Ah, cool cool. Je hebt wel toffe foto'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef rodevlekjes het volgende:
@LB, ook VSCOmaar puur en alleen als basis, daar naast nog Alien Exposure, gewoon curves en alle dingen die in photoshop ingebouwd zitten. Daarnaast, gewoon goed fotograferen I guess
Ik doe bij heel veel foto's ook gewoon niets bewerken..
Thanks <3quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah, cool cool. Je hebt wel toffe foto's![]()
Liesje had foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je staat op alle foto's wazig die liesje had gemaakt
Oui en Sherlock je op liesje of watquote:
Page gelikedquote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
Er is een mod van wie je de PoHi niet kan checken ben ik net achter gekomen
Moblo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
Er is een mod van wie je de PoHi niet kan checken ben ik net achter gekomen
Wp broederquote:
Is niks nieuws ofzoquote:
waarom heeft zij die privilege danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooit in fb iemand dat zien posten en toen ging ik dat checken
maar slaat nergens op
Chill chillquote:
Nouja als je de aanleiding weet is het misschien wel logisch hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ooit in fb iemand dat zien posten en toen ging ik dat checken
maar slaat nergens op
omdat graag anders willen zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom heeft zij die privilege dan
privacyredenen aan een postgeschiedenis? wtfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat graag anders willen zijn?
geloof dat het om "privacyredenen" gaat. post dan niet op fok
redelijkquote:
Ze werd (nogal) nadrukkelijk gestalked althans dat heb ik van haar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat graag anders willen zijn?
geloof dat het om "privacyredenen" gaat. post dan niet op fok
he ik heb het ooit gelezen, weet niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
privacyredenen aan een postgeschiedenis? wtf
door haar moeder?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze werd (nogal) nadrukkelijk gestalked althans dat heb ik van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |