Ohquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal geen brug over, alleen het spoor
ja doe ik zoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:40 schreef Ties02 het volgende:
Je zou trouwens nog ergens op terugkomen Paxcon, ik wacht met smart op je dm
Gewoon google maps op je telefoon gebruikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Hoe moet je eigenlijk fietsen naar die hal
bij die brug rechts aanhouden zodat je niet helemaal omhoog gaat en dan zo'n andere brug over?
jaja, heel duidelijk uitgelegd
Ja ik denk dat ik dat maar doe als ik verdwaald raakquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gewoon google maps op je telefoon gebruiken
Van Ronald Plasterk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
ties ik ga je nu dmen, soms ontdek je een nieuw nummer waardoor je zo bedroefd raakt dat je helemaal nergens meer zin in hebt, maar dit geheel terzijde
Dat heb ik vaak met arrestenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
ties ik ga je nu dmen, soms ontdek je een nieuw nummer waardoor je zo bedroefd raakt dat je helemaal nergens meer zin in hebt, maar dit geheel terzijde
Taxibus? Of Windmillquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje waar ik altijd naar van word.
Is dit een diss?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
Op de UvA heet die trouwens gewoon "shockschade", met jullie lieve neutrale naampjes.
Oh mwah, daar heb ik nooit echt een boodschap aanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er ééntje waar ik altijd naar van word.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mwah, daar heb ik nooit echt een boodschap aan
Nee, jij leest die passage over hersenen en dan lach je binnensmonds over die domme taxichauffeur?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mwah, daar heb ik nooit echt een boodschap aan
Ja, want er zit niks tussen lachen en bedroefd ervan worden inquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, jij leest die passage over hersenen en dan lach je binnensmonds over die domme taxichauffeur?
Laat mij nou even lekker chargeren ik heb net de afwas gedaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, want er zit niks tussen lachen en bedroefd ervan worden in
die roemenen ook altijdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
Kan wel oprecht gefrustreerd raken van fraudeurs mbt toeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |