Nee, je moet dan 1 dag 3000 kcals onder onderhoud zitten.quote:Op zondag 2 november 2014 19:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je 1 dag 3000 calorieen boven je onderhoud eet, moet je dan ook weer 10 dagen lang elke dag 300 kcal onder je onderhoud zitten om op hetzelfde niveau te zitten of werkt dat niet zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, je moet dan 1 dag 3000 kcals onder onderhoud zitten.
ja weetikveel ik ben geen dieetist ofzo. Lijkt me anders sterk dat mensen een cheatday gebruiken aangezien dan al het werk voor niks wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer is één cheatday 3000 kcals boven onderhoud?quote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja weetikveel ik ben geen dieetist ofzo. Lijkt me anders sterk dat mensen een cheatday gebruiken aangezien dan al het werk voor niks was
chestday is WAT je eet, niet hoeveel. Hoewel het zeker goed is om om de paar dagen 1 dag op onderhoud of ietsje er boven te zitten. 3000kcal is géén cheatdayquote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja weetikveel ik ben geen dieetist ofzo. Lijkt me anders sterk dat mensen een cheatday gebruiken aangezien dan al het werk voor niks was
Goed gerekend!quote:Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
7000kcal is toch een kilo? of kan je dat zo niet berekenen? Zo ja kun je dus met duizend calorieen onder je onderhoud een kilo per week verliezen?
Hoi.quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef V1z0R het volgende:
E/KH = 4kcal per gram
Alcohol = 7kcal per gram
Vet = 9kcal per gram
Opgeslagen vet is wat anders omdat het niet puur alleen vet is en dan kwam je volgens mij rond de 7,7kcal per gram uit.
Heej Billy.quote:
dat is die van mijquote:Op zondag 2 november 2014 19:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sinds wanneer is één cheatday 3000 kcals boven onderhoud?
double baconburgers in de aanbiedingquote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iedere dag is toch 3000kcal boven onderhoud? #Whoppercurls
Hey Raymond, alles goed? Heb je nog die thread gecheckt die ik jou in DM stuurde? Ik moest gelijk aan jou denken man, wil niet dat er wat slechts met je gebeurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |