Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Nee hij kwam zo onverwachts.quote:
Ze lopen heerlijk. Vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:01 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Uggs niets.Alleen bij meisjes met extreem slanke benen staan ze wel tof.
Omdat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
@Aeque, ga er maar vanuit dat ze echt zijn.
Priscillaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Er liepen een hoop bakvissen rond, voornamelijk de soort met een naamketting.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
genoeg tijd om wat te verzinnen toch?
Ik ga douchen![]()
Je vergeet Mandy.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Debby, Tanisha, Kimberlyquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
PriscillaMelissa
Melanie
Sharon
Ga niet langs Start, u krijgt geen ¤2000,-.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:03 schreef artelligence het volgende:
Kut TT. Je krijgt ban van 2 weken.
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.quote:
Nee, die lopen voor geen meter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Crocs vast ook, maar daar wil ik ook niet op lopen.
Ze hebben Uggs Australia al achter zich aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De MM een enorme rechtszaak aan de broek heeft wanneer het neppe Uggs als zijnde echt verkoopt.
Ze zijn in het ziekenhuis beter op hun plaats. Maar ik vind het nog steeds ondingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Bij crocs moet ik ofwel de camping, ofwel het ziekenhuis denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |