Geen vruchtbaarheid meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen bloedende kut meergeen pil meer
ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
heb echt zin in huisje boompje beestje leef
Ligt er misschien aan maar denk t nketquote:
Ik niet, nog zoveel te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
heb echt zin in huisje boompje beestje leef
ja toch, alles goed geregeld, doordeweeks druk, in het weekend chillen met je kinderen beetje in het park of speeltuinquote:
Echt dom dat ze mensen daarvoor willen laten gaan betalen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan maar denk t nket
ja en een tijdje op zelfde plek wonenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch, alles goed geregeld, doordeweeks druk, in het weekend chillen met je kinderen beetje in het park of speeltuin
Je achternaam is smit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef JanCees het volgende:
voor het voortbestaan van de familienaam hoef ik mij niet voort te planten iig
quote:
ja, mooi huis, grote tuinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en een tijdje op zelfde plek wonen
Ja dat zou ik bijvoorbeeld wel betalen. Maar om echt per filmpjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt dom dat ze mensen daarvoor willen laten gaan betalen hoor
Hopelijk alleen om de pop-ups te laten verdwijnen
in zomer voor 21e keer verhuizen ofzo had laatst uitgerekend ripquote:
Die staan er nu toch nog gratis op? Zijn meestal van die ouwe films wel, maar tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat zou ik bijvoorbeeld wel betalen. Maar om echt per filmpje![]()
Ze hebben trouwens wel films op YouTube die je kan betalen. Zag dat laatst op m'n mobiel.
pffff, hopelijk een van de laatste keren voorlopigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in zomer voor 21e keer verhuizen ofzo had laatst uitgerekend rip
ik ben met alle drugs klaar eigenlijk heb alles geprobeerd wat ik wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog zoveel plekken te zien, nog zoveel drugs te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |