Als ik je weer eens zie danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet omdat het werk zoeken teleurstellend verloopt iig.Maar knuffelen is altijd wel fijn.
Ik draai er mijn hand niet voor omquote:
Ja ik ga gelijk heel mijn gegevens hier neerzetten.quote:
Misschien maar beter ook. Je kan de eerdere reeksen even teruglezen maar eer je daar mee klaar bent zijn we al weer 12 reeksen verder.quote:
Van wie ben je de kloon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja ik ga gelijk heel mijn gegevens hier neerzetten.
Nou, kleine voorstelronde is leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weissquote:
Nah, ik vroeg niet naar al je gegevens.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Net wat je zegt, misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Je kan de eerdere reeksen even teruglezen maar eer je daar mee klaar bent zijn we al weer 12 reeksen verder.
Wel artificele aardbeien.quote:
Hey, jij hier.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo kut dat ik er zaterdag niet bij was.
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik een smiley achter een zin plaatsen? Nou komen ze de hele tijd ergens anders.
Leeftijd: 19
Tweedejaars student journalistiek
Gewoon met de smiley codes. Wat je daarboven ziet zijn niet alle smileys, in het typblokje naast invoeren heb je nog meer die kun je ook gewoon zo aanklikken of je doet het met de codes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Hoe kan ik een smiley achter een zin plaatsen? Nou komen ze de hele tijd ergens anders.
Die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?
Je moet natuurlijk al een beetje oefenen om je omhoog te werken in je toekomstige carrierequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat studenten journalistiek er in het algemeen een redelijke vrije seksuele moraal op na houden en die ook praktiseren?
Slet dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat ging om studenten theaternogwat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Echt heeeel erg stom, maar het zat er echt even niet in.
Ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Brabander!quote:
Ik probeerde iets te bedenken over art die Straw eet, maar kon niks verzinnen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer beter.
Het was erg gezellig. Met zijn allen in Feer haar bed.
quote:
Laatst nog een reportage over gezien, ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent de grootste! Al die DTP-ers/drukkers zijn de grootste sletten
Ik maak wel een aardbeienketting, dan ben ik super herkenbaar voor de incrowd in de echte wereld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Artificiële wel. Uit de 3D printer.
Artificieel dan hè.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik maak wel een aardbeienketting, dan ben ik super herkenbaar voor de incrowd in de echte wereld.
Eet art toch een beetje Straw.quote:
Je noemt Newb een vrouw en impliceert dat zijn vriendin niet leuk is. Wow.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, Newb met een leuke dame.
Als je het goed doet, is het omgekeerd.quote:
Dat eerste alleen vanwege het kapsel. Dat tweede ehh... nee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je noemt Newb een vrouw en impliceert dat zijn vriendin niet leuk is. Wow.
Wow.
Even bijkomen.
Macrobiotische ook echt ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Van die ultralinkse, macrobiotische wereldverbeteraars.
ik zou ze doen, nadat ik met een machete een weg door het oerwoud heb gemaaktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat eerste alleen vanwege het kapsel. Dat tweede ehh... nee?Zij is leuk.
Blazen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je het goed doet, is het omgekeerd.
Bijvoorbeeld.quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zou ze doen, nadat ik met een machete een weg door het oerwoud heb gemaakt
Jup, kunnen we je stalkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
je bent een drukker?quote:
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?quote:
Dan kom je op het schema. Kijken of je Utrecht Centraal van de troon kunt stoten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?
Nieuwe vrouw in het topic. Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je daar al van moet kwijlen hoe loopt het dan dadelijk met die redelijke vrije seksuele moraal van me?
Welke druktechniek?quote:
Klinkt meer als persen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst rustig druk zetten, als je het gevoel hebt dat 'komt: doordrukken.
In welke krant komen we morgen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Inolvidable het volgende:
Daar kun jij dan mis(ge)bruik van maken moppie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moppie...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:14 schreef K44S het volgende:
[..]
Daar kun jij dan mis(ge)bruik van maken moppie.
Gast je bent goed op dreef vandaagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst rustig druk zetten, als je het gevoel hebt dat 'komt: doordrukken.
Je hebt geen auteursrechten op dit forum. De auteursrechten zijn voor FOK!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
In welke krant komen we morgen?
Ik eis wel vergoeding ivm auteursrecht!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt geen auteursrechten op dit forum. De auteursrechten zijn voor FOK!
In mijn vorige opleiding zag ik de verschillende druktechnieken. Stond vorig jaar heel semester aan een heidelberg.quote:
Als jij daar gelukkig van wordt wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je geeft wel toe dat je morgen hierover een artikel gaat schrijven?
Nee doe maar nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt wel.
Noord-Brabant? nee joooh, reageert ze veel te pittig voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
Maar goed, Noord-Brabant, dan hou je wel van een biertje?
We hebben 2 Speedmasters. Een XL 105 en XL 106. Komt in januari een nieuwe bij, grootformaat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:18 schreef Subpoena het volgende:
[..]
In mijn vorige opleiding zag ik de verschillende druktechnieken. Stond vorig jaar heel semester aan een heidelberg.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee doe maar niet
Maar goed, Noord-Brabant, dan hou je wel van een biertje?
Tilburg.quote:
Oh dan ben je wel dikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |