De herfst groet u.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar eerst...........................................................................
Regen
Dan liever sneeuw...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar eerst...........................................................................
Regen
Gewoon allebei niet, maar regen is minder erg. Minder mooi, ook. Maar sneeuw maakt alles glad en 't blijft allemaal ook eeuwig nat.quote:
regen is kut, vooral gecombineerd met harde wind!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon allebei niet, maar regen is minder erg. Minder mooi, ook. Maar sneeuw maakt alles glad en 't blijft allemaal ook eeuwig nat.
Hagel op een snorfiets met harde wind, dat is pas kutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
regen is kut, vooral gecombineerd met harde wind!
dat is nog erger inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hagel op een snorfiets met harde wind, dat is pas kut
ik zit toch lekker binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef MaLo het volgende:
Wat een prutweer vandaag, al vanaf een uurtje of 9 onafgebroken (mot-)regen hier
Ik ben blij dat ik vanmorgen lui was en dochter met de auto naar school heb gebracht. Hoef ik haar straks niet op fiets op te halenquote:
Zeg maar gerust pijnlijk. Jaar of wat geleden op een fietsbrug in een weiland, waaien als een gek en flinke hagelstenen. Ben maar stil gaan staanquote:
Nee, we staan aan het begin van een nieuwe zondvloed.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:08 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen vandaag zeg, ging de hele dag maar door. Zal het ooit nog droog worden?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nee, we staan aan het begin van een nieuwe zondvloed.
Net als vorig jaarquote:
Dit artikel schrijft er ook over, vroege sneeuwvorming in Siberië kan wellicht een teken zijn, daar was vorig jaar rond deze tijd veel minder sprake van of eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Net als vorig jaar
En het jaar daarvoor
En het jaar daarvoor.
Kortom
Als ik zo terugdenk aan dit jaar, heb ik eigenlijk ook nog helemaal geen jas gedragen. Altijd of een shirt met lange mouwen of een truitje.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:00 schreef Resistor het volgende:
Ik loop in mijn shirt totdat ik ijs moet krabben. Dan ga ik in trui lopen. Jas komt wel als het echt langdurig regent.
Maar ik ben wel traag met omschakelen, ik blijf dan met lange mouwen lopen tot het weer meer dan 10°C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |