Als ik je weer eens zie danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet omdat het werk zoeken teleurstellend verloopt iig.Maar knuffelen is altijd wel fijn.
Ik draai er mijn hand niet voor omquote:
Ja ik ga gelijk heel mijn gegevens hier neerzetten.quote:
Misschien maar beter ook. Je kan de eerdere reeksen even teruglezen maar eer je daar mee klaar bent zijn we al weer 12 reeksen verder.quote:
Van wie ben je de kloon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik ga gelijk heel mijn gegevens hier neerzetten.
Nou, kleine voorstelronde is leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weissquote:
Nah, ik vroeg niet naar al je gegevens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Net wat je zegt, misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Je kan de eerdere reeksen even teruglezen maar eer je daar mee klaar bent zijn we al weer 12 reeksen verder.
Wel artificele aardbeien.quote:
Hey, jij hier.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo kut dat ik er zaterdag niet bij was.
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik een smiley achter een zin plaatsen? Nou komen ze de hele tijd ergens anders.
Leeftijd: 19
Tweedejaars student journalistiek
Gewoon met de smiley codes. Wat je daarboven ziet zijn niet alle smileys, in het typblokje naast invoeren heb je nog meer die kun je ook gewoon zo aanklikken of je doet het met de codes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik een smiley achter een zin plaatsen? Nou komen ze de hele tijd ergens anders.
Die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?
Je moet natuurlijk al een beetje oefenen om je omhoog te werken in je toekomstige carrierequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?
Slet dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ging om studenten theaternogwat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Echt heeeel erg stom, maar het zat er echt even niet in.
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Brabander!quote:
Ik probeerde iets te bedenken over art die Straw eet, maar kon niks verzinnen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
Het was erg gezellig. Met zijn allen in Feer haar bed.
quote:
Laatst nog een reportage over gezien, ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent de grootste! Al die DTP-ers/drukkers zijn de grootste sletten
Ik maak wel een aardbeienketting, dan ben ik super herkenbaar voor de incrowd in de echte wereld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artificiële wel. Uit de 3D printer.
Artificieel dan hè.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak wel een aardbeienketting, dan ben ik super herkenbaar voor de incrowd in de echte wereld.
Eet art toch een beetje Straw.quote:
Je noemt Newb een vrouw en impliceert dat zijn vriendin niet leuk is. Wow.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, Newb met een leuke dame.
Als je het goed doet, is het omgekeerd.quote:
Dat eerste alleen vanwege het kapsel. Dat tweede ehh... nee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je noemt Newb een vrouw en impliceert dat zijn vriendin niet leuk is. Wow.
Wow.
Even bijkomen.
Macrobiotische ook echt ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Van die ultralinkse, macrobiotische wereldverbeteraars.
ik zou ze doen, nadat ik met een machete een weg door het oerwoud heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat eerste alleen vanwege het kapsel. Dat tweede ehh... nee?Zij is leuk.
Blazen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je het goed doet, is het omgekeerd.
Bijvoorbeeld.quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zou ze doen, nadat ik met een machete een weg door het oerwoud heb gemaakt
Jup, kunnen we je stalkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
je bent een drukker?quote:
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?quote:
Dan kom je op het schema. Kijken of je Utrecht Centraal van de troon kunt stoten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?
Nieuwe vrouw in het topic. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?
Welke druktechniek?quote:
Klinkt meer als persen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst rustig druk zetten, als je het gevoel hebt dat 'komt: doordrukken.
In welke krant komen we morgen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Daar kun jij dan mis(ge)bruik van maken moppie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moppie...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Daar kun jij dan mis(ge)bruik van maken moppie.
Gast je bent goed op dreef vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst rustig druk zetten, als je het gevoel hebt dat 'komt: doordrukken.
Je hebt geen auteursrechten op dit forum. De auteursrechten zijn voor FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
In welke krant komen we morgen?
Ik eis wel vergoeding ivm auteursrecht!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen auteursrechten op dit forum. De auteursrechten zijn voor FOK!
In mijn vorige opleiding zag ik de verschillende druktechnieken. Stond vorig jaar heel semester aan een heidelberg.quote:
Als jij daar gelukkig van wordt wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je geeft wel toe dat je morgen hierover een artikel gaat schrijven?
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt wel.
Noord-Brabant? nee joooh, reageert ze veel te pittig voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
Maar goed, Noord-Brabant, dan hou je wel van een biertje?
We hebben 2 Speedmasters. Een XL 105 en XL 106. Komt in januari een nieuwe bij, grootformaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Subpoena het volgende:
[..]
In mijn vorige opleiding zag ik de verschillende druktechnieken. Stond vorig jaar heel semester aan een heidelberg.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
Maar goed, Noord-Brabant, dan hou je wel van een biertje?
Tilburg.quote:
Oh dan ben je wel dikquote:
In de buurt van Putte? Wat vind je van watersporters? Ga je wel eens naar concertjes? Zo ja, wat voor muziek en bandjes?quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
In de buurt van Putte? Wat vind je van watersporters? Ga je wel eens naar concertjes? Zo ja, wat voor muziek en bandjes?
Niet mijn ervaringquote:
Serieus? Waar ergens?quote:
Ik dacht dat je daar wel een beetje opgewonden van zou worden.quote:
Spruitjes zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die spruitjes lekker vinden
En ze was zo leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er een stukje langs met Renee Zellweger in haar rol van Bridget Jones, zegt iemand:
"Jongens, laat dit nou niet zien, die vrouw bestaat niet meer."
Pijnlijk waar.
?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Komt er een stukje langs met Renee Zellweger in haar rol van Bridget Jones, zegt iemand:
Pijnlijk waar.
Vraag dan maar voortaan of ze jasmijn- of bosbessenthee drinkt..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er zijn ook mensen die spruitjes lekker vinden
Rooibosquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vraag dan maar voortaan of ze jasmijn- of bosbessenthee drinkt..
Hoef je ook geen beflap met geur meer
Echt, he, zo zonde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Pijnlijk waar.
Zeg ik liever niet hier. Stuur maar een berichtje anders.quote:
Niks mis met een beetje vlees aan de botten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar wel een beetje opgewonden van zou worden.
Ik hoorde het op de radio maar heb het gemist. Ze heeft een flinke 'renovatie' gehad?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Pijnlijk waar.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar wel een beetje opgewonden van zou worden.
Ik pas het schema alvast aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zeg ik liever niet hier. Stuur maar een berichtje anders.
Haha ik heb zeker geen overgewicht hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
We kunnen wel samen over den Heuvel gaan rennen
Gaat het er weer vanaf
Zo groot is die nu ook weer nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
We kunnen wel samen over den Heuvel gaan rennen
Gaat het er weer vanaf
Dik = dikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha ik heb zeker geen overgewicht hoor.
Zo leuk eens een drukker tegenkomen.En wat doe jij dan?Meer bij de machine of prepress?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben 2 Speedmasters. Een XL 105 en XL 106. Komt in januari een nieuwe bij, grootformaat.
Ook nog een Roland 700, en 3 Roland 900's.
Ok. Fuck jou dan.quote:
Dan kan je al heel wat aanpassen. Valt me ook op dat Roy en Yvie vanavond niet/nauwelijks reageren... Conspiracy theoryquote:
Hoeft ook niet. Gewoon 10x heen en weer..quote:
Tja, drukker dus. Prepress is weer wat anders, dat zijn de kantoorpikkies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:28 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Zo leuk eens een drukker tegenkomen.En wat doe jij dan?Meer bij de machine of prepress?
Nee, eerst afvallenquote:
Ik zie die 2 wel daten jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kan je al heel wat aanpassen. Valt me ook op dat Roy en Yvie vanavond niet/nauwelijks reageren... Conspiracy theory
Oisterwijk. Dan ken ik haar misschien wel. Wat was haar naam?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon 10x heen en weer..
Ik weet waar ik over praat, jarenlang mn oma in Tilburg opgeOxht. Plus 3 maanden een chick gehad iut Oisterwijk
Nee, juist niet.quote:
Oisterwijk is wel een mooi dorp. Mooie bossen en vennen ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon 10x heen en weer..
Ik weet waar ik over praat, jarenlang mn oma in Tilburg opgeOxht. Plus 3 maanden een chick gehad iut Oisterwijk
Ze woont tegenwoordig in Malta...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oisterwijk. Dan ken ik haar misschien wel. Wat was haar naam?
Is toch alleen een vakantie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze woont tegenwoordig in Malta...
Misschien is het wel de vriendin van Barbusse
Mijn ex woonde in Oisterwijk. Misschien zitten ze nu wel samen in Malta.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is Samzz alquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Uhu. Onherkenbaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio maar heb het gemist. Ze heeft een flinke 'renovatie' gehad?
Kan ook....quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex woonden in Oisterwijk. Misschien zitten ze nu wel samen in Malta.
Ik kan je hierover geen DM sturen, je bent vandaag pas geregistreerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in Oisterwijk. Misschien zitten ze nu wel samen in Malta.
Meelezen is wel leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden altijd geheim gehouden he
Ik was er bijna de hele avond hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan kan je al heel wat aanpassen. Valt me ook op dat Roy en Yvie vanavond niet/nauwelijks reageren... Conspiracy theory
Mobiel zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was er bijna de hele avond hoor.
Begrijp ikquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een half uur geleden ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik kan je hierover geen DM sturen, je bent vandaag pas geregistreerd
Geintjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was er bijna de hele avond hoor.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meelezen is wel leukMet Naatje en zo
Geloof na 14 dagen ofzo...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja een half uur geleden ofzo.![]()
Wanneer kunnen we DM'en?
Nee merendeel van de avond achter mijn desktop.quote:
Terecht. Fok!ken tijdens een date... Op je zolderkamer. Bij je ouders thuis. Zij aan de limonade, zittend op je bed. Jij achter je desktop.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee merendeel van de avond achter mijn desktop.
En als ik op een date ben ga ik ook niet mobiel fokken he
Heb ik ook gedaan. Begin er niet aan...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al een aanzoek aan het plannen.
Waar dan?!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geloof na 14 dagen ofzo...
Moet je ff kijken in de FAQ
De echte leef.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Terecht. Fok!ken tijdens een date... Op je zolderkamer. Bij je ouders thuis. Zij aan de limonade, zittend op je bed. Jij achter je desktop.
Logisch, voor Fok ben je anders al getrouwd bij wijze van.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh daarom wil je meedichten bij de Sint meet..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al een aanzoek aan het plannen.
Zegt me niksquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meelezen is wel leukMet Naatje en zo
Ja leek me een perfect momentquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh daarom wil je meedichten bij de Sint meet..
Ik zat wel op FOK! tijdens mijn eerste date.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Terecht. Fok!ken tijdens een date... Op je zolderkamer. Bij je ouders thuis. Zij aan de limonade, zittend op je bed. Jij achter je desktop.
Hoe kom jij aan mij privé logs?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
22:38 Het is heel gezellig. Oh wacht, een troll probeert mijn zwaard af te pakken...
22:41 Troll kopje kleiner gemaakt. Date even laten zien hoe ik met mijn enchanted bunny hem onschadelijk heb gemaakt. Level 23 noob
22:47 Date is even naar de wc, kan ik even fok!ken. Denk dat er wel geneukt gaat worden
22:48 Voordeur ging net dicht
Zeker op zoek naar PUA-tips?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat wel op FOK! tijdens mijn eerste date.
Ik doe niet aan limonade.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe raad je het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeker op zoek naar PUA-tips?
Oke ik kan het niet vinden maar tot over twee weken dan.quote:
Trusten, ga ik nog even werken.quote:
En op de date heeft hij geen zinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik weet ook wel dat Tinder een vleeskeuring is, maar om in je beschrijving nou meteen te zeggen dat je een hoog libido hebt..
Dan weet je dat tenminste.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik weet ook wel dat Tinder een vleeskeuring is, maar om in je beschrijving nou meteen te zeggen dat je een hoog libido hebt..
Zeg gewoon hallo terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nu krijg ik de hele sterke openingszin 'How are you pretty?'. Van een andere jongen dan wel te verstaan he. Maar zucht, ik weet meteen waarom ik hier niet aan begonnen was.
Ik heb al hoi terug gezegd. Toen kwam hij hiermee.quote:
Je moet ergens mee beginnen. Als het dan verder ook tegenvalt kan je het afkappen toch?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb al hoi terug gezegd. Toen kwam hij hiermee.
Ik ga het gesprek wel aan hoor, daar niet van. Maar heel hoogstaand is het niet.
Ach precies.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet ergens mee beginnen. Als het dan verder ook tegenvalt kan je het afkappen toch?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke ik kan het niet vinden maar tot over twee weken dan.
Ik ook niet idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ach, klik anders op het envelopje rechtsboven, of toets in je browser: http://dm.fok.nl
Dan krijg je een mededeling dat je nog geen rechten ervoor hebt, maar pas over x dagen
Daar komen die beroemde piepers toch vandaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:08 schreef Godshand het volgende:
Hier gaan we de eerste meet van 2015 houden:
Geen idee..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar komen die beroemde piepers toch vandaan?
Zo oud als je jezelf voeltquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Godshand het volgende:
Nog 67 dagen tot zaterdag 3 januari 2015 en dan ben ik alweer ouwer
Zo snel alweer 2015. Damn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:09 schreef Godshand het volgende:
Nog 67 dagen tot zaterdag 3 januari 2015 en dan ben ik alweer ouwer
snellerquote:
Ik heb iets gemist geloof ik. Wie ben jij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt wel.
Ja, dat snap ik schat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
sneller
Nog 65 dagen tot donderdag 1 januari 2015
Haha ik vraag me af of ze alles ook echt volgen of het alleen open hebben staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de SHJN SC hadden we er altijd heeeel veel zodra het over tetten ging.![]()
Voorspelbaarheid.
Te laat, ze is al weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wie ben jij?
Waarom waren wij niet uitgenodigd bij de bruiloft?quote:
Mee bezig...Ik zat in een stadion dus had andere bezigheden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te laat, ze is al weg.
Lees ff terug
Niet altijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen scrollen op zoek naar plaatjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik vraag me af of ze alles ook echt volgen of het alleen open hebben staan.
Stijve... wat?quote:
Kiek haar pimpen met haar plantenkennis.quote:
Ik noem je een grote egelskop.quote:
Al pimpende leert men. :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kiek haar pimpen met haar plantenkennis.
''Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ach, klik anders op het envelopje rechtsboven, of toets in je browser: http://dm.fok.nl
Dan krijg je een mededeling dat je nog geen rechten ervoor hebt, maar pas over x dagen
Hoi.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik. Wie ben jij?
Zolang zijn mijn stekels nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noem je een grote egelskop.
[..]
Al pimpende leert men. :$
Aangenaam en proostquote:
Volgens mij kan je wel gewoon PM sturenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
''Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt''
Dankje.quote:
Werkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef aeque het volgende:
Godver... Net voordat we live moeten gaat er weer van alles mis. Yay nog langer werken.![]()
Ik geef het op.quote:
Er is hier vast nog wel iemand om je online gezelschap te houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:29 schreef Californium het volgende:
Hoesten, zweten, snotteren, hoofdpijn en niet kunnen slapenlalala
Dan houdt het echt op jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Collega's hebben hun werk niet gedaan en ik kan niet in het juiste systeem om het op te lossen. Hebben ze morgen wat uit te leggen.
Ach het is maar een grote campagne waar we zelfs media aandacht mee krijgen. Niks bijzonders.quote:
Wat voor bedrijf werk je bij?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach het is maar een grote campagne waar we zelfs media aandacht mee krijgen. Niks bijzonders.
Echt he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:37 schreef Modus het volgende:
Al die wanhopige figuren reageren op die kutkloon..
In het overzicht van R&P of in MyATquote:
En dat ja. Ik wilde vandaag mijn bodymount met mijn GoPro gaan uitproberen maar dan mag de zon wel schijnen.quote:
Mogguhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen
[..]
En dat ja. Ik wilde vandaag mijn bodymount met mijn GoPro gaan uitproberen maar dan mag de zon wel schijnen.
Nee, je MAG op de fiets naar de sportschoolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Mogguh
Vanaf morgen wordt het weer wat beter
Ik moet zo op de fiets naar de sportschool
Nou, laat maar bewijs zienquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben al geweest. ..
kijk mij stoer zijn![]()
Nee, ik ben vanochtend op de fiets naar mijn werk gegaan, dus geen keuze nu, ja of ik moet gaan lopen, maar dat is net te gekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je MAG op de fiets naar de sportschool
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben al geweest. ..
kijk mij stoer zijn![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben al geweest. ..
kijk mij stoer zijn![]()
Foto's!quote:
Nou, je kan het ook zo zien: als je gaat lopen hoef je niet meer te sportenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanochtend op de fiets naar mijn werk gegaan, dus geen keuze nu, ja of ik moet gaan lopen, maar dat is net te gek
Ik ga vooral naar de sportschool voor KT. Conditie en vetverbranding doe ik buiten met voetbal en hardlopen op de weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foto's!
Ik heb weer eens een doldwaas moment![]()
[..]
Nou, je kan het ook zo zien: als je gaat lopen hoef je niet meer te sporten
wat is KTquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:41 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik ga vooral naar de sportschool voor KT. Conditie en vetverbranding doe ik buiten met voetbal en hardlopen op de weg.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef aeque het volgende:
Net even de Media Markt in gelopen, allemaal gillende vrouwen voor Uggs.Geweldig om te zien
Ugh...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef aeque het volgende:
Net even de Media Markt in gelopen, allemaal gillende vrouwen voor Uggs.Geweldig om te zien
awyeahhhhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:44 schreef S15 het volgende:
Vamossss, vriendin heeft d'r rijbewijs gehaald
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:44 schreef S15 het volgende:
Yes! De Bob!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:44 schreef S15 het volgende:
Uggs bij de mediamarkt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:42 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yes! De Bob!
Nog een extra reden om een vriendin te hebben![]()
dikke onzinquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yes! De Bob!
Nog een extra reden om een vriendin te hebben![]()
Ja het is gekkenhuis. Dan verkopen we branchevreemde producten.quote:
Fax being Fax.quote:
Bwehhehehehequote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja het is gekkenhuis. Dan verkopen we branchevreemde producten.
Zelfs vechtende vrouwen gezien.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had het moeten filmenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Fax being Faxquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor een post? Ineens uit het niets "" posten. Wat voegt dat toe?
Allemaal kampvolk zeker? Die door de hoeven gezakt zijn? (Van die paupers die afgedragen uggs dragen, er naast lopen)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeiden collega's ook al, helemaal vergeten omdat ik stond te gieren van het lachen.quote:
Spot on.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Allemaal kampvolk zeker? Die door de hoeven gezakt zijn? (Van die paupers die afgedragen uggs dragen, er naast lopen)
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar wat is dat voor een post? Ineens uit het niets "" posten. Wat voegt dat toe?
Ja hij bloedt uit zijn reet. Zo vaak genaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij voelt het aan zijn waterquote:
Ja, 100 euro per paar, of zo. Iig spotgoedkoop gezien de normale Ugg prijzen.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja hij bloedt uit zijn reet. Zo vaak genaaid
VrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, komen er ook eens vrouwen bij de MM.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeiden collega's ook al, helemaal vergeten omdat ik stond te gieren van het lachen.
[..]
Spot on.
Deze enkele emoticonposts passeren ook vaak de revue:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef S15 het volgende:
[..]
[..]
Are we moody today..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusje erop?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 10:57:41 ]
Ik zag dequote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Deze enkele emoticonposts passeren ook vaak de revue:
Eerder zo:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet erbij blijven!quote:
Hele klontenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met bonkjes en sliertjes en propjes ja?
Oh nee! Ik niet. Ben goed gehumeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Are we moody today..?
kusje erop?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
En is nog niet helemaal zeker of ze echt zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, 100 euro per paar, of zo. Iig spotgoedkoop gezien de normale Ugg prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |