SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ja. maar daar denk je echt niet bij na op dat moment want je hersenen praten je eigen drankgebruik goed.quote:
Klopt. Als je even boos bent of verdrietig 1e gedachte is altijd gelijk:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die trigger is er altijd of je nu drinkt constant jezelf corrigeren of niet best eng wel he
Hm, hele fles drank hehehquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. maar daar denk je echt niet bij na op dat moment want je hersenen praten je eigen drankgebruik goed.
Net zoals de blikken die je krijgt als je een fles drank leeg drinkt op een verjaardag in 30 minutne.
In je hersenen valt het altijd mee.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En je denkt altijd dat mensen het niet doorhebben.
Altijd water in wodka flessen doen snachts en flessen verstoppen.
En er nu pas achter komen dat m'n vriendin dat gewoon doorhad
Zal voor haar ook wel kuttijd zijn geweest danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En je denkt altijd dat mensen het niet doorhebben.
Altijd water in wodka flessen doen snachts en flessen verstoppen.
En er nu pas achter komen dat m'n vriendin dat gewoon doorhad
Dacht serieus dat m'n vriendin niet wist hoeveel ik dronk.quote:
Went snel genoegquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, hele fles drank heheh
Ik krijg wodka van 40 procent niet eens puur door m'n strot
Had denk ik niet lang meer moeten duren, was echt gekkigheid gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal voor haar ook wel kuttijd zijn geweest dan
Dat ze überhaupt niet weggegaan is
Eetsequote:
Zal best. Verbaasd me soms serieus dat het bij mij niet een keer afgelopen was icm benzos echt gevaarlijke shit hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef Elan het volgende:
Drank met angststoornis gecombineerd is onbehandeld in 75% van de gevallen dodelijk wist je dat Inso.
welke angststoornis heb jij dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal best. Verbaasd me soms serieus dat het bij mij niet een keer afgelopen was icm benzos echt gevaarlijke shit hoor.
Ja tuurlijk wieet ik dat nog wist niet wat moest doen man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wist je nog die ene keer dat ik jou ging dmen midden in de nacht omdat mijn hartslag zo laag was en ademhaling zo sloom
maar is nu allemaal beter manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wieet ik dat nog wist niet wat moest doen man.
Wilde Tjacka vragen maar die was er niet kende niemand was bang dat je didi zou gaan.
#burgerleef dit datquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar is nu allemaal beter man
was echt kut toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |