quote:The exchange rate pared declines after the central bank’s First Deputy Governor Ksenia Yudaeva said further interest-rate increases have not been ruled out.
Dan kan dat verhaal van een begrotingstekort ook wel naar bed, aangezien de olieprijs minder snel daalt dan de ruble. In rubles gemeten levert hun olie- en gasexport dus steeds meer op. Binnenlands dus business as usual, de pijn wordt genomen in de USA, Canada, UK en Noorwegen, en een stapeltje West Afrikaanse landen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:38 schreef Pharmacist het volgende:
Totale slachting voor de Russische Roebel. Vrijdag heeft Rusland de rente al naar 9.5% gebracht.
Ik ben benieuwd of Rusland de rente nog verder om hoog gaat pompen om haar munt te beschermen. In het artikel staat namelijk ook
[..]
Lol?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:14 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dan kan dat verhaal van een begrotingstekort ook wel naar bed, aangezien de olieprijs minder snel daalt dan de ruble. In rubles gemeten levert hun olie- en gasexport dus steeds meer op. Binnenlands dus business as usual, de pijn wordt genomen in de USA, Canada, UK en Noorwegen, en een stapeltje West Afrikaanse landen.
Lol, jij hebt echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:14 schreef crashbangboom het volgende:
Dan kan dat verhaal van een begrotingstekort ook wel naar bed, aangezien de olieprijs minder snel daalt dan de ruble. In rubles gemeten levert hun olie- en gasexport dus steeds meer op. Binnenlands dus business as usual, de pijn wordt genomen in de USA, Canada, UK en Noorwegen, en een stapeltje West Afrikaanse landen.
twitter:NatVasilyevaAP twitterde op woensdag 05-11-2014 om 19:34:29Ukraine to halt subsidies to rebel-held areas (from @AP) http://t.co/7QNLjlAjvB reageer retweet
twitter:ChristopherJM twitterde op donderdag 06-11-2014 om 13:11:22Border Guard Service of #Ukraine dubs east "Temporarily Occupied Territories" (TOT), establishes passport controls http://t.co/hR5zaR4gme reageer retweet
twitter:NatVasilyevaAP twitterde op donderdag 06-11-2014 om 17:17:52The most harrowing morning I've had in Donetsk so far: http://t.co/rGtybhPQq2 AP photos by Mstyslav Chernov reageer retweet
twitter:ChristopherJM twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:50:36Big story by @WSJ crew. U.S. money-laundering probe touches #Putin’s inner circle. http://t.co/xBqmu0dJ6s reageer retweet
Je kan het nog vaak zeggen tegen hem, maar hij weigert pertinent in te zien dat er een verschil is tussen iets toejuichen of iets erkennen.quote:Op maandag 3 november 2014 17:51 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Jij maakt er van dat ik dat zeg. Dat is iets anders dan dat ik dat zeg. Lees maar terug en zeg me dan nog eens wat er staat, met quote.
Ook iets te doorzichtig hoe je steeds probeert mij woorden in de mond te leggen. Levert je wellicht kudos op bij je lokale debat- en sjoelbakclub maar hier is het vooral grappig en opmerkelijk, maar niet terzake. Als een filmpje van een fietsende eekhoorn om een nieuwsbulletin vol rampspoed toch nog effe leuk af te sluiten.
[..]
Je schat de Russische propaganda machine nogal hoog in als je denkt dat mijn beeld van internationaal recht daar vandaan komt. Het is me sowieso een raadsel op welke propaganda uitingen je doelt. Mocht je de beschuldigingen bedoelen dat "de fascisten de macht hebben in Kiev" dan moet ik je teleurstellen.
[..]
Dat zeg ik niet. Ik geef aan dat het niet verrassend is dat men daar niet op vertrouwde.
Jij meent dat wat op papier staat goddelijke kracht heeft en zodoende altijd gerespecteerd wordt?
[..]
En dat zou ik dan los moeten zien van het geweld dat plaatshad?
[..]
Komt ie daar weer mee. Ik heb daar de vorige keer al op gereageerd. Voor iemand die pretendeert een gedegen verhaal te vertellen gebruik je wel interessante technieken die weinig met de inhoud van doen hebben.
Maar ook dit wederom op herhaling... Ik juich niets toe, ik geef aan dat het niet verrassend is.
[..]
Waarom denk jij dat ik dit uit Russische bronnen haal?
Zou het misschien zo zijn dat jij bepaalde lieden nablaat die net als jij op iedere tegenwerping roepen "Russische propaganda"?
Ik ben bekend met Russische propaganda. Van het ronduit debiele met een hoog meanwhile in soviet russia gehalte tot het genuanceerd inspelen op onvrede in het westen met de prachtigste reportages op RT, inclusief boos kijkende reporter vol quasi-retorische vragen.
Maar ik kan niet echt zeggen dat dat een wezenlijke bijdrage aan mijn wereldbeeld heeft geleverd.
Tevens ben ik bekend met westerse propaganda. Jij ook wel toch?
Al de zoveelste keer dat ik zo'n bericht voorbij zie komen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
'32 Russische tanks rijden grens met Oekraïne over'
Kan ie straks mooi het buitenland de schuld geven dat z'n hele land naar de tering is gegaan onder hem.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef Nintex het volgende:
Volgens mij heeft niemand de Sochi speech afgelopen maand van Putin gezien of gehoord?
Daar riep hij al dat een oorlog met Kiev niet te voorkomen is en Rusland zich daarop aan het voorbereiden was. Hij wilde zich niet schikken naar de world order van de Amerikanen, omdat die volgens hem afgebrokkeld was en niet legitiem. Novorussiya gaat er komen, dat verdrag van Minsk was een truc zodat de rebellen hun macht konden bezegelen met verkiezingen en het gebied gedurende de winter weer op krachten kan komen.
Dat klopt, maar deze agenda is geen geheim natuurlijk. Oekraine zal worden opgesplitst in een deel Novo Russia, waarvan de grenzen al uit een ver verleden bekend waren en een deel Oekraine, dat onder meer westerse invloedssfeer staat. Een logisch en onoverkomelijk gevolg van de Westerse bemoeienis met dit land. De messen worden nu geslepen en de geesten rijp gemaakt voor het volgende offensief.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef Nintex het volgende:
Volgens mij heeft niemand de Sochi speech afgelopen maand van Putin gezien of gehoord?
Daar riep hij al dat een oorlog met Kiev niet te voorkomen is en Rusland zich daarop aan het voorbereiden was. Hij wilde zich niet schikken naar de world order van de Amerikanen, omdat die volgens hem afgebrokkeld was en niet legitiem. Novorussiya gaat er komen, dat verdrag van Minsk was een truc zodat de rebellen hun macht konden bezegelen met verkiezingen en het gebied gedurende de winter weer op krachten kan komen.
Gecorrigeerd conform geschiedenis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:55 schreef Onnoman het volgende:
oekrainers in het zuid-oosten moeten hun huis in de fik steken en richting kiev vetrekken.. deden die russen Duitsers ook tijdens de 2e wereldoorlog
http://www.telegraph.co.u(...)rs-Nazi-Germany.htmlquote:Vladimir Putin says there was nothing wrong with Soviet Union's pact with Adolf Hitler's Nazi Germany
Volgens mij ging dat beide kanten op, totdat de Duitsers het voor gezien hielden. Ik hoop eigenlijk dat Oekraine gewoon een corrupte teringbende blijft en Putin voor niks al het Russische geld door de Oekrainse plee spoelt.quote:
Dat blijft het toch wel. Sinds uiteenvallen S-U zijn ze alsmaar aan het draaikonten geweest tussen het westen en oosten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef Nintex het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Oekraine gewoon een corrupte teringbende blijft en Putin voor niks al het Russische geld door de Oekrainse plee spoelt.
Ik heb die speech wel gezien, ik moest er eigenlijk wel om lachen. Die hele toespraak stond bol van de paradoxen en het tegenspreken van zichzelf. Hij verkondigde onder meer dat Rusland een voorbeeldige democratie was, geen interesse had in gebiedsuitbreiding, geen inbreuk maakte op de soevereiniteit van andere landen en dat soort onzinnige toestanden. We zien dat alleen niet omdat Amerika alle massamedia ter wereld controleert. Of zoiets.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:41 schreef Nintex het volgende:
Veel geld gaat Rusland er (behalve de Krim) niet in steken hoor. Ze zetten gewoon een vriendje neer in NovoRussia als zetbaas zoals in Transnistrië en gaan de inwoners echt geen Russische pensioenen geven of investeren in het nep-land.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:24 schreef Nintex het volgende:
Putin windt er geen doekjes om:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)rs-Nazi-Germany.html
[..]
Volgens mij ging dat beide kanten op, totdat de Duitsers het voor gezien hielden. Ik hoop eigenlijk dat Oekraine gewoon een corrupte teringbende blijft en Putin voor niks al het Russische geld door de Oekrainse plee spoelt.
Zolang Oekraine maar in conflictsituatie blijft , of makkelijk is te destabiliseren, is het in feite al goed, want dan wordt het geen navo , of eu land en behoudt Rusland zijn invloed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:00 schreef tfors het volgende:
[..]
Veel geld gaat Rusland er (behalve de Krim) niet in steken hoor. Ze zetten gewoon een vriendje neer in NovoRussia als zetbaas zoals in Transnistrië en gaan de inwoners echt geen Russische pensioenen geven of investeren in het nep-land.
En wat als de EU daar schijt aan heeft?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:04 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Zolang Oekraine maar in conflictsituatie blijft , of makkelijk is te destabiliseren, is het in feite al goed, want dan wordt het geen navo , of eu land en behoudt Rusland zijn invloed.
twitter:StateOfUkraine twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 10:41:47UA Defense Ministry: Bezler, a top Russian commander in E #Ukraine has been killed by Russian forces for disobeying & trying to talk to Kiev reageer retweet
twitter:myroslavapetsa twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 12:04:40#Ukraine's Secret Service (SBU) spox Olena Hitlyanska can't confirm reports on #Bezler's death reageer retweet
twitter:pete_leonard twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 14:14:49Kremlin: "We respect DNR/LNR elections, that doesn't mean we recognize them" http://t.co/Exv36AuWzj Do they also not don't recognize them? reageer retweet
twitter:RolandOliphant twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 13:55:39The wordsmiths of the Kremlin and @MID_RF carefully "respect," but do not "recognise" the rebel election. http://t.co/ywC0ThBEqy reageer retweet
twitter:ChristopherJM twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 07:45:58Latvia's FM comes out. Brave move in conservative Eastern Europe RT @edgarsrinkevics: I proudly announce I'am gay... Good luck all of you... reageer retweet
twitter:ASLuhn twitterde op donderdag 06-11-2014 om 20:01:56Volunteer battalion threaten to overthrow Poroshenko if he compromises.Could there be real coup in Kiev? @NoahSneider http://t.co/jcmXTalsJ2 reageer retweet
twitter:Liveuamap twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:51:24The NSDC: day 5 soldiers were killed, 16 wounded http://t.co/0HOOUVfBF0 via @euromaidan reageer retweet
twitter:OSCE_SMM twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 18:54:24#Donetsk School shelling: 2dead,4wounded caused by artillery/mortars fired from NW of football pitch.Multiple craters http://t.co/O9BmIU3a2l reageer retweet
zal niet gebeuren, verdeel en heers!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wat als de EU daar schijt aan heeft?
Was toch al lang bekend dat dat onzin was.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:29 schreef deelnemer het volgende:
Did NATO Promise Not to Enlarge? Gorbachev Says "No"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |