Jammer. Ik had een leuke TT.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry feer, kon het niet laten het te doen met dezelfde tt als vorig topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Weet je wat ik wil?quote:
Iets zegt me dat het hetzelfde is als ik nu wilquote:
Dit lijkt me een redelijke gok.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier, ijs en seks? hoeft niet in die volgorde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ok, dit ook welquote:
Om in de zee te drijven? Tussen de lekkere wijven?quote:
He bahquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om in de zee te drijven? Tussen de lekkere wijven?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer. Ik had een leuke TT.
Klootzak.lofjoetoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
Doe maar alsofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik eens doen alsof ik hard werk?
Dat is nooit een straf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:55 schreef yats het volgende:
Tijd om naar huis te gaa...Ow wacht, ik moet eerst nog naar Nijmegen
Waarom wist ik dat jij dat ging zeggen? Maar ik moet met het ov, en daar heb ik geen zin in.quote:
quote:
Li.. eh kusjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ok jawel doei kusje gr
Dus dat is nu een no go area voor jou?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Iemand waar ik een crush op had woonde in Nijmegen
Ja, snikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus dat is nu een no go area voor jou?
Ik wist niet dat je me leuk vond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Dan is half Nederland voor hem een no go area...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus dat is nu een no go area voor jou?
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
rawrquote:
Geen fratsen. Dat scheelt. Buurmeisje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
rawr
Sst nu met die afleidende fratsen![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we vinden je allemaal leuk
"Ik heb niks nuttigs in te brengen, maar wil toch wat zeggen"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?
Wie wie wie wiequote:
Ik ken ook iemand die dat soort dingen zegt jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die, als iemand zegt dat hij een bepaalde ziekte heeft, zegt 'Ik ken ook iemand die die bepaalde ziekte heeft'?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat soort dingen zegt ja
Mensen leuk vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
Pfffft.quote:
Oké.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is half Nederland voor hem een no go area...
En dat is niks geworden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef Faxie het volgende:
De friendzone bestaat niet.quote:
Dat zal niet neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De friendzone bestaat niet.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Whehe, zat even te googelen op een jongenscrush die ik op de basisschool had. Godsallejezus, wat is die lelijk opgedroogd.
Dat had ik laatst ook met een Engelse jongen waar ik een crush op had. Die is echt heel erg dik geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Whehe, zat even te googelen op een jongenscrush die ik op de basisschool had. Godsallejezus, wat is die lelijk opgedroogd.
Lol, ja dat had ik ook eens gedaan. Viel vies tegen zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Van die jongens die vroeg pieken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook met een Engelse jongen waar ik een crush op had. Die is echt heel erg dik geworden.
What you see is what you get?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen fratsen. Dat scheelt. Buurmeisje.
Ik denk dat mijn piek pas op mijn 40e is ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die jongens die vroeg pieken.
Haha, dat had ik laatst. Ik kwam het knapste en populairste meisje van mijn middelbare school in de stad tegen. Die weegt nu 90 kilo en is twee kinderen verder.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
Ik had chocolade moeten kopen.quote:
Ik ben meer van de flatline.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Van die jongens die vroeg pieken.
Mijn pesters hebben ook allemaal een goed leven, voor zover ik kan zien. Maar ik gelukkig ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind ik ook wel leuk inderdaad. Maar dan andersom: mensen die mij vroeger pestten, zijn zelf nu echt lelijk; hebben een bizar leven. En ik, ik ben er zeker niet lelijker op geworden en heb een fantastisch leven
En dat laatste is het belangrijkste hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn pesters hebben ook allemaal een goed leven, voor zover ik kan zien. Maar ik gelukkig ook.
Kindertjes die mij op de basisschool pesten zitten of op het praktijkonderwijs, of weken bij de plantsoendienst ofzo. Of ze zijn tienermoederquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind ik ook wel leuk inderdaad. Maar dan andersom: mensen die mij vroeger pestten, zijn zelf nu echt lelijk; hebben een bizar leven. En ik, ik ben er zeker niet lelijker op geworden en heb een fantastisch leven
Same here dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kindertjes die mij op de basisschool pesten zitten of op het praktijkonderwijs, of weken bij de plantsoendienst ofzo. Of ze zijn tienermoeder
En eentje is zo, zo extreem dik geworden. Zelfde arrogante kop. Echt, dat is gewoon ranzig hoe die uitgedijd is, dat is gewoon een prestatie. Maarjaquote:
Precies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat laatste is het belangrijkste he
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En eentje is zo, zo extreem dik geworden. Zelfde arrogante kop. Echt, dat is gewoon ranzig hoe die uitgedijd is, dat is gewoon een prestatie. Maarja
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De jongen die mij regelmatig in elkaar trapte is zelf nu fucking dik, heeft een kindje van 4 en heeft echt een vriendin met een paardenkop
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:33 schreef Fera het volgende:
WTF.
Een van m'n pesters is pas getrouwd.Zie het nu net.
Ja, idd.quote:
Die zit onder de plakquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zag laatst ook al foto's van m'n ex met z'n nieuwe vriendin. Van die hele kleffe liefdesfoto's. Het heette dan ook een loveshoot. Ik moest zo lachen. Ik vind hem daar helemaal geen type voor.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zag laatst ook al foto's van m'n ex met z'n nieuwe vriendin. Van die hele kleffe liefdesfoto's. Het heette dan ook een loveshoot. Ik moest zo lachen. Ik vind hem daar helemaal geen type voor.
Denk het. Wij deden dat soort dingen nooit.quote:
Nee als ik ooit een vriendin heb die dat aanbiedt mag ze meteen oppleurenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het. Wij deden dat soort dingen nooit.
Niet dat ik dat erg vind overigens.
Sneu om een vrouw/meisje in elkaar te trappen. Ongeacht leeftijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De jongen die mij regelmatig in elkaar trapte is zelf nu fucking dik, heeft een kindje van 4 en heeft echt een vriendin met een paardenkop
Zeg je nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee als ik ooit een vriendin heb die dat aanbiedt mag ze meteen oppleuren
Ach, ik ben er uiteindelijk alleen maar sterker van gewordenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Sneu om een vrouw/meisje in elkaar te trappen. Ongeacht leeftijd.
Mijn pesters zijn bijna allemaal goed terecht gekomen zover ik weet.
Toch zie ik VA daar echt niet staan op zo'n foto.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg je nu.
Ik denk dat jij zo'n goedzak bent die dat gewoon doet.
Jongens/mannen in elkaar trappen is net zo sneu hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:41 schreef yats het volgende:
[..]
Sneu om een vrouw/meisje in elkaar te trappen. Ongeacht leeftijd.
Mijn pesters zijn bijna allemaal goed terecht gekomen zover ik weet.
Love makes you do the wackyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch zie ik VA daar echt niet staan op zo'n foto.
Dit. Ik ben sowieso veel te onzeker voor zo'n shootquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch zie ik VA daar echt niet staan op zo'n foto.
Agreedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jongens/mannen in elkaar trappen is net zo sneu hoor.
Vind als jongen/man een meisje/vrouw in elkaar trappen net iets sneuer eigenlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jongens/mannen in elkaar trappen is net zo sneu hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |