Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
31-7: PSV - St Polka 1-0
7-8: St Polka - PSV 2-3
21-8 Augustus: PSV - Siligorska 1-0
28-8: Siligorska - PSV 0-2
18-9: PSV - GD Estoril Praia 1-0
2-10: Dinamo Moskou - PSV 1-0
23-10: PSV - Panathinaikos 1-1
![4t3k8j.png]()
23-9: PSV - FC Utrecht 2-0
29-10 18.30 Almere City FC - PSV
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Game on
quote:
Jij hebt anders ook een enorm voetbalinzicht LBM.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef tja77 het volgende:Stomme kutvergelijkingen met overgewaardeerd dravertje Blind.
Opsodemieteren met die nietszeggende cijfers over Blind, die veel meer wedstrijden heeft gespeeld in het eerste, en in een ander team speelde.
Beetje appels met peren vergelijken dit.
Hendrix zet stappen, maar is nog niet klaar voor het Nederlands elftal. Hij is dan ook 5 jaar jonger.
Jij bent niet zo een fan van Blind hè?
LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 16:14 schreef tja77 het volgende:Stomme kutvergelijkingen met overgewaardeerd dravertje Blind.
Opsodemieteren met die nietszeggende cijfers over Blind, die veel meer wedstrijden heeft gespeeld in het eerste, en in een ander team speelde.
Beetje appels met peren vergelijken dit.
Hendrix zet stappen, maar is nog niet klaar voor het Nederlands elftal. Hij is dan ook 5 jaar jonger.
Nietszeggende cijfertjes? Iemand beweert hier met droge ogen dat Blind weinig creëert en weinig drang naar voren heeft wat dus pure onzin is. Dit kun je zien aan het aantal gecreëerde kansen vorig seizoen.
Het is wel appels met peren vergelijken dat ben ik met je eens maar de argumenten van Nickguithar of hoe de neuk je die username ook schrijft slaan als een lul op een drumstel.
quote:
Boetius niveautje FC Omniworld
quote:
Ik zeg dat het onzin is. Er is helemaal geen bod gekomen. Voor 20 Mio was hij echt verkocht. En Wijnaldum ook. PSV kan het zich helemaal niet veroorloven om nee te verkopen. Wat als ze beiden hun kruisbanden afscheuren?
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik zeg dat het onzin is. Er is helemaal geen bod gekomen. Voor 20 Mio was hij echt verkocht. En Wijnaldum ook. PSV kan het zich helemaal niet veroorloven om nee te verkopen. Wat als ze beiden hun kruisbanden afscheuren?
Dan hebben we nog 1 jaar Depay
quote:
Kan PSV weldegelijk. Dat blijkt wel als je de cijfers ziet. Daarnaast hebben ze gewoon een afweging gemaakt, financieel<-->sportief. Ze hadden het niet aan de supporters kunnen verkopen als ze Memphis weggedaan hadden. Ik zie hier weinig risico. Zelfs met die gescheurde kruisbanden zou hij nog 15+ opbrengen.. maarja, what are the odds..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Bergwijn en Paal zitten bij de wedstrijdselectie van PSV-1 voor het bekerduel met Almere City morgenavond

Rest van Jong PSV speelt vanavond in Engeland tegen Athletic Bilbao
quote:
Hey, je hoort mij niet klagen, maar voor ¤ 20 mio was hij verkocht.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
prima maat
http://www.nu.nl/sport/39(...)n-euro-depay-af.html
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 18:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Kan PSV weldegelijk. Dat blijkt wel als je de cijfers ziet. Daarnaast hebben ze gewoon een afweging gemaakt, financieel<-->sportief. Ze hadden het niet aan de supporters kunnen verkopen als ze Memphis weggedaan hadden. Ik zie hier weinig risico. Zelfs met die gescheurde kruisbanden zou hij nog 15+ opbrengen.. maarja, what are the odds..
Ik denk dat het onzin is LBM. Dat bod is bijna niet te weigeren.
quote:
quote:
Nee, dus als iemand in de media iets roept is het meteen waar?
BeamofLight
Buitendam
Commissaris.
quote:
Kunnen ze zich wel veroorloven en het verhaal dat een speler aangetrokken wordt om na een paar speelronden flink geblesseerd te raken hoor je ieder seizoen wel, maar er wordt geen speler minder om getransfereerd lijkt me.
Dit, dus.
BeamofLight
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef Buitendam het volgende:[..]
Kunnen ze zich wel veroorloven en het verhaal dat een speler aangetrokken wordt om na een paar speelronden flink geblesseerd te raken hoor je ieder seizoen wel, maar er wordt geen speler minder om getransfereerd lijkt me.
hij zegt dat het onzin is punt
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:45:34
rubbereend
JUICHEN
quote:
Tuurlijk wel, hij gaf het signaal bij te tekenen dus je weet dat hij bij een normaal seizoen minimaal hetzelfde op kan brengen. Toch van de gekken dat het maar logisch is geworden dat je bij een goed bod eerder aan de centen dan aan de titel moet denken. De club is gezond, kon het aanbod weerstaan.
Bovendien acht ik de kans best aanwezig dat het ook geen club was waar Depay heen zou willen en de betalingsconstructie kan ook nog eens niet al te best zijn geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
quote:
Het is een forum hè. Discussiëren mag gewoon.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 18:45 schreef rubbereend het volgende:[..]
Tuurlijk wel, hij gaf het signaal bij te tekenen dus je weet dat hij bij een normaal seizoen minimaal hetzelfde op kan brengen. Toch van de gekken dat het maar logisch is geworden dat je bij een goed bod eerder aan de centen dan aan de titel moet denken. De club is gezond, kon het aanbod weerstaan.
Bovendien acht ik de kans best aanwezig dat het ook geen club was waar Depay heen zou willen en de betalingsconstructie kan ook nog eens niet al te best zijn geweest.
Het is toch geen voldongen feit dat hij hetzelfde of meer opbrengt? Hetzelfde geldt voor het behalen van een titel. Natuurlijk is die kans groter met Depay en Wijnaldum, maar dat is ook geen absolute zekerheid. En ik denk dat je als club in Nederland bijna gedwongen bent om bij een goed bod je spelers te verkopen.
Dat het geen club zou zijn waar Depay heen zou willen of dat de betalingscondities niet goed zouden zijn lijken me meer voor de hand liggend.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Het is toch geen voldongen feit dat hij hetzelfde of meer opbrengt? Hetzelfde geldt voor het behalen van een titel. Natuurlijk is die kans groter met Depay en Wijnaldum, maar dat is ook geen absolute zekerheid. En ik denk dat je als club in Nederland bijna gedwongen bent om bij een goed bod je spelers te verkopen.
No offence natuurlijk. Maar met die instelling is onze club de afgelopen jaren dus bijna kapot gegaan. Zo zak je niet alleen Europees af, maar ook nationaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith