SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nominatie-POLL's staan onder deze spoiler:SPOILER: NominatierondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie november:
ZO 2-11 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 3-11 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agendawooblabalurg![]()
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.quote:![]()
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Joey wil dus TOEKOMST geld innen,
Om mee te geven aan de winnaar....
Maar dat betekend dus dat hij inkomsten onttrekt aan de bewoners van volgend jaar.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
ik kan zo boos worden van de streamsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kosten![]()
![]()
Zou Yes-R goedkoper zijn dan Wolter?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kostenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.![]()
das top!! hahahaha ik hoop dat er niemand komt
![]()
Tuurlijk niet. Vreemd eigenlijk, het is natuurlijk door achter geregeld. Maar ze doen niet eens alsof.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef lorrie03 het volgende:
en niemand vraagt aan lot wat het gaat kosten
LIDL met Yess-R is dus overdag en ook bedoeld voor kinderen.![]()
ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kan zo boos worden van de streams"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou Yes-R goedkoper zijn dan Wolter?![]()
![]()
![]()
Met dit plan van Joey zit je dus ook 10 evenementen vast aan dezelfde schuimpjes !
Vind het een dom hebberig plan !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heel filantropischquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Haropro het volgende:
Strippenkaart voor evenementen zodat de vaste gasten lagere maandlasten krijgen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat zijn jullie mild!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geile asociale sletterige kamper oliebol![]()
![]()
Esza geeft aan toch meer een groepspersoon te zijn en liever probeert als groep
dingen te doen en zo overkomen.
Die gáát op een gegeven moment botsen met een Lot/Lau en Vanes![]()
De verdeling vanavond, de bewoners horen nog Esza’s opmerking over ‘groepsbelang’, Isa
heeft een topverdeling en níemand gaat er nu tegenin wat anders zeker zou zijn gebeurt.
Top om te zien en benieuwd naar de ontwikkelingen
Liever af en toe vergevingsgezind, dan continu rancuneus.
Liever af en toe naïef en irritant, dan continu ordinair en asociaal.![]()
Goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.![]()
![]()
Ik wordt moe van al die evenementen daar. Ze kunnen blijkbaar niets originelers verzinnen daar.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.![]()
![]()
Ik wacht op de Utopia toiletpapierquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Drempelverlagend??
Tuurlijk... de Lot schuimpjes gaan graag naar de academie van Nico..
Tjonge jong... Die Joey... aardige gozer... maar hier slaat hij het helemaal mis.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar reetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef misssnapshot het volgende:
Een leuk cadeau voor de kerstdagen: de Utopia strippenkaart.![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Bingo...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef heks29 het volgende:
[..]
op 22 november De dag dat in heel veel plaatsen in nederland sinterklaas aankomt.
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Goed ideequote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht op de Utopia toiletpapier![]()
![]()
Handig zo'n strippenkaart,zeker voor al die uitkeringstrekkers die daar de vaste gasten zijn, die leven toch al van uitkering tot uitkering, die zullen wel massaal een strippenkaart van 125 euro kopen![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Drempelverlagend??
Tuurlijk... de Lot schuimpjes gaan graag naar de academie van Nico..
Tjonge jong... Die Joey... aardige gozer... maar hier slaat hij het helemaal mis.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat idee had Peter de eerste week al.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:07 schreef Haropro het volgende:
Strippenkaart voor evenementen zodat de vaste gasten lagere maandlasten krijgen.![]()
nee, op tv de week ervoor. en op heel veel plekken 22 november.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihi"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
fixedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar hem reet![]()
![]()
GASKO = Geile Alcoholistische Sletterige Kamper Omaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:06 schreef Hittepetitje het volgende:
GASKO? is dat de KS? En waar staat dat voor?wooblabalurg![]()
Ja...zijn strippenkaart doet zeerquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ook knapquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb nog niet zoveel onzin gehoord in één verhaal daar![]()
Ik dacht dat 'de echte' op 15 november aankomtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Die komt toch wel een weekie eerder aan overal? Anders is het he le maal top geregeld hihihiAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Denk inderdaad niet dat dit gaat lopen. Ze zullen wel een stuk of 10 van die dingen verkopen.Utopia!![]()
Voeder-loeder...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
GASKO = Geile Alcoholistische Sletterige Kamper OmaTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wacht op de Utopia toiletpapier![]()
![]()
yep. in gouda.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'de echte' op 15 november aankomt"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Voor Sinterklaas dan???quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Degene die me dat cadeau doet, stamp ik meteen die kerstboom in zijn/haar reet![]()
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
quote:
Dat is wat voor Ruudquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waardeloos plan.
Doordat de basis gebaseerd is op hebberigheid. ( Een pot geld creëren)
Zijn alle argumenten daar naar toe gewerkt...Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:![]()
Lekker scrubben voor de Fles
Lot is al weer bang dat er op grote schaal gefraudeerd gaat worden met de strippenkaarten. De mensen willen dolgraag naar Utopia en gaan hem dan vervalsen.
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.Utopia!![]()
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Werewolf![]()
Als ik mijn schoen zet, zitten er alleen maar geurvreters inquote:
Zij die frauderen hebben het over frauderenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Haropro het volgende:
Lot is al weer bang dat er op grote schaal gefraudeerd gaat worden met de strippenkaarten. De mensen willen dolgraag naar Utopia en gaan hem dan vervalsen.
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.![]()
![]()
![]()
?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Allemaal cabaretteketet!![]()
groeten terug snel terug komenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.![]()
![]()
De 10 evenementenkaart bevat 5 markten ( normale entree ¤5,-) en bij die van 5 evenementen zitten 3 markten. Oftewel, veel spaar je niet uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:11 schreef Haropro het volgende:
10 evenementen en 5 markten = 200 euro.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gewoon niet reageren...d'r zit ergens een schroefje losquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Veel plezier en geniet er van!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.
![]()
![]()
Mooi zo... Sterkte en geniet...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Lekker genieten Sara, en kom tot rust!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.![]()
![]()
Dag Saartje,veel plezier....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
plus spaarkaart, 1 volle kaart is een gratis bus shagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:09 schreef zwellever het volgende:
Handig zo'n strippenkaart,zeker voor al die uitkeringstrekkers die daar de vaste gasten zijn, die leven toch al van uitkering tot uitkering, die zullen wel massaal een strippenkaart van 125 euro kopenThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
- Geld weggeven van toekomstige bewoners
- Drempel verhogend... je koopt eerder een los kaartje... dan dat je gelijk 10 x dat bedrag uit geeft.
- Je komt 10 x niet van hetzelfde publiek af, waardoor je dus verplicht bent evenementen te organiseren die aansluiten bij de kopers
- Muziekmensen zijn niet altijd marktmensen
- Muziekstijlen verschillen
En de gevaarlijkste
- Ze leggen verplichtingen vast voor toekomstige bewoners,Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en weglooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat zit Isa nu weer te zuchten en te mompelen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Een plas-partout is gewoon overal zeiken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Oeh....
Esza vind het een goed plan van Joey!
LauraB keek met vuur in de ogen...naar het lef!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en weglooptAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en wegloopt![]()
![]()
Graaien, graaien graaien. Dat is Utopia 2.0 blijkbaar...Net als buiten de poort...Allemaal cabaretteketet!![]()
Zelden zo'n respectloos stuk ellende meegemaakt als dat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef Dotteke het volgende:
En het is weer Vanessa die geen tijd heeft voor het centraal en wegloopt
Stel het doemscenario voor, ze stemmen Isa niet weg. De kop van die Fles is dan onbetaalbaar![]()
(De Hel hier ook, maar dat terzijde)
Dit is een leuke ontwikkeling. Mag wel iets sneller gaan als je al weet hoe het Vanes gaat irriterenquote:
Liever af en toe vergevingsgezind, dan continu rancuneus.
Liever af en toe naïef en irritant, dan continu ordinair en asociaal.![]()
Ze steken continu veren van de redactie in hun eigen reetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige ideeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ja maar dat hebben ze helemaal zelf verzonnen he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige idee![]()
Joey krijgt er in zijn betoog een stijve plasser van.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:17 schreef zwellever het volgende:
Toch wel een beetje ontroerend te zien hoe geweldig ze zichzelf vinden na dit geweldige idee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: