of bewijs van inschrijving bij betreffende opvang?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp trouwens niet hoe je bijv. toeslag voor kinderopvang kunt aanvragen, moet je geen bewijzen sturen? Dat je een kind hebt bijvoorbeeld
Dat is zo'n theoretische hack, succes ermeequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
SSL 3.0 ook ff uitzetten in je browser mensen.
Je bent gehacktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Dit is ook raar trouwens:
� Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
crewbash, note geplaatstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had wel de lapoMaar hij doet het zelf volgens mij ook wel dus hij moet niet zeuren
Mja ach... waarom zou je het nog aan laten staan. SSL 3.0 wordt toch haast niet meer toegepast, me dunkt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is zo'n theoretische hack, succes ermee
genoeg sites die het daarom niet doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja ach... waarom zou je het nog aan laten staan. Wordt toch haast niet meer toegepast, me dunkt.
zo een keurige nette heer was tquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:48 schreef NothingHappened het volgende:
Ze hebben het noooooooit zien aankomen.....wedden?
Tja, er staat niet geschreven op zijn voorhoofd dat ie een oplichter is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
Goh hij kwam zuiver overJa anders lukt een scam niet he?
Na F5 doet ie weer normaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
Dit is ook raar trouwens:
� Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Oh gelukkig! Anders zou ik het wel zielig vinden voor je en had ik je wel wat aandacht willen geven.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik krijg aandacht zat hoorKwam zo mooi uit dat.
wil je weer een facepalmpje doen?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wil je weer een facepalmpje doen?
Over een half uurquote:
Naja vooral eerlijke mensen. Je hoeft niet per se dom te zijn om opgelicht te worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook scammer worden. Heel veel domme mensen in de wereld.
Naief is misschien een beter woord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja vooral eerlijke mensen. Je hoeft niet per se dom te zijn om opgelicht te worden.
Wel flink goedgelovig zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja vooral eerlijke mensen. Je hoeft niet per se dom te zijn om opgelicht te worden.
dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
Hij heeft ook gejat van het Leger des Heils?
De gratis koffie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
Pandje jatten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
dat is toch wel aardigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
Nou bij betaalt in ieder geval wel alimentatie
site platquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:05 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.snyachting.com/nl/
Bootje? Iemand?
Geen gastenboek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:05 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.snyachting.com/nl/
Bootje? Iemand?
Zo duur is het daar helemaal niet man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:08 schreef donald_dick het volgende:
Ik ben ook wel eens persoonlijk falliet geweest. Had gegeten bij La Garage. Gene cent te makken maar wel lekker gegeten!
snorry heurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo duur is het daar helemaal niet man.
klinkt als een auto die op slot isquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
- Geen gehijg
- Kleine ruimtes
- Geen gelegenheid om te vluchten
Ik zou Badr Hari inschakelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef NothingHappened het volgende:
Passief kaboutertje die Belg hoor!
Ik zou los gaan verd#*^%
dat mag niet hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Moeilijk he poot tussen de deur houden
daar kan hij niets aan doenquote:
je valt in herhaling schatquote:
of hij weet dat hem niets gemaakt kan wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt niet echt onder de indruk. Of hij geeft zich over.
eerder dat ze toch niet kunnen plukken van een kale kipquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hij weet toch dat ze hem niks kunnen maken.
Dat zal het dan zijn. Geen bewijs zeker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of hij weet dat hem niets gemaakt kan worden
Sorryquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
Wacht ik ben weer in de war hoor mensen. Wat is deze
Amarantha
amaranta
Ik was eerstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
Wacht ik ben weer in de war hoor mensen. Wat is deze
Amarantha
amaranta
De veren niet, de kip nog welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
eerder dat ze toch niet kunnen plukken van een kale kip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |