in te brengen, maar wil toch wat zeggen"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?
Wie wie wie wiequote:
Ik ken ook iemand die dat soort dingen zegt jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat soort dingen zegt ja
Mensen leuk vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |