SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agendawooblabalurg![]()
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.quote:![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Joey wil dus TOEKOMST geld innen,
Om mee te geven aan de winnaar....
Maar dat betekend dus dat hij inkomsten onttrekt aan de bewoners van volgend jaar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ik kan zo boos worden van de streamsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kosten![]()
![]()
Zou Yes-R goedkoper zijn dan Wolter?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kostenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.![]()
das top!! hahahaha ik hoop dat er niemand komt
![]()
Tuurlijk niet. Vreemd eigenlijk, het is natuurlijk door achter geregeld. Maar ze doen niet eens alsof.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kosten
LIDL met Yess-R is dus overdag en ook bedoeld voor kinderen.![]()
ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kan zo boos worden van de streams"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Yes-R goedkoper zijn dan Wolter?![]()
![]()
![]()
Met dit plan van Joey zit je dus ook 10 evenementen vast aan dezelfde schuimpjes !
Vind het een dom hebberig plan !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heel filantropischquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Haropro het volgende:
Strippenkaart voor evenementen zodat de vaste gasten lagere maandlasten krijgen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat zijn jullie mild!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geile asociale sletterige kamper oliebol![]()
![]()
Esza geeft aan toch meer een groepspersoon te zijn en liever probeert als groep
dingen te doen en zo overkomen.
Die gáát op een gegeven moment botsen met een Lot/Lau en Vanes![]()
De verdeling vanavond, de bewoners horen nog Esza’s opmerking over ‘groepsbelang’, Isa
heeft een topverdeling en níemand gaat er nu tegenin wat anders zeker zou zijn gebeurt.
Top om te zien en benieuwd naar de ontwikkelingen
Liever af en toe vergevingsgezind, dan continu rancuneus.
Liever af en toe naïef en irritant, dan continu ordinair en asociaal.![]()
Goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.![]()
![]()
Ik wordt moe van al die evenementen daar. Ze kunnen blijkbaar niets originelers verzinnen daar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.![]()
![]()
Ik wacht op de Utopia toiletpapierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Drempelverlagend??
Tuurlijk... de Lot schuimpjes gaan graag naar de academie van Nico..
Tjonge jong... Die Joey... aardige gozer... maar hier slaat hij het helemaal mis.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar reetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Bingo...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht op de Utopia toiletpapier![]()
![]()
Handig zo'n strippenkaart,zeker voor al die uitkeringstrekkers die daar de vaste gasten zijn, die leven toch al van uitkering tot uitkering, die zullen wel massaal een strippenkaart van 125 euro kopen![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Drempelverlagend??
Tuurlijk... de Lot schuimpjes gaan graag naar de academie van Nico..
Tjonge jong... Die Joey... aardige gozer... maar hier slaat hij het helemaal mis.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat idee had Peter de eerste week al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Haropro het volgende:
Strippenkaart voor evenementen zodat de vaste gasten lagere maandlasten krijgen.![]()
nee, op tv de week ervoor. en op heel veel plekken 22 november.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihi"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
fixedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar hem reet![]()
![]()
GASKO = Geile Alcoholistische Sletterige Kamper Omaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef Hittepetitje het volgende:
GASKO? is dat de KS? En waar staat dat voor?wooblabalurg![]()
Ja...zijn strippenkaart doet zeerquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ook knapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb nog niet zoveel onzin gehoord in één verhaal daar![]()
Ik dacht dat 'de echte' op 15 november aankomtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihiAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Denk inderdaad niet dat dit gaat lopen. Ze zullen wel een stuk of 10 van die dingen verkopen.Utopia!![]()
Voeder-loeder...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
GASKO = Geile Alcoholistische Sletterige Kamper OmaTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht op de Utopia toiletpapier![]()
![]()
yep. in gouda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'de echte' op 15 november aankomt"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Voor Sinterklaas dan???quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar reet![]()
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
quote:
Dat is wat voor Ruudquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waardeloos plan.
Doordat de basis gebaseerd is op hebberigheid. ( Een pot geld creëren)
Zijn alle argumenten daar naar toe gewerkt...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:![]()
Lekker scrubben voor de Fles
Lot is al weer bang dat er op grote schaal gefraudeerd gaat worden met de strippenkaarten. De mensen willen dolgraag naar Utopia en gaan hem dan vervalsen.
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.Utopia!![]()
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Werewolf![]()
Als ik mijn schoen zet, zitten er alleen maar geurvreters inquote:
Zij die frauderen hebben het over frauderenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Haropro het volgende:
Lot is al weer bang dat er op grote schaal gefraudeerd gaat worden met de strippenkaarten. De mensen willen dolgraag naar Utopia en gaan hem dan vervalsen.
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.![]()
![]()
![]()
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Allemaal cabaretteketet!![]()
groeten terug snel terug komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.![]()
![]()
De 10 evenementenkaart bevat 5 markten ( normale entree ¤5,-) en bij die van 5 evenementen zitten 3 markten. Oftewel, veel spaar je niet uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Haropro het volgende:
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gewoon niet reageren...d'r zit ergens een schroefje losquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Veel plezier en geniet er van!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.
![]()
![]()
Mooi zo... Sterkte en geniet...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Lekker genieten Sara, en kom tot rust!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.![]()
![]()
Dag Saartje,veel plezier....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
plus spaarkaart, 1 volle kaart is een gratis bus shagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef zwellever het volgende:
Handig zo'n strippenkaart,zeker voor al die uitkeringstrekkers die daar de vaste gasten zijn, die leven toch al van uitkering tot uitkering, die zullen wel massaal een strippenkaart van 125 euro kopenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
- Geld weggeven van toekomstige bewoners
- Drempel verhogend... je koopt eerder een los kaartje... dan dat je gelijk 10 x dat bedrag uit geeft.
- Je komt 10 x niet van hetzelfde publiek af, waardoor je dus verplicht bent evenementen te organiseren die aansluiten bij de kopers
- Muziekmensen zijn niet altijd marktmensen
- Muziekstijlen verschillen
En de gevaarlijkste
- Ze leggen verplichtingen vast voor toekomstige bewoners,Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en weglooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat zit Isa nu weer te zuchten en te mompelen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een plas-partout is gewoon overal zeiken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Oeh....
Esza vind het een goed plan van Joey!
LauraB keek met vuur in de ogen...naar het lef!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en weglooptAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en wegloopt![]()
![]()
Graaien, graaien graaien. Dat is Utopia 2.0 blijkbaar...Net als buiten de poort...Allemaal cabaretteketet!![]()
Zelden zo'n respectloos stuk ellende meegemaakt als dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en wegloopt
Stel het doemscenario voor, ze stemmen Isa niet weg. De kop van die Fles is dan onbetaalbaar![]()
(De Hel hier ook, maar dat terzijde)
Dit is een leuke ontwikkeling. Mag wel iets sneller gaan als je al weet hoe het Vanes gaat irriterenquote:
Ze steken continu veren van de redactie in hun eigen reetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige ideeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja maar dat hebben ze helemaal zelf verzonnen he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige idee![]()
Joey krijgt er in zijn betoog een stijve plasser van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige idee![]()
![]()
in principe, in principe, in principe, en dat terwijl ze geen principes hebben.
veel plezier daar nog! fijn dat het weer beter gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Hij blijft leuk.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Animo voor de markt loopt terug
Niet genoeg kaarten verkocht voor feestje Gio
waarschijnlijk wordt de keuken niet meer gebruikt als resaurant
al weken geen mensen gezien in de B&B
en wat doen ze
Ze gaan een 10 rittenkaart introduceren![]()
![]()
utopia logica!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Verida het volgende:
Animo voor de markt loopt terug
Niet genoeg kaarten verkocht voor feestje Gio
waarschijnlijk wordt de keuken niet meer gebruikt als resaurant
al weken geen mensen gezien in de B&B
en wat doen ze
Ze gaan een 10 rittenkaart introduceren"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Laura: Maar eerlijk heb je die broek gezien?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Boer John komt wéér niet op de markt.
Ach, ze hebben 49 kaarten gekocht voor vanavond. Zodat andere fans geen kans meer hadden op een kaartje.
Dat is 20% van het aantal beschikbare kaarten.
Ik vind het nog steeds a-sociaal.![]()
Dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, ze hebben 49 kaarten gekocht voor vanavond. Zodat andere fans geen kans meer hadden op een kaartje.
Ik vind het nog steeds a-sociaal.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Mark wil achter Esza aan gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef misssnapshot het volgende:
"Van mij mag die tuin in de fik worden gestoken" zegt Mark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was het uitverkocht voor vanavond?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het nog steeds a-sociaal....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja...bijna al direct na de uitzendingquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik niet hoor. weg is weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het nog steeds a-sociaal."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Dat was Lot ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:23 schreef Annelies1980 het volgende:
jeeeej lot jaloers... maar esza is toch gewoon hetero? of heeft ze anders gezegd?![]()
![]()
Precies. Voor hetzelfde geld had de Hellemondse Kenauvereniging een bulkkoop gedaan.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Die van Esza?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Maar eerlijk heb je die broek gezien?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Top Sara geniet maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Precies. Voor hetzelfde geld had de Hellemondse Kenauvereniging een bulkkoop gedaan.![]()
Ik zie Rienk morgen al voor het hek staan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja, ze heeft de grootste kont en een TOP broek.quote:
Het geile buurjongetje uit Allukmaar komt bijna klaar.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
TOPquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze heeft de grootste kont en een TOP broek.
Het geile buurjongetje uit Allukmaar komt bijna klaar.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mark zei over Chris... Hij slist... Goh, net Charlotje...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef Scherzo het volgende:
Mark zei over Chris... Hij slist... (Goh, net Charlotje...Dat zeg ik, sorry)Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Laura vindt dat Mark Esza moet 'pakken'.
Wat is dat voor sneue praat. Geile mongolen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Helaas,Esza lijkt me niet een typje wat valt voor domme imitatie morcro pottenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ze heeft de grootste kont en een TOP broek.
Het geile buurjongetje uit Allukmaar komt bijna klaar.![]()
Bij Lot, Lau en Vanes gaat het er om wie van de twee de grootste kans heeft zich bij hen aan te sluiten.
Woorden van Esza als 'groepsbelang' en 'groepsgevoel' willen ze eigenlijk niet horen.
Ik hoop dat Esza zich deze dagen toch wat oppervlakkiger opstelt en dat ze alsnog voor haar gaan
nou ik hoop toch echt dat isa snel vertrekt hoorquote:
uit uithuwelijken is alweer begonnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor sneue praat. Geile mongolen.![]()
Ik dacht ook al,zo 1999.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat wil Ezsa dan ??? alsof die geen mening heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor sneue praat. Geile mongolen.![]()
![]()
Waar het hart van vol is!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik hoop toch echt dat isa snel vertrekt hoor![]()
![]()
mijn hart is vol van veel maar isa is daar geen vanquote:There's a virus in my system
Mark moet nie lulluh... want zijn stem is zoals een wijf praat... en nie een gewoon wijf maar een zielig wijf... wat nog raar wandelt ook.quote:![]()
Vanessa heeft geen verstand van evenementen, ze 'waait mee met de zee'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die creep vind zichzelf ook een enorme Adonisquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat betwijfel ik toch heel erg hoor. Het maakt niet uit wie er in beeld is, de tekst gaat over Isaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn hart is vol van veel maar isa is daar geen vanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat moet ze Blof uitnodigenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft geen verstand van evenementen, ze 'waait mee met de zee'.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja maar wat jij wilt telt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
jawel hoor, dat is het enige wat teltquote:There's a virus in my system
ik wil dat chris blijft. hij heeft aandacht voor de buitenkant van utopipo en daar ontbreekt het bij de meesten aan."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
ze zijn radeloosquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef D-B het volgende:
5 weken geleden utopia gaan kijken daarna opgegeven en nu zit je er al in als tuinman.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De billen van Eszaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
Damn![]()
![]()
Nee, het zou rose moeten zijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit het schilderij voor Ricca?
[ afbeelding ]Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Waar zie jij billen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De billen van Esza![]()
[ afbeelding ]
DamnOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie alleen de voorkant van Esza,quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De billen van Esza![]()
[ afbeelding ]
Damn
knap dat jij haar billen hier op kan zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
aparte billen zo van voor, voorbips?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De billen van Esza![]()
[ afbeelding ]
DamnThere's a virus in my system
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus spaarkaart, 1 volle kaart is een gratis bus shag![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alsof oorsmeer nog niet goor genoeg is....![]()
![]()
[ afbeelding ]beetje reetketelsteen erbij.
![]()
Euhhh, knap dat je die zietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De billen van Esza![]()
[ afbeelding ]
DamnAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Nog meer tattoo's...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Goddelijk lichaamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte billen zo van voor, voorbips?![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel een specialist
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het gaat om het lichaam natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
aparte billen zo van voor, voorbips?
Oke, voor jou dan:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vanessa is een viespeuk eerste klas in meerdere opzichten maar waarom hier steeds kamper erbij moet worden gehaald is vreemd ze is niet eens een kamper en zo scheer je meer over 1 kamFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Zo hoort een vrouw te zijn, lekker rond!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Het gaat om het lichaam natuurlijk
Oke, voor jou dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]maak een filmpje van al die momenten
![]()
![]()
Zou dat het garantie bewijs/gebruiksaanwijzing zijn die op heur been is getattoed?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De billen van Esza![]()
[ afbeelding ]
Damn![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Zo hoort een vrouw te zijn, lekker rond!![]()
![]()
Godsammequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
Lekker ding hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Oke, voor jou dan:
[ afbeelding ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Oke, voor jou dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Watch out, borderline ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef zwellever het volgende:
[..]
Zou dat het garantie bewijs/gebruiksaanwijzing zijn die op heur been is getattoed?
Maar met die billen is het het risico wel waard.![]()
![]()
ben een vrouw en voor 100% hetero, maar ik ben jaloers op haar lichaam, echt prachtigquote:
de dames gaan voor hem denk ik en de mannen voor haar
die utopia-vrouwen zijn veel te jaloers van aard![]()
Is PB al nat van Esza?dat is een bil jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:35 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Oke, voor jou dan:
[ afbeelding ]
en dan zo weer lekker eten klaarmaken zonder je handen te wassen of handschoenen aan te doen.quote:
En het dan nog raar vinden dat ze geen toestemming krijgen om de keuken weer te openen
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook vrouw maar zoals zij eruit ziet hoort een vrouwenlichaam ook te zijn. Niet dat magere gedoe maar lekker met veel rondingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef utopinee het volgende:
[..]
ben een vrouw en voor 100% hetero, maar ik ben jaloers op haar lichaam, echt prachtig
de dames gaan voor hem denk ik en de mannen voor haar
die utopia-vrouwen zijn veel te jaloers van aard![]()
Eszra lijkt mij een aanwinstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Die is trouw aan Aike en Isa neem ik aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
Is PB al nat van Esza?
[..]
dat is een bil ja![]()
![]()
Dat zie je meteen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eszra lijkt mij een aanwinst![]()
![]()
Anders was ze gaan sporten nuquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef AnneLo het volgende:
Laura is ziek, ze heeft gewoon keelpijn.![]()
![]()
Laura: Ik ben ziek, ik ga sporten, maar ik ben ziek.
Aanstelleritis is ook een ziekte.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:quote:![]()
![]()
hebben ze eigenlijk al eens naar die matrassen gekeken nadat ze ze gewoon zeiknat op dat bed hadden gelegd en een dekbed overheen hadden gegooid.
Daar zal inmiddels de schimmel wel dik op staan.![]()
Esza heet zequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eszra lijkt mij een aanwinstThere's a virus in my system
Pb haar hart is groot genoeg...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die is trouw aan Aike en Isa neem ik aan![]()
Waar een verkoudheid meteen een heuse griep is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef AnneLo het volgende:
Laura is ziek, ze heeft gewoon keelpijn.
En dat soort achterlijkheid werkt in de zorg.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Lau sporten ?????quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Ik ben ziek, ik ga sporten, maar ik ben ziek.
Aanstelleritis is ook een ziekte.![]()
sinds wanneer
![]()
only dogs loves bonesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw maar zoals zij eruit ziet hoort een vrouwenlichaam ook te zijn. Niet dat magere gedoe maar lekker met veel rondingen.![]()
![]()
Sinds gisteravond.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat het de tuimman gaat worden , Nico is er helemaal blij mee .quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Eszra lijkt mij een aanwinst
dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik denk dat het de tuimman gaat worden , Nico is er helemaal blij mee .
[ afbeelding ]"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Inderdaad, maar hoor je trouwens veel mensen zeggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar een verkoudheid meteen een heuse griep is.
En dat soort achterlijkheid werkt in de zorg.![]()
Nico maakt wel een goed punt. Of je kiest voor iemand die nog maar evenementen wil doen want Esza heeft evenementenbureau of kiest voor iemand die tuin wil doen. Ik denk toch dat Chris een betere toevoeging is dan Esza, hoe leuk ze er ook uit ziet en hoe nodig een vrouw erbij ook is.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die gaat wss niet eens met Esza praten...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:40 schreef Flow3r het volgende:
Nicoline is aan het lobbyen voor Chris“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoals alle nieuwen beweren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beweert Esza nog nooit gekeken te hebben?![]()
![]()
zowel rond als slank kan mooi zijn vind ik, te slank niet tenzij het voor het betere gooi en smijt werk is dan kan heel slank ook we eens lekker zijnquote:There's a virus in my system
Dus Utopia komt zo maar uit de lucht vallen, ik geloof er geen ene barts vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beweert Esza nog nooit gekeken te hebben?
Nico's keuze heeft het nog nooit kunnen winnen van het gouwe kettingen volk in die loods,dus vergeet het maarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je niet weet dat Vanes een eigen keuken heeft....
Kun je niet veel gezien hebben.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Wat moeten ze met een tuinman? Alsof ze daar ooit zelfvoorzienend worden![]()
Ze kopen toch alles bij de supermarkt![]()
![]()
Ohhhh en Chris is anti Markquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die gaat wss niet eens met Esza praten...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, alleen dat stukje over die keuken en de voedsel waren dienst, ( of hoe heet het) nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Beweert Esza nog nooit gekeken te hebben?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Duidelijk, ik ben voor Chris, en nu al helemaal nu blijkt dat Mark hem er niet in wil hebben. Zou mooi zijn als hij hem er uit bonsjoerd maandag...Allemaal cabaretteketet!![]()
weer een gemistte kans dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef zwellever het volgende:
[..]
Nico's keuze heef thet nog nooit kunnen winnen van het gouwe kettingen volk in die loods,dus vergeet het maar
Ja in braille.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:36 schreef zwellever het volgende:
[..]
Zou dat het garantie bewijs/gebruiksaanwijzing zijn die op heur been is getattoed?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Wat een nare stem heeft dat schreeuw wijfquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kun je niet veel gezien hebben.![]()
Of je kunt heel goed toneel spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kun je niet veel gezien hebben.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Whahahaha
Laura is met een rotgang naar de Gym gerend ...om er op te staan als Eslza binnenkomt
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Misschien heeft Mark dat al gelezen ergens...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk, ik ben voor Chris, en nu al helemaal nu blijkt dat Mark hem er niet in wil hebben. Zou mooi zijn als hij hem er uit bonsjoerd maandag...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dan maak ik van de foto van de koppen van de MLP kamer mijn bureau blad....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk, ik ben voor Chris, en nu al helemaal nu blijkt dat Mark hem er niet in wil hebben. Zou mooi zijn als hij hem er uit bonsjoerd maandag...
Valt ook helemaal niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaha
Laura is met een rotgang naar de Gym gerend ...om er op te staan als Eslza binnenkomt
![]()
![]()
Die tuinman... Nico vraagt of hij iets van eetbare paddenstoelen weet. Tuinman: Deze is niet groen, dus ziet er wel gezond uit, die kun je vast wel eten.'
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan maak ik van de foto van de koppen van de MLP kamer mijn bureau blad....![]()
![]()
Dat zou een verrassing zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk, ik ben voor Chris, en nu al helemaal nu blijkt dat Mark hem er niet in wil hebben. Zou mooi zijn als hij hem er uit bonsjoerd maandag...
als je slank bent kun je ook ronde vormen hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
zowel rond als slank kan mooi zijn vind ik, te slank niet tenzij het voor het betere gooi en smijt werk is dan kan heel slank ook we eens lekker zijn![]()
![]()
Ik vind Cris ook beter voor het Utopia idee...
Maar ja.. die billen hè
Waaromquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef Nutricia het volgende:
Ik ben nu al geswitched. Chris mag blijven![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Whahahaha
![]()
![]()
Ik lees het klik op streams en ja hoor daar loopt het laafje !!
![]()
ik weet, ik weetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef utopinee het volgende:
[..]
als je slank bent kun je ook ronde vormen hebben
"Dan leg je het een tijdje op een vochtige en donkere plek, onder je bed of zo" Nico over het kweken van paddenstoelen in Utopia.![]()
Klinkt als een kennerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Die tuinman... Nico vraagt of hij iets van eetbare paddenstoelen weet. Tuinman: Deze is niet groen, dus ziet er wel gezond uit, die kun je vast wel eten.'![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waar blijft de streamlock
Goed ..Cris is beter...![]()
Dan moeten de mannen maar vanavond ná de afterparty Elsza even met z'n allen uit elkaar trekken voor de beelden en de hormoonrust...
En dan Cris houdenIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Maakt mij niet uit wie er blijft,Chris of Ezsa,als een van de twee maar gaat beginnen met pottenbakken![]()
![]()
Ja dan schud Vanes wel een paar keer met haar billen voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind Cris ook beter voor het Utopia idee...
Maar ja.. die billen hè![]()
![]()
Paddos....quote:
Je Vanes obsessie begint op te vallen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja dan schud Vanes wel een paar keer met haar billen voor jou
Onthouden we dit jongens?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik wil dat jij blij naar de streams kijkt en fijn kan cossenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je Vanes obsessie begint op te vallen!![]()
Kan er weer een constante stream op dat saaie gelul gezet worden waarbij er de komende maanden zeker 6 mensen per week dood neervallen achter de stream.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
super leukThere's a virus in my system
Dat accent van Nicole word je ook schaaitziek van.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oeww heftugggquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de kikkers !
Kikkerlikken !
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wordt tidj dat ze daar gaan trippenThere's a virus in my system
Al die grote plannen als ze binnen komenquote: