Is een 12 jarige historie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik ken je medische achtergrond niet.. maar als je theoretisch de 3 niet kan halen en het toch doet. Dan zou misschien 5 mogelijk moeten wezen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik!
Hier schurfthumeur!
Mijn collegas doen niet wat ik wil.
/huilie
Bijna vrij gelukkig. Ff geen gezeik.
Zin in rennen tho. Ff niet doen. Straks tekenenuhh schilderen dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een Joggingplak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ook vakantie dan??quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier aftellen nog 3 dagen over een half uur
Dat moet 10 EM zijn. Had me diezelfde dag in de OP laten zetten bij de Halve van de Haar, die is wel 10,5 km.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:56 schreef GotC het volgende:
Apart trouwens, dat de Midwintermarathon geen marathonafstand meer heeft.
En dat Gogo zich heeft ingeschreven voor 10.5km volgens de WLWEW..terwijl er geen 10.5km is bij de Midwintermarathon
Vandaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat moet 10 EM zijn. Had me diezelfde dag in de OP laten zetten bij de Halve van de Haar, die is wel 10,5 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarschijnlijk mijn fout. Er was toen ook ineens een stormvloed aan verzoekenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat moet 10 EM zijn. Had me diezelfde dag in de OP laten zetten bij de Halve van de Haar, die is wel 10,5 km.
Mooi je gast dus op hartslag lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Thnx
Ik weet t. Lees hier regelmatig dat langzamer lopen uiteindelijk loont. En dat iedereen het kan dat het een kwestie van wennen is. En probeer hier al een tijdje op te letten tijdens LDL'en.
Maar het lukt me niet....Het kost me al veel moeite om 6:00/6:10 te lopen. En zelfs na mijn langste rondje van 25km laatst had ik het gevoel nog wel door te kunnen en die liep te hard (5:50 gemiddeld en heb ook nog stilgestaan voor de trein). Heb hier ook niet extra van hoeven herstellen. Dus voor nu laat ik het maar zo.
En jou PR's zijn super!
In het begin heb ik een paar keer zo erg afgezien tijdens wedstrijdjes dat ik de laatste paar keer niet voluit ben gegaan. Maar nu heb ik daar weer zin in.
Dus het wordt tijd om eens fanatieker te trainen op snelheid en het beter in de juiste zones lopen.
Ik blijf Nederlander he!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:50 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat doe je natuurlijk alleen maar vanwege het gratis shirt wat je er bij krijgt.![]()
Ziet er uit als een leuke route!
Ik vind het geen onprettig gezicht als ik een tijdje achter een paar mooie damesbillen aan mag lopen maar zo erg....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht dat rd de 'Wanker Trail Marathon' ging rennen
you're welcomequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:30 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heftig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:38 schreef runninglinda het volgende:
[..]
(5:50 gemiddeld en heb ook nog stilgestaan voor de trein).
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
Lol...ik heb definitief besloten dat ik met de door mudsweattrails georganiseerde reis mee ga naar de Eiger Trail. En in dat pakket zit ook een startnummer voor de Koning van Spanje trail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |