Oh sorry SB. Heb mijn dagje niet denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Post #42...
Wel opletten hoor!!
Die rechter blijft wel netjes en rustig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef hugecooll het volgende:
Is dat van deze idioten?
https://www.youtube.com/channel/UCZLddqn76ekxwgoXr0xh05w
etc
Echt tè sneu gewoon. Kan het laatste filmpje dan ook niet eens afkijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef hugecooll het volgende:
Is dat van deze idioten?
https://www.youtube.com/channel/UCZLddqn76ekxwgoXr0xh05w
etc
Het is inderdaad te frustrerend. Plus wat plaatsvervangende schaamte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Echt tè sneu gewoon. Kan het laatste filmpje dan ook niet eens afkijken.
Ah, dat is Azijn. Een bekende ja. Hij heeft zelf ook een kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCTsEMnT9uURbLwIJA-sU5mA/videosquote:
Ze claimen zelfs een eigen marechaussee te hebben....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:33 schreef Dimens het volgende:
Hoe kan hij trouwens een burgerarrest uitvoeren als hij geen burger meer zou zijn van de Nederlandse staat?
Brr, misschien zit er wel eentje naast me in de trein...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze claimen zelfs een eigen marechaussee te hebben....
Je zou er bijna bang van worden.
Zonder kaartje uiteraard. Hij of zij is immers van mening dat het kopen van een kaartje niet voor hem geldt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Brr, misschien zit er wel eentje naast me in de trein...
natuurlijk. Met de trein gaan is daarentegen wel een recht. Komt goed uit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder kaartje uiteraard. Hij of zij is immers van mening dat het kopen van een kaartje niet voor hem geldt.
Het is een openbare ruimte dus mag je er komen. En aangezien je geen contract hebt met de NS kunnen ze geen boete uitschrijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
natuurlijk. Met de trein gaan is daarentegen wel een recht. Komt goed uit.
Die krijgt wel meer idioten voor zichquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Die rechter blijft wel netjes en rustig moet ik zeggen.
"ik leef niet in jullie land, ik leef hier gewoon op de grond!"quote:
Mja, rond 6 minuten schiet het ook lekker op:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
"ik leef niet in jullie land, ik leef hier gewoon op de grond!"
Dat einde van het filmpje trouwens![]()
![]()
![]()
Okay dan. Kunnen we deze mensen nou gewoon ècht niet de Nederlandse nationaliteit ongeldig laten verklaren om ze vervolgens als illegalen over de grens te kicken? Zoek dan maar een leeg stukje land waar je met z'n allen fijn Souverein kunt wezen. En dan ook geen financiële voorzieningen vanuit Nederland. Helemaal niks. Veel plezier met je eigen staat. Laters.quote:
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Okay dan. Kunnen we deze mensen nou gewoon ècht niet de Nederlandse nationaliteit ongeldig laten verklaren om ze vervolgens als illegalen over de grens te kicken? Zoek dan maar een leeg stukje land waar je met z'n allen fijn Souverein kunt wezen. En dan ook geen financiële voorzieningen vanuit Nederland. Helemaal niks. Veel plezier met je eigen staat. Laters.
Gewoon commercieel aansprakelijk stellen toch. Klacht indienen en cashen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:55 schreef DrNick het volgende:
Wel een terechte klacht van die man dat 'ie zomaar van de weg wordt geplukt.
Dat is wel bagger, maar zulke politie/CJIB/belastingdienst/Rabobank/visboer controles slaan nergens op.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 02:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gewoon commercieel aansprakelijk stellen toch. Klacht indienen en cashen.
Geen idee. Ik hoorde die kerel in het filmpje erover. Sowieso slappe hap. Ze zien je hier al mee aankomen in de rechtbank. Vervolgens mag je dan dan ook gelijk door naar de gesloten inrichting.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 03:00 schreef DrNick het volgende:
Hoe werkt dat commercieel aansprakelijk stellen? Kan ik ook de Jumbo aansprakelijk stellen als de kassajuffrouw te langzaam is, en ik meer tijd in de winkel moet doorbrengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |