We weten je zwakke plek te vinden nu. LB, je weet wat je moet doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]zolang het niet tegen mijn 3e been is
Wakker blijven tot 4 uur doordeweeks, waarom nietquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon een falconpunch tegen je slaap Geo
quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar ging deze "ruzie" over eigenlijk?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar ging deze "ruzie" over eigenlijk?
quote:
Jij kan heul niet boos worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Blijkt maar weer dat ik niet vaak boos word
Goede GF zou jij zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Blijkt maar weer dat ik niet vaak boos word
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goede GF zou jij zijnniet vaak boos en vergeet snel waarover het ging
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ideaal inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Perfect ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+ ze kan zwemmen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
juicyhillquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke Nederlander kan dat nou niet?
Daar zijn er genoeg van. Persoonlijk ben ik er te lui voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke Nederlander kan dat nou niet?
Niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:10 schreef DrNick het volgende:
Als je niet kan zwemmen ben je in Nederland als een vis op het droge.
Zo had ik laatst nog een topper van een uitnodiging. "neem droge kleding mee!"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:12 schreef DrNick het volgende:
Het is iig niet handig voor kinderfeestjes waar ze niet zeggen wat ze gaan doen, maar je wel je zwemspullen mee moet nemen.
Zwembandjes voor Snowiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom amper vooruit in diep water
Ook eindeloos lang over a diploma gedaan
Lijkt me gezellig wp.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:19 schreef wietparkiet het volgende:
nick wil jij op mijn kinderfeestje komen? ik ga niet verklappen wat we gaan doen maar je moet wel een betonblok meenemen
Snowie!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:23 schreef Snowbells het volgende:
Ik kom amper vooruit in diep water
Ook eindeloos lang over a diploma gedaan
Hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snowie!!![]()
Hoe is het met mijn duif?
Jij kan toch gewoon over water rennen zoals alle kleine lichte dingen?
nee gewoon van die oranje dingenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ze dik of heeft ze goede tits die drijven?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee gewoon van die oranje dingen
meteen weer iets lichamelijks van makenjezus geo zoek een vriendin joh
Lijntje onder de gradientquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:43 schreef bondage het volgende:
Ok, dit is het geworden: https://www.thuisserver.net/mycroft
Als het nu nog niet goed is ga ik huilen.
Van de posts? Ik heb dat op deze manier aangezien er hier op het forum ook geen lijntje onder te zien isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Lijntje onder de gradient
Maar verder prima
Monitor ff DMquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Kan het niet zien, heb geen account dus
Hier op FOK! is het iig een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Van de posts? Ik heb dat op deze manier aangezien er hier op het forum ook geen lijntje onder te zien is
Over 3 weken ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het mocht even duren
Wanneer is je laatste tentamen?
Tot 6 uur werkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah
Ik wilde vragen of je vrijdag naar Fright Night wilde, maar dat zit er vast niet in dan.
Ik zie geen verschil, volgens de kleurcode's ook niet trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hier op FOK! is het iig een stuk duidelijker.
Ohja, hier loopt de gradient van licht naar donker, en de post is dan weer licht. Bij jou gaat ie juist andersom
Awquote:
Ruilen lukt sowieso nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aw
Als ik de auto mee kan krijgen en je kan ruilen moet het lukken. Anders doen we het volgend jaar
Dit is de standaard layout:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil, volgens de kleurcode's ook niet trouwensDe CSS voor de postweergave heb ik gewoon van het forum geript.
Zou te fixen moeten zijn. Echter zal ik dan de rest van de weergave er ook op moeten aanpassen. Verschil tussen de elementen wordt anders zo groot.quote:
Heb je toevallig een custom CSS?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit is de standaard layout:
[ afbeelding ]
Zi issie bij jou:
[ afbeelding ]
Blauw is mijn favo kleurquote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat blauwe nu is leuk, bondage.
Dat heb ik in het vorige topic ook gepost dacht ikquote:
Echt? Niet gezien.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic ook gepost dacht ik
Ff snelle aanpassing. Ik heb dat plaatje van jou opgeslagen en zal vanmiddag eens kijken of ik de rest erop aan kan passen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 01:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat blauwe nu is leuk, bondage.
cool cool coolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Ff snelle aanpassing. Ik heb dat plaatje van jou opgeslagen en zal vanmiddag eens kijken of ik de rest erop aan kan passen.
Twijfel nog. Maar als je er een link naar hebt mag je wel DM'en.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
cool cool cool
Wil je de achtergrond ook?
zal jou eens donker makenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan hem trouwens eventueel donker maken
Mocht deze niet helemaal naar wens zijn dan laat ik het je wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan hem trouwens eventueel donker maken
Wpquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal jou eens donker maken![]()
oh wacht
Is goedquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Mocht deze niet helemaal naar wens zijn dan laat ik het je weten
Kut van jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry ik liet mijn innerlijke geo even gaan
quote:
ai suc6quote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
omdat in de nacht werken baas is
ja preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
gewoon tot 6 uur opblijven
niks mis mee
morgen weer naar schooltje ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja precies
maar moet ik nu niet gaan doen is niet slim
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
morgen weer naar schooltje ?
nah heb alleen pas intake gehad en vandaag krijg k onderzoekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
al een beetje vooruitgegaan ?
succes danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah heb alleen pas intake gehad en vandaag krijg k onderzoeken
Plas in zen bloed denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:53 schreef BBQSausage het volgende:
The fuck man. Collega van me staat nu al voor de 4e keer deze ochtend te pissen. Sinds 9 uur dus.
Niet gezond.
Tellen hoevaak je collega gaat pissenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:53 schreef BBQSausage het volgende:
The fuck man. Collega van me staat nu al voor de 4e keer deze ochtend te pissen. Sinds 9 uur dus.
Niet gezond.
Ja, gaat niet bewust, maar ik kijk er zo'n beetje tegenaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tellen hoevaak je collega gaat pissen
Yay voor nieuwe UI trouwens
Je bent toilet juffrouw?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, gaat niet bewust, maar ik kijk er zo'n beetje tegenaan.Werd toch wel een keer tijd.
Gelukkig niet.quote:
quote:
Bartquote:
Hoiquote:
In die tissue die je gisteravond hebt weggeknikkerd?quote:
DINGDINGDINGquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
In die tissue die je gisteravond hebt weggeknikkerd?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik bewaar het altijd in een fles.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
ligt er aan hoe veel het is..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar zal ik het aan uitgeven?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Eten, muziek, camera, computer. Whatever floats your boatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja dat heb ik al met een gedeeltequote:
Goed goed, kom alleen gisteravond achter dat ik tot 6 moet werken ipv 3 en dat ik daardoor minder tijd heb om te leren.quote:
oh dat is balenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, kom alleen gisteravond achter dat ik tot 6 moet werken ipv 3 en dat ik daardoor minder tijd heb om te leren.
Zou toch zweren dat ik het een week geleden niet in de kantine zag.
Zou gewoon houdenquote:
Dat wordt wat dan, laterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al met een gedeelte
Maar als student is het veel ineens
Joh hey, ik heb bijna 2 maanden extreem skeer moeten leven omdat het duo zit te zeikenquote:
Tuurlijk, maar wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh hey, ik heb bijna 2 maanden extreem skeer moeten leven omdat het duo zit te zeiken
Laat me blij zijn
Ik heb niks kunnen uitgeven, ik wil spendenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hoeft niet alles gelijk uit te geven
Koop een ballonquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niks kunnen uitgeven, ik wil spenden
Mijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
niet snel tevreden jijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh het is maar 100 euro, laat maar.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor eckte kwaliteit moet betaald worden natuurlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak altijd een foto van de planning zodat ik kan laten zien/bewijzen dat mijn tijd later veranderd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed goed, kom alleen gisteravond achter dat ik tot 6 moet werken ipv 3 en dat ik daardoor minder tijd heb om te leren.
Zou toch zweren dat ik het een week geleden niet in de kantine zag.
Terecht welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik maak altijd een foto van de planning zodat ik kan laten zien/bewijzen dat mijn tijd later veranderd is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Voor eckte kwaliteit moet betaald worden natuurlijk.
quote:
Wow.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Beetje vervelend is het wel. Ik wilde net 90 euro bieden maar wellicht heb ik een streepje voor bij haar.quote:
Zo! creatief met woorden zie ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:53 schreef Casaa het volgende:
[..]
unfckingtittiezzz. Gaat niet gebeuren.
omdat ze het waard isquote:
Ja, spannend is het wel. Ben er zelf ook een beetje trots op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo! creatief met woorden zie ik wel.
Meer dan 100 euro kennelijk. Dit schiet niet op zo. Ik trek mij terug uit deze veiling.quote:
Dat kan ik begrijpen. Er ligt een carrière als rapper voor je in het verschiet! Ik zou willen dat ik een dusdanige woordkunstenaar was.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:56 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ja, spannend is het wel. Ben er zelf ook een beetje trots op.
meer dan wat ik nu op mijn bankrekening hebquote:
Schijten plan ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:37 schreef Casaa het volgende:
[..]
Iedereen heeft een planning:
schijten, doodgaan. Je hebt nog tussen de +/- 0 - 90 jaar.
Doodgaan wel?quote:
Schoftquote:
¤100,- is trouwens pittigmans veel. Krijg je er ook nog een drankje bij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer dan 100 euro kennelijk. Dit schiet niet op zo. Ik trek mij terug uit deze veiling.
[..]
Dat kan ik begrijpen. Er ligt een carrière als rapper voor je in het verschiet! Ik zou willen dat ik een dusdanige woordkunstenaar was.
Moest er even over nadenken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodgaan wel?
En stellen dat het leven bij 90 stopt voor de huidige generatie vind ik ook al weinig aannemelijk.
[..]
Schoft
Vanaf nu, vanuit gaande dat je ouder bent dan 10.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doodgaan wel?
En stellen dat het leven bij 90 stopt voor de huidige generatie vind ik ook al weinig aannemelijk.
[..]
Schoft
Dit valt me van je tegen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:00 schreef wietparkiet het volgende:
binnenkort unf ontvoeren en om losgeld vragen
ze is blijkbaar heel wat waard
Dat sowiesoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje vervelend is het wel. Ik wilde net 90 euro bieden maar wellicht heb ik een streepje voor bij haar.
Voorlopig nog niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef Casaa het volgende:
[..]
Het staat toch wel voor je op de planning mag ik hopen?
maar hoe was de ladies night?quote:
zag alleen een sushi foto, die zag er wel goed uitquote:
Was een ladies night van de bios.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat gebeurt er op zo'n ladies night?
gaan jullie dan de hele avond nagels lakken ofzo?
Dat is het nummer met Dio toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Oh the dragons balls were blazin' as I stepped into his cave,
Then I sliced his fuckin' cockles,
With a long and shiny blade!
'Twas I who fucked the dragon,
Fuckalize sing-fuckaloo!
And if you try to fuck with me,
Then I shall fuck you too!
Mijn FOK!-dag kan al niet meer stuk bij deze. Wellicht kunnen we het geld achterwege houden en de vriendschap alleen koesteren. Beetje het Mastercard-principe.quote:
Ja dat was het leukste van de avondquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag alleen een sushi foto, die zag er wel goed uit
Eerst hokken dan pas dokken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het nummer met Dio toch?
[..]
Mijn FOK!-dag kan al niet meer stuk bij deze. Wellicht kunnen we het geld achterwege houden en de vriendschap alleen koesteren. Beetje het Mastercard-principe.
Poeh. Red ik mij daar even goed uit.
jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Mijn FOK!-dag kan al niet meer stuk bij deze. Wellicht kunnen we het geld achterwege houden en de vriendschap alleen koesteren. Beetje het Mastercard-principe.
ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was een ladies night van de bios.
Goed idee. Laten we het doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Tenacious Dquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef wietparkiet het volgende:
Oh the dragons balls were blazin' as I stepped into his cave,
Then I sliced his fuckin' cockles,
With a long and shiny blade!
'Twas I who fucked the dragon,
Fuckalize sing-fuckaloo!
And if you try to fuck with me,
Then I shall fuck you too!
Als je traag bent, en aan trage sites werkt, zal je er zelf niet veel last van hebben, gok ik.quote:
d4v1dquote:
Staan inmiddels rond de 2.500.000 posts in de index. Het indexeren is pas sinds kort maar uiteraard worden oudere posts wel geïndexeerd zodra oudere topics omhoog worden geschopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef d4v1d het volgende:
Je sherlock tool werkte toch pas sinds kort? (qua index)
maar dit topic is niet omhoog geschopt en staat wel in je tooltjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
d4v1d
[..]
Staan inmiddels rond de 2.500.000 posts in de index. Het indexeren is pas sinds kort maar uiteraard worden oudere posts wel geïndexeerd zodra oudere topics omhoog worden geschopt.
Hoeveel MB is dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
d4v1d
[..]
Staan inmiddels rond de 2.500.000 posts in de index. Het indexeren is pas sinds kort maar uiteraard worden oudere posts wel geïndexeerd zodra oudere topics omhoog worden geschopt.
Tijdje terug heb ik ook wat oudere posts geindexeerd, ging echter niet helemaal naar wens omdat ik steeds de tijdelijke IP block pagina kreeg ivm teveel requests. Dus het kan voorkomen dat er ook wat oudere topics in staan, zullen echter niet heel veel zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar dit topic is niet omhoog geschopt en staat wel in je tooltje
GC / Geef elkaar hier complimenten
Hoe heb je dat nu opgelost dan? Heb je n uitzondering gekregen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Tijdje terug heb ik ook wat oudere posts geindexeerd, ging echter niet helemaal naar wens omdat ik steeds de tijdelijke IP block pagina kreeg ivm teveel requests. Dus het kan voorkomen dat er ook wat oudere topics in staan, zullen echter niet heel veel zijn.
Dat heb ik niet opgelost. Het standaard indexeerscript doet een stuk minder requests omdat deze alleen bijgewerkte topics ophaalt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu opgelost dan? Heb je n uitzondering gekregen?
of gebruik je 20 proxys
ahzo, netjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat heb ik niet opgelost. Het standaard indexeerscript doet een stuk minder requests omdat deze alleen bijgewerkte topics ophaalt.
De daadwerkelijke tekst staat niet in de index, dit wordt uit de database gehaald indien nodig. De index bevat alleen gehashte zooi.quote:
En hoeveel is die database?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:39 schreef bondage het volgende:
[..]
De daadwerkelijke tekst staat niet in de index, dit wordt uit de database gehaald indien nodig. De index bevat alleen gehashte zooi.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom even liefde uitdelen
Al doorgestuurd naar de AIVD/NSA?quote:
Later.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben weer aan het uitstellen
nu echt weg.
Tuurlijk. Vastbindfeestje bij mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
Je geeft wel een feestje bij de 10GB toch bondage?
Klink gezellig ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vastbindfeestje bij mij.
Neer zetten kan ook he. Gooien hoeft niet altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef d4v1d het volgende:
Ga ik mn schoenen aantrelken komt er een kat tegen me op springen en op mn schoot liggen. En het is zo lullig hem nu op de grond te gooien
fokstats rights?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Het valt verder wel mee:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef BBQSausage het volgende:
Of is dat je eigen beheer tabelletje.
Ah, op die fiets. Ik dacht al zoiets.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, voor als je ingelogd bent. Sommige hebben meer rechten dan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |