quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
pics van emma?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schatje in deze aflevering.
Bohhh onze schatjensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb zo wel een foto van samen voor je.
Wil je nou Fien of Safa. Verwarring.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn schatje in deze aflevering.
Safa.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Wil je nou Fien of Safa. Verwarring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef Fylax het volgende:
Safa en Kyan gaan in de laatste aflevering met elkaar zoenennog gepraat met soniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Senna maakt een valse account aan en begint voor de lol een chatrelatie met gymleraar Marcel Eerkens. Maar een onschuldig gesprekje krijgt al snel een zeer serieuze wending...
Safa en Kyan gaan in de laatste aflevering met elkaar zoenenDie laatste aflevering duurt toch nog wel heeeeel lang mag ik hopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet wanneer de laatste aflevering isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die laatste aflevering duurt toch nog wel heeeeel lang mag ik hopen?
Safa en Kyan gaan in de laatste aflevering met elkaar zoenenEn volgt er een relatie en gaan ze trouwen op Bora Bora?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En volgt er een relatie en gaan ze trouwen op Bora Bora?
Ze doen alsof ze twintig zijn he.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Grappig zeg, twintigers die meisjes van dertien toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Vorig seizoen was er toch ook al iets met de gymleraar?
Ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Vorig seizoen was er toch ook al iets met de gymleraar?
Nee dat niet, ze gaan erachter komen dat hij een relatie heeft gehad met een andere leraar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
Lekker origineel dan weer. Ze gaan hem zeker online versieren en ddan afspreken of zo
dat was vorige keer al schatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat niet, ze gaan erachter komen dat hij een relatie heeft gehad met een andere leraar.
Ik ben terug.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:14 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En volgt er een relatie en gaan ze trouwen op Bora Bora?
ojaojaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet doen Fylax, denk aan iseestars, focus
Oh, dat zag ik in de trailer. Was dus een flashback.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
dat was vorige keer al schat
Straks gaat hij seksuele berichtjes sturen
Corrie denkt aan piemelpics hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
dat was vorige keer al schat
Straks gaat hij seksuele berichtjes sturen
Dat was vorig seizoen toen werd de stagiaire ontslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik in de trailer. Was dus een flashback.
Misschien is Karina wel Safaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Fylax het volgende:
ik ga echt janken als een van de brugklasactrices fok account maakt en dit allemaal gaat lezen
kan ze soppenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef appelen het volgende:
lisa is wel echt dom wat heb je hier aan
nee hij denkt dat hij met een meisje appt van 20 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef richolio het volgende:
Dus die meiden zijn met die docent aan het whatsappen? En hij weet dat hij met leerlingen aan het appen is?
Facebook chat*quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef richolio het volgende:
Dus die meiden zijn met die docent aan het whatsappen? En hij weet dat hij met leerlingen aan het appen is?
Grimbergen ging toch ook vreemd met de dame van de administratie?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen toen werd de stagiaire ontslagen.
facebook messenger.quote:
ahaquote:
ahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee hij denkt dat hij met een meisje appt van 20 ofzo
Ook ja Sodom en Gomorra op die school.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Grimbergen ging toch ook vreemd met de dame van de administratie?
Ik heb vrinden gemaakt voor een grote georganiseerde misdaad doe je mee?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:33 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hoe was het in Guantanamo Bay.
25 joh, vet jong. De rest komt uit een museum hahaquote:
fien hoort alle gesprekken door mamaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef richolio het volgende:
Jongens
ik kan deze aflevering voorspellen
Iemand komt erachter dat ze met de docent appen
Ze moeten bij de rector komen, die vrouw, en excuses aanbieden
Fien heeft een politiek correcte mening en max snapt het niet
En Anouk?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef richolio het volgende:
Jongens
En wat zeggen Kyan an Safaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:36 schreef richolio het volgende:
Jongens
Geloofwaardig hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
Ja hoor ze gaan gewoon midden op school ruzie staan maken
dat is de bedoeling duhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:38 schreef Tanden68 het volgende:
Max is 17 maar lijkt alsof hij 12 is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Fylax het volgende:
Opperhoofd ging zich mee bemoeien
HET IS MEVROUW DE WILDE VOOR JOU
EN SCHOONMAMA VOOR MIJ
on-linequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:39 schreef Fylax het volgende:
Weet jij altijd met wie je chat on-line![]()
iddquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Altijd dezelfde posts als dit komt
Zo zijn alle gymleraren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Ze hebben die vent wel goed gecast. Ziet er even dom uit als hij overkomt
Keihard neukstok van de gymleraar in d'r kont?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
JohWat dacht ze dan wat er zou gebeuren
Achteraf janken.
Haten op Anoukquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Wat een rare wimpers heeft ANouk eigenlijk.
je moeder ookquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
Emma heeft een scheve mond.
Waarvan Akte
Mijn uitspraak hier moeten jullie het mee doen.
Op TVquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef richolio het volgende:
Iets wordt weer bekend en ze moet mee met naar de rectorWaar heb ik dat eerder gezien
Spangas?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef richolio het volgende:
Iets wordt weer bekend en ze moet mee met naar de rectorWaar heb ik dat eerder gezien
Sja, alsof er op een echte middelbare school zoveel gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef richolio het volgende:
Karina wil je hier iets aan doen?quote:
hoe weet je datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef Fylax het volgende:
Omdat Safa de vorige twee weken zo veel te zien was is ze deze week wat minder te zien.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Karina wil je hier iets aan doen?
Dyslexiequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze heeft gespiekt bij de dyslexy toets
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Brugklas > Spangas swsquote:
Truequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, alsof er op een echte middelbare school zoveel gebeurd.
appelens reactie is gewoon terechtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje aardig doen he! Anders mag je niet meer kijken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar hij is negatief over mijn schatjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje aardig doen he! Anders mag je niet meer kijken.
Dat is juist goed joh! 1 concurrent minder tenslottequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar hij is negatief over mijn schatje
jouw schatje? Ze zei andere dingen tegen mij over de facebook chat.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar hij is negatief over mijn schatje
#nietvochtigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef Fylax het volgende:
sonia is wel droog op dit moment
iemand tips?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jouw schatje? Ze zei andere dingen tegen mij over de facebook chat.
Ik denk niet dat hij geinteresseerd is in een tienermeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is juist goed joh! 1 concurrent minder tenslotte
Doe even normaal joh Marcel kom ruzie maken voor de school danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jouw schatje? Ze zei andere dingen tegen mij over de facebook chat.
Nou ja je ziet hoe dat gaat met die gymleraar hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:50 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij geinteresseerd is in een tienermeisje
Wacht maar tot opperhoofd hiervan hoort.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef appelen het volgende:
[..]
Doe even normaal joh Marcel kom ruzie maken voor de school dan
Nee want ze heeft een scheve mond.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je ziet hoe dat gaat met die gymleraar heMisschien zij wel in hem.
Opperhoofd is mijn schoonmamaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wacht maar tot opperhoofd hiervan hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |