abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146049896
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 20:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Welkom terug B ^O^
YUR! Nog marathonplannen voor november ? ;)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:01:49 #32
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_146049922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

YUR! Nog marathonplannen voor november ? ;)
Nu je het zegt.... ;)
F means you're fucked
pi_146050920
Konnichi wa :W
pi_146051196
Eindelijk weer een training op de baan uitgelopen. Lekker kalmpjes aan korte intervalletjes gelopen. Mijn standaard loopmaatje met piepjeshorloge en die iedereen in het gareel houdt was er voor het eerst in weken weer O+ Dus de baandiscipline was weer terug O+

Oh, en er is de hele avond gefilmd voor een promofilmpje voor de AV. Ik ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien :P
pi_146051198
Japan O+
(Voor mij al weer 7,5 jaar geleden dat ik er was :'( )

Welkom terug B.
pi_146051517
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Japan O+
(Voor mij al weer 7,5 jaar geleden dat ik er was :'( )

Welkom terug B.
Ja Japan O+
Japanners zijn een apart volkje en de hardlopenden onder hen helemaal. Tot de standaardoutfit horen fluorescerende kniekousen een oversized voetbalbroek een lange tight daaronder en een shirt met lange mouwen. En dat bij temperaturen van boven de 20 8)7 . Ik voelde me enigszins underdressed..

En dan hebben ze volgens mij ook nog een voorliefde voor traplopen en heuveloplopen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:33:19 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146051650
:W Mr.B!
pi_146051699
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:30 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Ja Japan O+
Japanners zijn een apart volkje en de hardlopenden onder hen helemaal. Tot de standaardoutfit horen fluorescerende kniekousen een oversized voetbalbroek een lange tight daaronder en een shirt met lange mouwen. En dat bij temperaturen van boven de 20 8)7 . Ik voelde me enigzins underdressed..

En dan hebben ze volgens mij ook nog een voorliefde voor traplopen en heuveloplopen.
Allemaal aan het trainen voor de UTMF! ^O^
pi_146051898
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:34 schreef Jero_nimo het volgende:
^O^
Ik moest het even googlen, maar dat zou inderdaad zomaar kunnen! Geen verkeerde omgeving om lekker te hollen trouwens.
pi_146052051
Mooi inderdaad, heb het race-verslag nog ergens op mijn pc staan. Mooie plaatjes! O+
Zelf ook nog een wedstrijd gelopen daar, of alleen lekker getraind?
pi_146052270
Nee, alleen een paar trainingsrondjes kunnen doen. Verder waren we op rondreis, dus veel tijd was daar ook niet voor. Het was voornamelijk echt vakantie. Hoewl rust natuurlijk ook training kan zijn :)
pi_146052684
Garminski heeft vandaag echt kuren.. maar wel heerlijk gelopen!
Extensieve intervallen gedaan, 6x800/400. Het was flink koud dus daarom was het wel fijn om wat meer door te lopen, maar ik had het geen moment zwaar en ook geen vermoeidheid meer van de marathon.
Dat koude weer is wel even wennen voor je ademhaling en spieren, maar als je eenmaal warm bent is het heerlijk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:19:46 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146054083
Na een uur onder de douche te hebben gestaan kan ik wel zeggen dat ik vlóóg vanavond O+
Tijdens de warming-up haalde iemand de Dafne Schippers vergelijking even aan en vanaf dat moment heb ik volgens mij maar gewoon gedaan alsof ik haar was... Ik was dus Dafne vanavond :+ en liep, of echt vloog, zonder moeite 12 x 200m vooruit. Ik zie nu dat die op een pace van ca 4:20-30 gingen :o

Kin omhoog, benen hoger optillen, pasfrequentie opvoeren en het ging als vanzelf. Ik had me na het weekend voorgenomen me niet te veel te laten verleiden tot snelheidswerk, maar helaas.

Afijn, hardlopen O+

Oja, welkom terug Mr.B en Kluizenaar! Kluizenaar, je bent binnen een mum van tijd weer terug, ik heb daar alle vertrouwen in :Y
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:21:26 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146054206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
Eindelijk weer een training op de baan uitgelopen. Lekker kalmpjes aan korte intervalletjes gelopen. Mijn standaard loopmaatje met piepjeshorloge en die iedereen in het gareel houdt was er voor het eerst in weken weer O+ Dus de baandiscipline was weer terug O+

Oh, en er is de hele avond gefilmd voor een promofilmpje voor de AV. Ik ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien :P
Effe showen hé hier, die promofilm?
Fijn dat het lekker ging :) Niks mis met wat discipline. Scriptie weggestuurd?
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:22:37 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_146054272
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:19 schreef Quoi het volgende:
Na een uur onder de douche te hebben gestaan kan ik wel zeggen dat ik vlóóg vanavond O+
Tijdens de warming-up haalde iemand de Dafne Schippers vergelijking even aan en vanaf dat moment heb ik volgens mij maar gewoon gedaan alsof ik haar was... Ik was dus Dafne vanavond :+ en liep, of echt vloog, zonder moeite 12 x 200m vooruit. Ik zie nu dat die op een pace van ca 4:20-30 gingen :o

Kin omhoog, benen hoger optillen, pasfrequentie opvoeren en het ging als vanzelf. Ik had me na het weekend voorgenomen me niet te veel te laten verleiden tot snelheidswerk, maar helaas.

Afijn, hardlopen O+

Oja, welkom terug Mr.B en Kluizenaar! Kluizenaar, je bent binnen een mum van tijd weer terug, ik heb daar alle vertrouwen in :Y
O+! Klinkt en ziet er super uit!
pi_146054320
Jezus Quoi. Da's goddomme retesnel!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_146054322
ik ga morgen weer 's wat lopen, beetje relaxed tempo :)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:32:50 #48
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_146054887
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:23 schreef mosselmossel het volgende:
Jezus Quoi. Da's goddomme retesnel!
Het is absurd. Dat zou een 5 km tijd van 21 minuten betekenen. Maarja, het waren 200m's, die zijn nu eenmaal heerlijk ;)
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:34:11 #49
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_146054956
quote:

Afijn, hardlopen O+

Da's stevig laagvliegen! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_146054986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het is absurd. Dat zou een 5 km tijd van 21 minuten betekenen. Maarja, het waren 200m's, die zijn nu eenmaal heerlijk ;)
Volgende keer gewoon 13 van die 200tjes en dan 14, 15, 16.... En dan als je er 25 hebt, gewoon de pauzes weglaten.

Werkt als een tiet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_146055220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:45 schreef Mr.B. het volgende:
Nee, alleen een paar trainingsrondjes kunnen doen. Verder waren we op rondreis, dus veel tijd was daar ook niet voor. Het was voornamelijk echt vakantie. Hoewl rust natuurlijk ook training kan zijn :)
Klinkt echt ontzettend goed! ^O^

quote:

Afijn, hardlopen O+

Dat klinkt ook ontzettend goed! _O_ Fijn dat het zo goed gaat! Lekker is dat he, vliegen! O+
pi_146055401
versnellingen zijn heerlijk, wou dat ik een keniaan was dan kon ik altijd zo hard ;)
pi_146055421
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Effe showen hé hier, die promofilm?
Fijn dat het lekker ging :) Niks mis met wat discipline. Scriptie weggestuurd?
Eerst kijken hoe charmant ik erop sta ;)

En nee. Maar ik heb nu wel een enigszins acceptabele voorkant :')
pi_146055600
quote:

Afijn, hardlopen O+

Lekker bezig :D Lekker zo doorgaan en voor je het weet loop je opeens 10km in 55 minuten!
pi_146055727
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Garminski heeft vandaag echt kuren.. maar wel heerlijk gelopen!
Extensieve intervallen gedaan, 6x800/400. Het was flink koud dus daarom was het wel fijn om wat meer door te lopen, maar ik had het geen moment zwaar en ook geen vermoeidheid meer van de marathon.
Dat koude weer is wel even wennen voor je ademhaling en spieren, maar als je eenmaal warm bent is het heerlijk..
Dat klinkt goed dame *O* Wanneer loop je je volgende M ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_146057176
Stiekem wilde ik vanavond weer rustig lopen, maar ik heb toch maar gekozen voor een beter alternatief qua herstel.

Naar de training fietsen en veren in mn reet laten stoppen door groepsgenoten 8-)

Deze week moet ik verplicht rusten.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2014 23:16:01 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 04:09:38 #57
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_146061566
mijzelf net ingeschreven voor het eerste evenement voor 2015

http://www.activeqt.co.nz(...)series/race-details/

The Wanaka Trail Marathon op 18 April *O*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_146061676
Dag hardlopende medewereldbolbewoners! :) Geen idee of jullie mij nog kennen van vorig jaar, maar dat maakt niet uit! Wat een toptijden zetten jullie steeds neer zeg, ik ben onder de indruk! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het hardlopen een beetje heb verwaarloosd deze zomer, en ben vreemdgegaan met de racefiets :) Maar: ik ben terug!

Loop inmiddels wel 3x 5 km per week in tegenstelling tot vorig jaar. Wel op een slakkentempo (7,1 km/uur), maar dus wel zonder stoppen en zonder pijntjes en met het gevoel nog wel even door te kunnen als dat zou moeten. Nu is het tijd voor een doel: de CPC (5 km) op een sneller tempo.

Maar nu de vraag aan de kenners onder jullie: wat is een beetje een haalbaar doel? Ofwel: hoeveel sneller kun je gemiddeld worden in vier maanden tijd? Natuurlijk verschilt dit per persoon, maar ik vroeg mij af of ik eerder een doel onder de 35 minuten of onder de 30 minuten aan moet houden als streven. En dan het best 1 intervaltraining per week en twee duurlopen? En hoe lang moeten die intervallen dan zijn: 1 km of 500 meter ofzo? /hardloopnewbie

Veel hardloopplezier vandaag voor iedereen die een rondje gaat doen :)
pi_146061745
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 22:46 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed dame *O* Wanneer loop je je volgende M ;)
Haha, wie weet, wie weet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_146061765
Wat is het toch lekker om een stukje te rennen als de wereld om je heen bezig is langzaam te ontwaken :)

Oh en het doel voor vanochtend, pasfrequentie 180/minuut lopen op gevoel, blijkt exact gehaald: Suunto roept 90rpm.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 07:13:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')