ja, bruine ogen bahquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap ineens waarom je mij zo anders benadert sinds je weet dat ik geen blauwe ogen heb
misschien tussendoor een avondje hopelijkquote:
SLBMG brandend sneeuw is ook wel kekquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef badschaap het volgende:
[..]
SLBMG brandend sneeuw is ook wel kek
Sowieso. De Bundesliga 2 heeft ook gewoon 40k+ supporters op de tribune. Echt totaal debiel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker sfeertje hoor daar in Duitsland.
Niets mis mee beter dan in engeland
quote:
nee komt meer omdat je zo raar doet laatste tijd ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. De Bundesliga 2 heeft ook gewoon 40k+ supporters op de tribune. Echt totaal debiel.
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee komt meer omdat je zo raar doet laatste tijd ;s
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$
[..]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe ik dan raar. Dit is weer een stap verder dan toen je mij te pas en te onpas eng noemde. Ik heb ook gevoelens hoor :$
[..]
quote:
Hun kapsels fascineren mij meer eerlijk gezegd. Daar is dus gewoon letterlijk een bloempot over het hoofd gezet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef badschaap het volgende:
let vooral op het zéér professionele montagewerk in de clip
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun kapsels fascineren mij meer eerlijk gezegd. Daar is dus gewoon letterlijk een bloempot over het hoofd gezet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun kapsels fascineren mij meer eerlijk gezegd. Daar is dus gewoon letterlijk een bloempot over het hoofd gezet.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:02 schreef badschaap het volgende:
Waarom hebben die poolse muziekvideo's een uitstraling alsof ze in de jaren 90 illegaal in een schuurtje naast een bordeel zijn gemonteerd?
Jij linkt muziek op het niveau de stoopjes en denkt dat Poolse muziek representquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee het is professioneel gemonteerd
*op enkele uitzonderingen daargelaten
ja oké truequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij linkt muziek op het niveau de stoopjes en denkt dat Poolse muziek represent
emmy award ofzoquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is vooral nice hoe ze het vuurspuwen in repeat zetten.
hey je plaatjequote:
hallo house heeft elke aflevering een andere ferhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:38 schreef JanCees het volgende:
House is eigenlijk wel een erg verhaal
House is elke aflevering hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:38 schreef JanCees het volgende:
House is eigenlijk wel een erg verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |