Dit dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ah joh, die crash toch ergens in de eerste vijf etappes weer massive, waarna het gebeurd is met 'm.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
I hope so.
[ afbeelding ]
En Hummer's zijn voor mensen met compensatie drang.
Same here. Die lompheid van hem is wat het mooi maaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar hij gaat er wel altijd voor ipv voorzichtig en bekeken te rijden. En gewoon blijven knallen met Hummer, ipv de foolproof service ergens in te kopen. Dat vind ik mooi.
Van mij mag je best bravoure hebben en met een gezonde dosis panache stemming maken. Maar als je ergens nieuw binnenkomt en mensen zoals Peterhansel meteen 'zielig' gaat noemen e.d. goodwill verloren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
Gordon! Geweldige vent vind ik 't! Doet gewoon wat 'ie leuk vindt. Heerlijk toch? Ge'blaaskaak' met een grote korrel zout nemen. Doet hij zelf ook volgens mij, met een gezonde dosis zelfspot!
Dat is kutquote:Op woensdag 31 december 2014 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja?! Oh, ik had mezelf helemaal op de 1e ingesteld....
nou ja, Wie is de Mol begint morgen ook! En heb nog wat eps van The Walking Dead staan.... Ik kom de dag wel door!quote:
twitter:MarcelVermeij twitterde op donderdag 01-01-2015 om 21:02:21 De allereerste truck van dakar 2015 door de keuring! @hamerdakar http://t.co/Fp03phNiKc reageer retweet
Op zich toch niets mis buiten het knippen plakken? Waarom zou hij het niet doorhebben? Gaat gewoon over Gotlib en hij is Belg. Wordt toch nergens vernoemd wat z'n rol is in de rally?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
AD doet aan copypasten, bericht rechtstreeks van iemand gekopieerd die alleen over de Belgische deelnemers verslag doet... en dan niet doorhebben dat het de navigator van Firts van Eerd is
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)yrijder-Gotlib.dhtml
er staat 'rijder' in de titel, wat al niet klopt, Gotlib is navigator. Het nieuwsbericht is verder wel correct, maar het is voor het AD publiek veel relevanter dat Frits van Eerd in die truck zit dan Gotlib.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Op zich toch niets mis buiten het knippen plakken? Waarom zou hij het niet doorhebben? Gaat gewoon over Gotlib en hij is Belg. Wordt toch nergens vernoemd wat z'n rol is in de rally?
Nu wel. Nice!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:16 schreef DieselTank het volgende:
Iemand deze al gezien?
Deel 1:
Deel 2:
Ik ga nu deel 1 kijken maar ik weet niet of ik het wel af red qua tijd....
oh en een tip skip meteen maar naar 1:10 want begin is toyo reclame
Edit:
Wel mooi hoor!! Dikke vrachtwagen Maar alleen in deel 1 werd robby een beetje teveel geadoreerd
Is die ene achterspatlap van de voorste Peugeot nou kapot in deze promofoto?quote:
De Franse slagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is die ene achterspatlap van de voorste Peugeot nou kapot in deze promofoto?
Die Peugeots lijken op goedkope radiografisch bestuurbare wagens...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Team HRC
[ afbeelding ]
De Peugeots
Ik zit 50m van de DAF af maar je kan tegenwoordig beter in Son of Veghel zitten. Vind het wat dat betreft wel jammer dat de Rooy overgestapt is op Iveco... Weet iemand hier misschien waarom? Of ging het wederom om de pegels?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi om te zien ook al heb ik er al het nodige van gehoord gelezen en gezien. Wij zitten 10 km van de DAF af en dus veel medewerkers in onze omgeving die ook het nodige te vertellen hebben gehad
DAF wilde niet meer sponsoren, toen zijn ze naar GINAF overgestapt. Toen Iveco wel wilde sponsoren, weren er eerst Iveco motoren in de Ginafs gelepeld (kan gewoon, de GINAF C-serie heeft ook Iveco motoren), een jaar later hadden de GINAFs ineens ook Iveco cabines en logos op de neus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit 50m van de DAF af maar je kan tegenwoordig beter in Son of Veghel zitten. Vind het wat dat betreft wel jammer dat de Rooy overgestapt is op Iveco... Weet iemand hier misschien waarom? Of ging het wederom om de pegels?
Die Kamaz trucks lijken me nog redelijk standaard, op de obvious dingen na.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de typeplaatjes op de neus onzin, alles is eigenbouw met hier en daar een onderdeel van de fabrikant die de basis van het motorblok heeft gegoten. Er rijdt zelfs een ex De Rooy DAF mee als Renault Kerax
Het is n groot bouwpakket. Ook wel grappig als je een paar van die kentekens door de verschillende sites haalt... APK'tjes zijn niet voor niets al tig jaar verlopen meestalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAF wilde niet meer sponsoren, toen zijn ze naar GINAF overgestapt. Toen Iveco wel wilde sponsoren, weren er eerst Iveco motoren in de Ginafs gelepeld (kan gewoon, de GINAF C-serie heeft ook Iveco motoren), een jaar later hadden de GINAFs ineens ook Iveco cabines en logos op de neus.
Eigenlijk zijn de typeplaatjes op de neus onzin, alles is eigenbouw met hier en daar een onderdeel van de fabrikant die de basis van het motorblok heeft gegoten. Er rijdt zelfs een ex De Rooy DAF mee als Renault Kerax
Als je een ministerie van Defensie bent kun je de Kamaz rallytrucks dan ook gewoon bestellen in camouflagekleuren met een bak met zeil er op. Maar Kamaz is een fabrieksteam, dat maakt de zaak wel wat anders natuurlijk. Die zijn op een heel ander niveau bezig dan welk truckteam dan ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die Kamaz trucks lijken me nog redelijk standaard, op de obvious dingen na.
Ah, zo! Tnxquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAF wilde niet meer sponsoren, toen zijn ze naar GINAF overgestapt. Toen Iveco wel wilde sponsoren, weren er eerst Iveco motoren in de Ginafs gelepeld (kan gewoon, de GINAF C-serie heeft ook Iveco motoren), een jaar later hadden de GINAFs ineens ook Iveco cabines en logos op de neus.
Eigenlijk zijn de typeplaatjes op de neus onzin, alles is eigenbouw met hier en daar een onderdeel van de fabrikant die de basis van het motorblok heeft gegoten. Er rijdt zelfs een ex De Rooy DAF mee als Renault Kerax
je verwacht wel beelden van de keuring enzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Vanavond op RTL alleen de herhaling van de Preproloog volgens mij. Beetje gaar
en tom die in een ford ka rijdt toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:45 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Het is n groot bouwpakket. Ook wel grappig als je een paar van die kentekens door de verschillende sites haalt... APK'tjes zijn niet voor niets al tig jaar verlopen meestal
Maar Kamazjes zijn berhaupt al onverwoestbaar, de basis was er al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een ministerie van Defensie bent kun je de Kamaz rallytrucks dan ook gewoon bestellen in camouflagekleuren met een bak met zeil er op. Maar Kamaz is een fabrieksteam, dat maakt de zaak wel wat anders natuurlijk. Die zijn op een heel ander niveau bezig dan welk truckteam dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |