abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:27:35 #201
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146282187
Ola :)

Kort dagje vandaag. Vanavond naar Lindsey Sterling in de 013 *O*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 08:28:10 #202
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146282193
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Puala niet blijkbaar :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik wil niet ruilen :P
Die paar jij die Puala en ik schelen vliegen ook voorbij, dus voor je het weet.... :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Mogguh :)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 08:30:27 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146282220
Ik zag een susteren topic. He is alive! :o
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:31:22 #204
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146282233
Ik zei al dattie zich moest melden maar dat doet ie dan niet.

Rebelse student dattem is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146282318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zag een susteren topic. He is alive! :o
:D WAAAAR????
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:38:13 #206
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146282324
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:37 schreef Uncle het volgende:

[..]

:D WAAAAR????
KLB / Publieke omroepen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146282441
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
pi_146282624
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:47 schreef Nalbandian het volgende:
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
Jeej!
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 4 november 2014 @ 10:28:52 #210
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146284541
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 08:47 schreef Nalbandian het volgende:
SwiftKey voor iOS heeft nu Nederlandse ondersteuning *O*!
Welkom in 2008 ^O^ !
Hmz...
pi_146284671
Goedemorgen :)
Ik heb zelf een Yongnuo 565ex|| flitser met een trigger de RF-602/C zodat ik hem off camera kan gebruiken nu heb ik 2 vragen.

1) Is het mogelijk om 2 flitsers te gebruiken via 1 camera (2x zelfde flitser en 2x trigger)

2) Hoe kan ik de lichtcompensatie en zoom van de flitser instellen zonder naar de flitslampen te hoeven lopen. niet dat dit echt vervelend is maar toch kan het gewoon vanaf de camera (canon 600D)
pi_146284761
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:35 schreef snakeman123 het volgende:
Goedemorgen :)
Ik heb zelf een Yongnuo 565ex|| flitser met een trigger de RF-602/C zodat ik hem off camera kan gebruiken nu heb ik 2 vragen.

1) Is het mogelijk om 2 flitsers te gebruiken via 1 camera (2x zelfde flitser en 2x trigger)
ja

quote:
2) Hoe kan ik de lichtcompensatie en zoom van de flitser instellen zonder naar de flitslampen te hoeven lopen. niet dat dit echt vervelend is maar toch kan het gewoon vanaf de camera (canon 600D)
nee, dan moet je TTL triggers hebben of via de pop-up flash triggeren. Maar dan is de vraag of de Canon met de Yongnuo flitser kan communiceren (lijkt me van wel)
pi_146284914
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:39 schreef Uncle het volgende:

[..]

ja

[..]

nee, dan moet je TTL triggers hebben of via de pop-up flash triggeren. Maar dan is de vraag of de Canon met de Yongnuo flitser kan communiceren (lijkt me van wel)
Werkt :Y!
pi_146284972
Bedankt voor de informatie, weer iets geleerd gelukkig!

En wat zou dan een geschikte TTL trigger zijn, Yongnuo YN-622C deze?
pi_146285117
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:48 schreef snakeman123 het volgende:
Bedankt voor de informatie, weer iets geleerd gelukkig!

En wat zou dan een geschikte TTL trigger zijn, Yongnuo YN-622C deze?
Die heb ik, en die voldoet aan je eisen.
pi_146285221
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:54 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Die heb ik, en die voldoet aan je eisen.
Maar dan hoef ik geen flash controller erbij te hebben? Want zie op ebay vaak die 2 triggers staan met de flash controller en dat is wat duurder dan ik dacht dan alleen de 2 triggers voor op de flitser
pi_146285311
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 november 2014 10:58 schreef snakeman123 het volgende:

[..]

Maar dan hoef ik geen flash controller erbij te hebben? Want zie op ebay vaak die 2 triggers staan met de flash controller en dat is wat duurder dan ik dacht dan alleen de 2 triggers voor op de flitser
Ik heb 2 622c triggers (1 op de camera, 1 op de off-camera flash), en die communiceren met elkaar. Ik kan daardoor ook mijn yongnuo flash bedienen vanaf mijn camera.
pi_146288812
Woohoo, tickets geboekt *O* In juni 3 weken naar Tanzania *O* Voorpret *O* Big-ass telelens huren :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:25:42 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146289560
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef DonJames het volgende:
Woohoo, tickets geboekt *O* In juni 3 weken naar Tanzania *O* Voorpret *O* Big-ass telelens huren :')
Wat wil je gaan huren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:26:04 #221
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146289576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:01 schreef DonJames het volgende:
Woohoo, tickets geboekt *O* In juni 3 weken naar Tanzania *O* Voorpret *O* Big-ass telelens huren :')
Hmz...
pi_146289721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat wil je gaan huren?
Een EF 100-400L denk ik. Nou ja, zo big-ass is die nou ook weer niet. Binnenkort huur ik hem een weekendje denk ik, even spelen. En even kijken of ik een monopod nodig heb.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:41:12 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146290114
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:42:07 #224
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146290142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een EF 100-400L denk ik. Nou ja, zo big-ass is die nou ook weer niet. Binnenkort huur ik hem een weekendje denk ik, even spelen. En even kijken of ik een monopod nodig heb.

[..]

:')
Canon 1200mm dan?



-O-
Hmz...
pi_146290448
Niks huren!!

KOPEN EN PATSEN!!! *O*
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:50:47 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146290464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Een EF 100-400L denk ik. Nou ja, zo big-ass is die nou ook weer niet. Binnenkort huur ik hem een weekendje denk ik, even spelen. En even kijken of ik een monopod nodig heb.

[..]

:')
Fijne lens, heb daar in Nieuw Zeeland veel robben, dolfijnen en walvissen mee geschoten, ganzen en ooievaars langs de IJssel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146290511
on serious note, bonenzak werkt ook prima op de rand van een safari-jeep. Win je zo weer een apar stops, extra handig in de schemer ;)

Vaak zijn er ook horizontale of verticale bars waar je een superclamp aan kunt vastmaken. Balhoofd erop en steviger wordt het niet (als het voertuig stilstaat en iedereen een beetje stil zit). Maar dat geldt voor een monopod net zo goed natuurlijk!

pi_146290836
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:42 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Canon 1200mm dan?

[ afbeelding ]

-O-
Is niet handig. Wil je een foto maken van een olifant, krijg je zo'n plaat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:52 schreef Uncle het volgende:
on serious note, bonenzak werkt ook prima op de rand van een safari-jeep. Win je zo weer een apar stops, extra handig in de schemer ;)

Vaak zijn er ook horizontale of verticale bars waar je een superclamp aan kunt vastmaken. Balhoofd erop en steviger wordt het niet (als het voertuig stilstaat en iedereen een beetje stil zit). Maar dat geldt voor een monopod net zo goed natuurlijk!

[ afbeelding ]
Bonenzak ga ik ook nog even naar kijken. ^O^

Gebruiken jullie wel eens een monopod?
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:06:50 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146291005
Ik heb wel eens een monopod gebruikt toen ik een 1Dm3 en 70-200 f/2.8IS een avond lang op een boksring moest houden.

Ik kan me voorstellen dat als je je camera de hele tijd op dezelfde plek gericht houd het handig is om het gewicht uit handen te nemen. Het gaat alleen wel ten koste van flexibiliteit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146291069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef DonJames het volgende:
Gebruiken jullie wel eens een monopod?
Ja ik wel, maar vooral om een fisheye in de lucht te krijgen en heel soms met de 300mm, hoewel ik die laatste eigenlijk liever (en dus bijna alijd) uit het handje schiet vanwege flexibiliteit (makkelijker meetrekken).

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je je camera de hele tijd op dezelfde plek gericht houd het handig is om het gewicht uit handen te nemen. Het gaat alleen wel ten koste van flexibiliteit.
Voor statische onderwerpen kun je ook wel een paar stops sluitertijd winnen met een monopod ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 14:09:14 #231
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146291090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Gebruiken jullie wel eens een monopod?
Yes, ideaal voor zo'n toeter lens.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:35:43 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146291910
3 weken huren van een 100-400 is <150 euro. Valt me mee!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146291982
Betaal je je dan niet scheel aan borg? (tenzij je goeie vriendjes met de verhuurtoko bent uiteraard)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:42:24 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146292111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:38 schreef Ener-G het volgende:
Betaal je je dan niet scheel aan borg? (tenzij je goeie vriendjes met de verhuurtoko bent uiteraard)
Die krijg je toch ook weeer terug?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146292173
Dat wel (mits je 'm niet laat pleuren :P) maar dat moet je ook maar even af kunnen tikken vantevoren :) En dat kan tot in de honderden euro's lopen, opzich wel handig om ook even in het achterhoofd te houden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:48:40 #236
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_146292331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Is niet handig. Wil je een foto maken van een olifant, krijg je zo'n plaat:

[ afbeelding ]
_O- _O_ !
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 15:45:33 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146294384
Heerlijk van die last minute dingen, na Londen volgende week ook een dagje in Frankrijk (Rouen) *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146295040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
3 weken huren van een 100-400 is <150 euro. Valt me mee!
Dat valt zeker mee zeg. :o Kom veeeel hogere prijzen tegen.

Maar toch; ¤150 + borg. Ik zou in dat geval dat ding ergens van Marktplaats o.i.d. kopen en na de reis weer verkopen. Met een beetje geluk maakt je nul verlies, maar in ieder geval minder dan ¤150.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 16:10:47 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146295108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:08 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat valt zeker mee zeg. :o Kom veeeel hogere prijzen tegen.

Maar toch; ¤150 + borg. Ik zou in dat geval dat ding ergens van Marktplaats o.i.d. kopen en na de reis weer verkopen. Met een beetje geluk maakt je nul verlies, maar in ieder geval minder dan ¤150.
http://www.pixto-f.eu/len(...)mm-f-4.5-5.6l-is-usm

150e + borg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146295140
quote:
"...een superprofessioneel telezoomobjectief..." :')
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 november 2014 @ 16:16:11 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146295294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:11 schreef Uncle het volgende:

[..]

"...een superprofessioneel telezoomobjectief..." :')
Prima kerel verder, die teksten moet je dan maar even voor lief nemen B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146295410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:11 schreef Uncle het volgende:

[..]

"...een superprofessioneel telezoomobjectief..." :')
Oh, da's niks voor jou dan :6
pi_146295551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, da's niks voor jou dan :6
:'(
pi_146295566
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Prima kerel verder, die teksten moet je dan maar even voor lief nemen B-)
goede prijzen wel verder ^O^
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:27:29 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146295654
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:19 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, da's niks voor jou dan :6
Soberso niet want Canon.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146295733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Uncle het volgende:

[..]

:'(
Tsja, sorry. Bij superpro's denk ik aan Terry Richardson, Steve McCurry, Anton Corbijn en Bart Heemskerk.
pi_146296615
quote:
Da's zeker niet gek. En die borg van ¤300; ach, als je naar in juni 3 weken naar Tanzania kunt kun je die ook wel even ophoesten. :P

Maar toch, denk dat ik 'm in zo'n geval alsnog zelf 2e-hands zou kopen.
pi_146296885
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Da's zeker niet gek. En die borg van ¤300; ach, als je naar in juni 3 weken naar Tanzania kunt kun je die ook wel even ophoesten. :P
Dat klopt, makkelijk zelfs. Ik ben dan ook geen superprofessioneel fotograaf :D :')
quote:
Maar toch, denk dat ik 'm in zo'n geval alsnog zelf 2e-hands zou kopen.
Het punt is, ik denk dat ik hem thuis niet ga gebruiken. De afgelopen jaren schiet ik minder dan 5% van mijn foto's met een telelens.. Tweedehands is doorgaans niet echt een optie, omdat ze dan ongeveer even duur zijn als een nieuwe waar ik de BTW wél van terug kan vragen.
pi_146297978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef DonJames het volgende:

Het punt is, ik denk dat ik hem thuis niet ga gebruiken. De afgelopen jaren schiet ik minder dan 5% van mijn foto's met een telelens.. Tweedehands is doorgaans niet echt een optie, omdat ze dan ongeveer even duur zijn als een nieuwe waar ik de BTW wél van terug kan vragen.
Het punt is, dat als je hem tweedehands koopt en na terugkomst weer verkoopt je, als je het goed aanpakt, 0 afschrijving hebt ;)

Dus dat scheelt je de huurkosten. Alleen de 'borg' is iets hoger dan :P
  FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 06:25:22 #252
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146319340
quote:
7s.gif Op woensdag 5 november 2014 06:23 schreef Nalbandian het volgende:
Mogguh!
Mogguh!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 5 november 2014 @ 08:05:55 #253
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146319826
Moggul. Iemand nog een gouden tip voor een klein compactfotoding, niet al te ingewikkeld voor voor "De Leidinggevende" ?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146319884
Is Merlijn + cameratas niet compact genoeg?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 08:15:17 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146319896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:05 schreef Merlijn het volgende:
Moggul. Iemand nog een gouden tip voor een klein compactfotoding, niet al te ingewikkeld voor voor "De Leidinggevende" ?
Daar zijn heel veel aardige camera's voor hedendaags. Tweakers geeft wel een leuk budget testje gedaan met compacts. Anders systeem camera.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 5 november 2014 @ 08:33:18 #256
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146320085
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:14 schreef Puala het volgende:
Is Merlijn + cameratas niet compact genoeg?
Anders moet ik pertinent mee naar Disney enzulks :N

quote:
6s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:15 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Daar zijn heel veel aardige camera's voor hedendaags. Tweakers geeft wel een leuk budget testje gedaan met compacts. Anders systeem camera.
Daar was ik dus al bang voor... zal eens even de test bekijken :)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 5 november 2014 @ 08:43:20 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146320222
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, sorry. Bij superpro's denk ik aan Terry Richardson, Steve McCurry, Anton Corbijn en Bart Heemskerk.
Dat zijn portretfotografen, die gebruiken geen/eerder zeer zelden een 100-400
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146320330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zijn portretfotografen, die gebruiken geen/eerder zeer zelden een 100-400
Zit anders wel een rode ring op hoor :{w
  woensdag 5 november 2014 @ 08:53:39 #259
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146320356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:50 schreef Uncle het volgende:

[..]

Zit anders wel een rode ring op hoor :{w
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 08:57:24 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146320406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja, sorry. Bij superpro's denk ik aan Terry Richardson, Steve McCurry, Anton Corbijn en Bart Heemskerk.
Dat ik deze post over het hoofd heb gezien, zonde.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146320456
quote:
6s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:57 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat ik deze post over het hoofd heb gezien, zonde.
_O-
pi_146320461
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
KOPEN KOPEN KOPEN!!!
pi_146320472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

KOPEN KOPEN KOPEN!!!
Is Susteren gereïncarneerd in Uncle :? ?
pi_146320483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 08:33 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Anders moet ik pertinent mee naar Disney enzulks :N
Eh bah, nee dat zou ik ook niet vrijwillig doen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 09:04:37 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146320540
Interessante en spannende ochtend hier, gesprek met een mogelijke sponsor *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146320573
quote:
10s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:01 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Is Susteren gereïncarneerd in Uncle :? ?
Jij mist hem ook! Geef het maar toe.

Ik voorzie enkel in de behoefte van FOT! Taak van een goede mod he :{w
  woensdag 5 november 2014 @ 09:10:50 #267
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146320671
quote:
6s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Interessante en spannende ochtend hier, gesprek met een mogelijke sponsor *O*
Was gisteravond in de 013 voor een concert, met een hele reeks fotografen vooraan. Moest gelijk aan jou denken; meetrekken, eerste drie nummers en daarna opzouten, etc.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146320717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:10 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Was gisteravond in de 013 voor een concert, met een hele reeks fotografen vooraan. Moest gelijk aan jou denken; meetrekken, eerste drie nummers en daarna opzouten, etc.
Bart bij Kensington be like: 3 nummers socialisen en iedereen van zijn 'werk' houden. Daarna lachend en zwaaiend iedereen zien vertrekken. Zelf nog even ruzie maken met de security. En dan zelf aan de slag gaan *O*
pi_146320720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:06 schreef Uncle het volgende:

[..]

Jij mist hem ook! Geef het maar toe.

Ik voorzie enkel in de behoefte van FOT! Taak van een goede mod he :{w
Een beetje :@ .

Die 2e alinea is wel een beetje zelfbevlekking :{w
  woensdag 5 november 2014 @ 09:15:13 #270
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146320762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Bart bij Kensington be like: 3 nummers socialisen en iedereen van zijn 'werk' houden. Daarna lachend en zwaaiend iedereen zien vertrekken. Zelf nog even ruzie maken met de security. En dan zelf aan de slag gaan *O*
_O-
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 09:16:07 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146320784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Bart bij Kensington be like: 3 nummers socialisen en iedereen van zijn 'werk' houden. Daarna lachend en zwaaiend iedereen zien vertrekken. Zelf nog even ruzie maken met de security. En dan zelf aan de slag gaan *O*
_O-

Ik herken mezelf hier natuurlijk niet in B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 november 2014 @ 09:16:38 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146320794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:10 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Was gisteravond in de 013 voor een concert, met een hele reeks fotografen vooraan. Moest gelijk aan jou denken; meetrekken, eerste drie nummers en daarna opzouten, etc.
Allemaal van die kalende dikke mannen die een gezellig moppie op de foto willen zetten.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146320827
quote:
6s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Allemaal van die kalende dikke mannen die een gezellig moppie op de foto willen zetten.
_O-

Ik herken mezelf hier natuurlijk niet in B-)

ow wacht, ik was daar helemaal niet
  woensdag 5 november 2014 @ 09:19:24 #274
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146320841
quote:
6s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Allemaal van die kalende dikke mannen die een gezellig moppie op de foto willen zetten.
Er was er geeneen kaal in ieder geval. Ik had bijna gedacht dat jij ertussen stond.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 5 november 2014 @ 09:30:36 #275
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_146321046
Hee boys, tijdje niet meer gereageerd. Het gaat prima met de mediaproducties, samen met school en sport is er dus nog maar weinig foktijd. :P

Maar wanneer komt die Utrecht meet? :D
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_146321415
quote:
99s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef Susteren het volgende:
Hee boys, tijdje niet meer gereageerd. Het gaat prima met de mediaproducties, samen met school en sport is er dus nog maar weinig foktijd. :P

Maar wanneer komt die Utrecht meet? :D
FOT! meet locatie uitzoeken be like: waar woont Susteren? :P
  woensdag 5 november 2014 @ 09:52:36 #277
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146321574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:45 schreef Uncle het volgende:

[..]

FOT! meet locatie uitzoeken be like: waar woont Susteren? :P
Nederland op zijn smalst
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146325955
Pizza, gefeliciteerd he :*
  FOK!Fotograaf donderdag 6 november 2014 @ 06:48:18 #279
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146357501
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146358079
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146358191
Mogguh!

Hoe is het hypotheek verhaal afgelopen T-P?
pi_146358299
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:31 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mogguh!

Hoe is het hypotheek verhaal afgelopen T-P?
Zijn we nog mee bezig haha. Er moeten wat dingen aangepast worden aan het voorlopig koopcontract. En daarna kan pas de aanvraag voor de hypotheek gedaan worden. En we moeten een meerwerk specificatie maken. Alleen van een hoop dingen weten we nog niet wat het extra gaat kosten.

Maar gisteren afspraak met adviseur gehad en die staat er positief in.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146358868
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 08:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Maar gisteren afspraak met adviseur gehad en die staat er positief in.
Dat is altijd al het halve werk :)
pi_146358933
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 09:15 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat is altijd al het halve werk :)
ja ik vertrouw maar op hem. Daar betalen we hem immers voor. Met een beetje geluk kunnen we hem heel gunstig voor 20 jaar vast zetten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146359998
Zou wel lekker zijn TP :D
pi_146360234
idd! is fijn gevoel als alles rond is!

Hoop voor jullie z.s.m.!
pi_146360261
Is dit eigenlijk een leuke SC? Vast wel :P

Iemand een leuk idee om te gaan fotograferen met dit waardeloze weer van vandaag?
"Those beautiful days for them I live"
pi_146360302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:26 schreef AlexRow het volgende:
Iemand een leuk idee om te gaan fotograferen met dit waardeloze weer van vandaag?
Waardeloos weer + mist geeft vaak de beste foto's O+

en herfst

en alles *O*
pi_146360316
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:28 schreef Uncle het volgende:

[..]

Waardeloos weer + msit geeft vaak de beste foto's O+
Geen mist in de stad helaas, gisteren was het wel mooi, maar had ik geen zin om naar buiten te gaan :')
"Those beautiful days for them I live"
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 6 november 2014 @ 10:34:12 #291
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_146360399
Ik heb een sponsor sinds gisteren en die kwam met dit soort leuke spulletjes :9 O+

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_146360759
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
idd! is fijn gevoel als alles rond is!

Hoop voor jullie z.s.m.!
Kan niet wachten ^^ en dan gaan we wachten tot het huis gebouwd is ^^.. Wachten wachten wachten...

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:13 schreef Puala het volgende:
Zou wel lekker zijn TP :D
ja dat zou echt super zijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146360770
quote:
6s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een sponsor sinds gisteren en die kwam met dit soort leuke spulletjes :9 O+

[ afbeelding ]
Doe mij ook zo'n sponsor...
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 7 november 2014 @ 06:18:28 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146391491
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf vrijdag 7 november 2014 @ 06:29:54 #296
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_146391507
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:29 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh :O.
Kopop, bijna weekend :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_146391526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 06:29 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Kopop, bijna weekend :P
Eens :Y. Succes vandaag :D.
  vrijdag 7 november 2014 @ 08:24:35 #298
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_146392181
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_146392207
Half dagje maar vandaag, vanmiddag naar een bruiloft *O* Hele dag werk in een halve dag proppen -O-
pi_146392355
Goedemorgen!!
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')