ja, bruine ogen bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom je mij zo anders benadert sinds je weet dat ik geen blauwe ogen heb
misschien tussendoor een avondje hopelijkquote:
SLBMG brandend sneeuw is ook wel kekquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
SLBMG brandend sneeuw is ook wel kek
Sowieso. De Bundesliga 2 heeft ook gewoon 40k+ supporters op de tribune. Echt totaal debiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker sfeertje hoor daar in Duitsland.
Niets mis mee beter dan in engeland
quote:
nee komt meer omdat je zo raar doet laatste tijd ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. De Bundesliga 2 heeft ook gewoon 40k+ supporters op de tribune. Echt totaal debiel.
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee komt meer omdat je zo raar doet laatste tijd ;s
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$
[..]
quote:
Hun kapsels fascineren mij meer eerlijk gezegd. Daar is dus gewoon letterlijk een bloempot over het hoofd gezet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
let vooral op het zéér professionele montagewerk in de clip
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun kapsels fascineren mij meer eerlijk gezegd. Daar is dus gewoon letterlijk een bloempot over het hoofd gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |