natuurlijk. Met de trein gaan is daarentegen wel een recht. Komt goed uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder kaartje uiteraard. Hij of zij is immers van mening dat het kopen van een kaartje niet voor hem geldt.
Het is een openbare ruimte dus mag je er komen. En aangezien je geen contract hebt met de NS kunnen ze geen boete uitschrijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
natuurlijk. Met de trein gaan is daarentegen wel een recht. Komt goed uit.
Die krijgt wel meer idioten voor zichquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Die rechter blijft wel netjes en rustig moet ik zeggen.
"ik leef niet in jullie land, ik leef hier gewoon op de grond!"quote:
Mja, rond 6 minuten schiet het ook lekker op:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
"ik leef niet in jullie land, ik leef hier gewoon op de grond!"
Dat einde van het filmpje trouwens![]()
![]()
![]()
Okay dan. Kunnen we deze mensen nou gewoon ècht niet de Nederlandse nationaliteit ongeldig laten verklaren om ze vervolgens als illegalen over de grens te kicken? Zoek dan maar een leeg stukje land waar je met z'n allen fijn Souverein kunt wezen. En dan ook geen financiële voorzieningen vanuit Nederland. Helemaal niks. Veel plezier met je eigen staat. Laters.quote:
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Okay dan. Kunnen we deze mensen nou gewoon ècht niet de Nederlandse nationaliteit ongeldig laten verklaren om ze vervolgens als illegalen over de grens te kicken? Zoek dan maar een leeg stukje land waar je met z'n allen fijn Souverein kunt wezen. En dan ook geen financiële voorzieningen vanuit Nederland. Helemaal niks. Veel plezier met je eigen staat. Laters.
Gewoon commercieel aansprakelijk stellen toch. Klacht indienen en cashen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:55 schreef DrNick het volgende:
Wel een terechte klacht van die man dat 'ie zomaar van de weg wordt geplukt.
Dat is wel bagger, maar zulke politie/CJIB/belastingdienst/Rabobank/visboer controles slaan nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewoon commercieel aansprakelijk stellen toch. Klacht indienen en cashen.
Geen idee. Ik hoorde die kerel in het filmpje erover. Sowieso slappe hap. Ze zien je hier al mee aankomen in de rechtbank. Vervolgens mag je dan dan ook gelijk door naar de gesloten inrichting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:00 schreef DrNick het volgende:
Hoe werkt dat commercieel aansprakelijk stellen? Kan ik ook de Jumbo aansprakelijk stellen als de kassajuffrouw te langzaam is, en ik meer tijd in de winkel moet doorbrengen?
En terechtquote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde die kerel in het filmpje erover. Sowieso slappe hap. Ze zien je hier al mee aankomen in de rechtbank. Vervolgens mag je dan dan ook gelijk door naar de gesloten inrichting.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:09 schreef DrNick het volgende:
Ze hebben ook zo'n filmpje waarin ze zeggen dat de politie 600 euro over had gemaakt, omdat die man was opgesloten. 100 per uur gerekend ofzo Kan nooit.
Als overschrijfbeschrijving ook echt "Schadevergoeding ontvoeringsuren"quote:
Dat was mij nog niet eens opgevallen. Tering wat sneuquote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:19 schreef DrNick het volgende:
Als overschrijfbeschrijving ook echt "Schadevergoeding ontvoeringsuren"
Erg geloofwaardig is het hele zooitje niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat was mij nog niet eens opgevallen. Tering wat sneu
Soberso, de overheid die binnen drie maanden betaalt. Dat gelooft toch niemand?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig is het hele zooitje niet.
"Mijn eerste keer"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:13 schreef Pandaplint het volgende:
"Wetten die gelden voor mij niet!"
Volgens mij is er een groepje van 20 of zo die dat al gedaan hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Of anders een stuk grond voor ze beschikbaar stellen in Friesland oid. en dan mogen ze daar lekker spelen en elkaar's corporaties commercieel aansprakelijk stellen, maar geen ambtenaren meer lastig vallen of aanspraak maken op voorzieningen.
jammer dat je in ons verrotte naziland geen personen van je erf kan verjagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
"ik leef niet in jullie land, ik leef hier gewoon op de grond!"
Dat einde van het filmpje trouwens![]()
![]()
![]()
Meteen afschaffen hèquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jammer dat je in ons verrotte naziland geen personen van je erf kan verjagen.
Want agenten zijn smerige fascisten.
Dat is Amerika, geen Nederland.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie daarmee om dan? Probeer je het die mensen uit te leggen of negeer je het gewoon?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Bij mijn vorige baan hadden we ook tig brieven van dit soort malloten die dachten dat de wet opeens niet voor hun geldig was
Maar Lambiekje, waarom ga je niet gewoon lekker ergens anders wonen dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De afdeling waar ik toen werkte was meer uitvoerend dan beslissend, de mensen konden bezwaar maken tegen onze correspondentie. De afdeling bezwaar ging dat dan in behandeling nemen en liet de Sociale Verzekeringsbank uitzoeken wat de awbz status was van die lui, of ze wel of niet gewoon verzekerd moesten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie daarmee om dan? Probeer je het die mensen uit te leggen of negeer je het gewoon?
Tja, het zorgt voor werkgelegenheid zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:08 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
De afdeling waar ik toen werkte was meer uitvoerend dan beslissend, de mensen konden bezwaar maken tegen onze correspondentie. De afdeling bezwaar ging dat dan in behandeling nemen en liet de Sociale Verzekeringsbank uitzoeken wat de awbz status was van die lui, of ze wel of niet gewoon verzekerd moesten zijn.
Wel flink gelachen af en toe, sommige mensen hadden echt hele essays van 20 pagina's waarom ze een vrij mens van het universum waren etc
Precies. Kansloze idioten.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Awsom het volgende:
"De wetten gelden niet voor ons" en ondertussen wel lekker met bijstand in een sociaal huurhuisje wonen. Maar betalen, ho maar.
Parasieten zijn het.
Ze zeggen zelf dat de wet niet voor hen geldt, dus daar zouden ze zelf van af moeten zien.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef znarch het volgende:
Wat een complete mongolen zeg. Zijn dit mensen met stemrecht?
Hebben mensen daarvoor betaald? Dan geloof ik wel dat het voor sommige mensen lucratief is ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Ryon het volgende:
Het is een uit Amerika overgewaaide zwendel waar het een periode lang vrij groot en vrij lucratief was. Mensen in een vrij kwetsbare positie wordt wijsgemaakt dat als ze eenmalig een paar honderd euro betalen voor een 'akte' of voor een ander quasi-juridisch document dat zij dan 'soeverein' zijn en dat praktisch al hun problemen (huurschulden etc.) verdwenen zijn.
Zo werkt dat natuurlijk niet, maar daar komen die lui die erin trappen daarna met de harde hand achter. Advertenties zoals die in de metro staan wijzen erop dat het een vrij hardnekkig verschijnsel is.
Ach sowieso, dat filmpje gezien met het burgerarrest van de rechter? Daarin reageert die rechter ook een beetje van 'Ja? En nu?' Die mensen lijken te denken dat als je tegen iemand zegt: "Ik arresteer u!" dat mensen dan verplicht zijn mee te werken ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:18 schreef DrSnuggle het volgende:
In dat filmpje met die rechter zegt die kerel ook: ik ben geen staatsburger. Maar als je geen staatsburger bent, dan kan je toch ook geen burgerarrest uitvoeren?
Vond daarom de ontruiming die op het kanaal van één van die figuren staat ook wel triest. Zelfs op het moment dat de politie voor de deur staat blijft hij z'n zwendelpraatjes rondbazuinen, terwijl hij 's avonds ergens onderdak heeft en mevrouw is de lul omdat ze geloofde dat de woningbouwvereniging niet zoveel kon doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:27 schreef Ryon het volgende:
Het is een uit Amerika overgewaaide zwendel waar het een periode lang vrij groot en vrij lucratief was. Mensen in een vrij kwetsbare positie wordt wijsgemaakt dat als ze eenmalig een paar honderd euro betalen voor een 'akte' of voor een ander quasi-juridisch document dat zij dan 'soeverein' zijn en dat praktisch al hun problemen (huurschulden etc.) verdwenen zijn.
Zo werkt dat natuurlijk niet, maar daar komen die lui die erin trappen daarna met de harde hand achter. Advertenties zoals die in de metro staan wijzen erop dat het een vrij hardnekkig verschijnsel is.
Haha, ik vind het echt knap dat die rechter zo rustig blijft, ik had hem al vrijwel meteen duidelijk gemaakt dat hij mij niet zo in de rede moet vallen en zijn bakkes moet houden en moet luisterenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Hebben mensen daarvoor betaald? Dan geloof ik wel dat het voor sommige mensen lucratief is ja.
[..]
Ach sowieso, dat filmpje gezien met het burgerarrest van de rechter? Daarin reageert die rechter ook een beetje van 'Ja? En nu?' Die mensen lijken te denken dat als je tegen iemand zegt: "Ik arresteer u!" dat mensen dan verplicht zijn mee te werken ofzo.
In heel veel landen had de parketpolitie hem vastgebonden op de stoel met duct tape over z'n smoel. En nog zeikt ie dat ie geen vrijheid heeft.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, ik vind het echt knap dat die rechter zo rustig blijft, ik had hem al vrijwel meteen duidelijk gemaakt dat hij mij niet zo in de rede moet vallen en zijn bakkes moet houden en moet luisteren
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of gaan zij dan weer claimen dat je hun echte naam weer anders zou schrijven ofzoOf een hele nieuwe naam verzinnen.
Hij wordt niet van zomaar van de weg geplukt maar omdat deze types met 'soevereine kentekenplaten' (ja, echt waar...) rijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:55 schreef DrNick het volgende:
Wel een terechte klacht van die man dat 'ie zomaar van de weg wordt geplukt.
Wat?quote:Op maandag 10 november 2014 10:11 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij wordt niet van zomaar van de weg geplukt maar omdat deze types met 'soevereine kentekenplaten' (ja, echt waar...) rijden.
quote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat?
Heb je daar een voorbeeld van?
SM ofzo en dan denken dat je als CD behandeld word?
Gingen ze maar naar Noorwegen. Ik weet nog wel een Noor die naar eigen zeggen te weinig menselijk contact krijgt.quote:Op maandag 10 november 2014 10:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lijkt op een Noors "garagekenteken".
[ afbeelding ]
Nee, laat ze maar mooi wegblijven, er zijn al genoeg wanbetalers in Noorwegenquote:Op maandag 10 november 2014 10:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Gingen ze maar naar Noorwegen. Ik weet nog wel een Noor die naar eigen zeggen te weinig menselijk contact krijgt.
Wat een idiotenquote:Deze website is gemaakt voor alle Vrije Mensen van vlees en bloed. Hierop kan aan de wereld kenbaar gemaakt worden dat je je soevereiniteit als vrije mens op deze wereld claimt en niet langer een pion wilt zijn in het machtsspel van de elite der aarde. We zijn je graag van dienst met een reeks van handleidingen hoe je dit kunt bereiken. De oogst: ware soevereiniteit en vrijheid.
Preventief ruimen is ook wel idee eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 14:48 schreef katja123 het volgende:
Duidelijk een cult. Kruisen met een varken en niet meer vervoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |