als hij na de rustdag nog in competitie is ben ik heel verbaasdquote:Op zondag 4 januari 2015 00:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral als je ziet hoe stuk Tim af en toe zat de afgelopen jaren, dan moet je er toch niet aan denken om daarbuiten ook nog plaatjes te moeten schieten? Dat kan alleen maar als het goed blijft gaan. Een paar late finishes en je kunt door vermoeidheid nog amper een goed item maken.
Ik hoop op Toyota dit jaar. In elk geval alles behalve Mini.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat peterhansel niet al middelvingerend doorgereden is.
Net even het kenteken opgezocht, het is een Suzuki Swift. Van Tim geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
en tom die in een ford ka rijdt toch?
ja, mooiquote:Op zondag 4 januari 2015 00:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Gordon heeft wel humor, beetje de boel op de hak nemen
Peugeot heeft vier keer meegedaan en vier keer gewonnen. Ik verwacht een paar dagoverwinningen maar (nog) geen overall-winst.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:36 schreef Dekatria het volgende:
Hoe schatten jullie Peugeot in trouwens? Peterhansel daargelaten lijkt me dat een nieuw team met een nieuwe kar niet meteen de winst zal pakken...
Da's al een tijdje terug hequote:Op zondag 4 januari 2015 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peugeot heeft vier keer meegedaan en vier keer gewonnen.
Van pelt, Gorden en pascalquote:Op zondag 4 januari 2015 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik geld had zou ik het inzetten op Al-Attiyah bij de auto's en Stacey bij de trucks.
Nog niks vergeleken bij de motoren van 2 jaar terug, toen van pelt eruit geknikkerd werdquote:Op zondag 4 januari 2015 00:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Genaaid worden met die paar minuten ja
Vlak Loprias niet uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gordon for the win![]()
![]()
![]()
Aangezien dat niet helemaal realistisch is, #TeamPeugeot
Verder wordt het bij de trucks weer heerlijk Kamaz vs DeRooy
Motoren? Hmm, hopen op een mooie prestatie van Verhoeven.
Verder nu pas thuis dus ik kijk morgen wel terug.
Denk dat RG nooit de Dakar zal winnen. Los van z'n Gung-ho rijstijl is hij natuurlijk een privateer. No fucking way dat ASO met 3 van die grote (fabrieks-)teams (waarvan 1 nu ook nog eens FRANS is) een privateer laat winnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gordon for the win![]()
![]()
![]()
Aangezien dat niet helemaal realistisch is, #TeamPeugeot
Neuh dat doet ie zelf welquote:
Oh god, ja. Het klassement winnen, en de Fransoos die tweede wordt gaat klagen. DQ, Quelle surprisequote:Op zondag 4 januari 2015 00:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog niks vergeleken bij de motoren van 2 jaar terug, toen van pelt eruit geknikkerd werd
Dannog ben ik fan van de manquote:Op zondag 4 januari 2015 00:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat RG nooit de Dakar zal winnen. Los van z'n Gung-ho rijstijl is hij natuurlijk een privateer. No fucking way dat ASO met 3 van die grote (fabrieks-)teams een privateer laat winnen.
Meen me nog dat incident 2 jaar terug te herinneren. RG reed de Mini's zoek, Team Mini ging zeiken over dat RG vermeend vals zou spelen met een supercharger en prompt werd RG gediskwalificeerd
Begrijp me goed, ik wil niets liever dat RG de boel zoek rijdt. Dikke vinger, lekker man.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dannog ben ik fan van de man
Zeg toch ook dat een overwinning niet geheel realistisch is![]()
Alhoewel hij het dit jaar dik heeft voorbereid.
Ik moet niet teveel gaan schelden op die lui, dadelijk mag ik niet meer mee doen ...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oh god, ja. Het klassement winnen, en de Fransoos die tweede wordt gaat klagen. DQ, Quelle surprise
Stiekem vond ik het veel gaver toen hij Hummer reedquote:Op zondag 4 januari 2015 00:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik wil niets liever dat RG de boel zoek rijdt. Dikke vinger, lekker man.
Misschien ziet'ie er gewoon oud uit voor z'n leeftijd.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom leggen ze er zo de nadruk op dat versteijnen 29 is telkens? Mardeev is 28, Van Genugten 31 en Gerard de Rooy is ook begin 30?
Ik denk dat het VeKa team goede invloed op m heeft, die hebben veel in huis.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neuh dat doet ie zelf wel
Nee maar zonder flauwekul, ik zie hem gewoon net niet consequent kunnen meten met die 2. We zullen zien! Just my guesses
Nee dan dat gezeur dat huisini (of hoe je het spelt) dat ze steeds moesten benadrukken dat zijn ma een hollander isquote:Op zondag 4 januari 2015 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom leggen ze er zo de nadruk op dat versteijnen 29 is telkens? Mardeev is 28, Van Genugten 31 en Gerard de Rooy is ook begin 30?
Mja. Dat ding was de belichaming van z'n lompheidquote:Op zondag 4 januari 2015 00:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het veel gaver toen hij Hummer reed
Doen ze idd niet bij Marcelvan Vliet, die woont ook in Dubai en heeft een hollandse moederquote:Op zondag 4 januari 2015 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee dan dat gezeur dat huisini (of hoe je het spelt) dat ze steeds moesten benadrukken dat zijn ma een hollander is
Waardeloze presentatie. Benieuwd wat voor kutspelletje ze dit jaar doen...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doen ze idd niet bij Marcelvan Vliet, die woont ook in Dubai en heeft een hollandse moeder
ik denk dat ze Tom hebben in die tijd nu.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waardeloze presentatie. Benieuwd wat voor kutspelletje ze dit jaar doen...
Die rob moeten ze echt afknallenquote:Op zondag 4 januari 2015 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat ze Tom hebben in die tijd nu.
Die engineers bij Peugeot zijn niet op hun achterhoofd gevallen, zeker niet als je bedenkt dat dit vorig jaar hun "schuur" projectje was.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:36 schreef Dekatria het volgende:
Hoe schatten jullie Peugeot in trouwens? Peterhansel daargelaten lijkt me dat een nieuw team met een nieuwe kar niet meteen de winst zal pakken...
Oh die teamorders ja. Wat een flagrante schande. Dat team moet voor 10 jaar geband worden of zoquote:
Dat die ene tegen de auto stond te pissenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die teamorders ja. Wat een flagrante schande. Dat team moet voor 10 jaar geband worden of zo
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2015 01:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat die ene tegen de auto stond te pissen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |