Geen vruchtbaarheid meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen bloedende kut meergeen pil meer
ik ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
heb echt zin in huisje boompje beestje leef
Ligt er misschien aan maar denk t nketquote:
Ik niet, nog zoveel te doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef supersof het volgende:
heb echt zin in huisje boompje beestje leef
ja toch, alles goed geregeld, doordeweeks druk, in het weekend chillen met je kinderen beetje in het park of speeltuinquote:
Echt dom dat ze mensen daarvoor willen laten gaan betalen hoorquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan maar denk t nket
ja en een tijdje op zelfde plek wonenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ja toch, alles goed geregeld, doordeweeks druk, in het weekend chillen met je kinderen beetje in het park of speeltuin
Je achternaam is smit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef JanCees het volgende:
voor het voortbestaan van de familienaam hoef ik mij niet voort te planten iig
quote:
ja, mooi huis, grote tuinquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en een tijdje op zelfde plek wonen
Ja dat zou ik bijvoorbeeld wel betalen. Maar om echt per filmpjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt dom dat ze mensen daarvoor willen laten gaan betalen hoor
Hopelijk alleen om de pop-ups te laten verdwijnen
in zomer voor 21e keer verhuizen ofzo had laatst uitgerekend ripquote:
Die staan er nu toch nog gratis op? Zijn meestal van die ouwe films wel, maar tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat zou ik bijvoorbeeld wel betalen. Maar om echt per filmpje![]()
Ze hebben trouwens wel films op YouTube die je kan betalen. Zag dat laatst op m'n mobiel.
pffff, hopelijk een van de laatste keren voorlopigquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in zomer voor 21e keer verhuizen ofzo had laatst uitgerekend rip
ik ben met alle drugs klaar eigenlijk heb alles geprobeerd wat ik wilquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog zoveel plekken te zien, nog zoveel drugs te proberen.
Ik wil nog wel paddo's of LSD doen. Maar voor dat ik dat doe moet ik eerst mezelf even onder controle houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben met alle drugs klaar eigenlijk heb alles geprobeerd wat ik wil
ik moet die nooit gebruikenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nog wel paddo's of LSD doen. Maar voor dat ik dat doe moet ik eerst mezelf even onder controle houden
Jij moet op dit moment echt geen lsd nemen niequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nog wel paddo's of LSD doen. Maar voor dat ik dat doe moet ik eerst mezelf even onder controle houden
Inderdaad. Heftig manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik LSD nu zou doen ik zou niet overleven
Nee nee, nieuwe films van Universal Studio bijvoorbeeld. Kan handig zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staan er nu toch nog gratis op? Zijn meestal van die ouwe films wel, maar toch
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij moet op dit moment echt geen lsd nemen nie
Dat gaat een beutje slecht vallen
Inb4: dat is geen drugsquote:
je moet sossa doen dan manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
Ik heb een relatie en bouw zelfvertrouwen op. Helemaal mooi. Relatie valt weg en ik heb weer evenveel zelfvertrouwen als de zomer van 2013. Dat is nie goe nie
alcohol kan soms nog wel toch, op feestje of oud en nieuw. maar nu sinds juli niet meer gehad. jij was toch gestopt met alcohol?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee nee, nieuwe films van Universal Studio bijvoorbeeld. Kan handig zijn
Netflix tpb alles tho
Je moet daar sowieso mee kappen met die mindset, je bent 19, relaties kunnen overgaan. C`est la vie. Als je nou 30 bent en je hebt een leven opgebouwd met haar kan je in een zwart gat terugvallen maar nu nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
Ik heb een relatie en bouw zelfvertrouwen op. Helemaal mooi. Relatie valt weg en ik heb weer evenveel zelfvertrouwen als de zomer van 2013. Dat is nie goe nie
Netflix bestiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee nee, nieuwe films van Universal Studio bijvoorbeeld. Kan handig zijn
Netflix alles tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |