Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).quote:
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ze geïntimideerd word? Alleen door een titel of zo?
Fuck... ik ga dit niet winnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat? Natuurlijk niet de titel. Het filmpje zelfDat er een gast vijf minuten stil naast haar blijft lopen. Dat andere personen blijven zeuren als ze niet reageert op flirtpogingen en hardop op straat uitroepen dat ze lelijk zijn.
Proost!quote:
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat een vrouw blijkbaar in New York in de loop van nog niet een halve dag absurd vaak wordt geïntimideerd en lastiggevallen. Ik vind dat echt debiel. Vandaar dat ik hier vroeg of dat in Nederland ook zo is, aangezien ik het zelf nooit merk (wat natuurlijk komt omdat ik een man ben).
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Haha. Ik heb dat eigenlijk soms wel. Niet altijd hoor en ook niet zo erg. Vooral als ik iets meer opgetut ben en niet zomaar een lange broek aanheb.
Hotpants.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een korte broek aan hebt heb je het meer?
Ja altijd die stomme nederlanders hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
Vooral Hollanders. Uit Putte enzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:00 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Shortje, kort rokje of jurkje ja. Het zijn wel altijd buitenlanders die uit het niets zoiets zeggen terwijl ik aan het stappen ben.
THUG LIFE.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |