Popcorn Time is ook wel chillquote:
Kut met oude seriesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Popcorn Time is ook wel chill
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet daar sowieso mee kappen met die mindset, je bent 19, relaties kunnen overgaan. C`est la vie. Als je nou 30 bent en je hebt een leven opgebouwd met haar kan je in een zwart gat terugvallen maar nu nietOver half jaar kan je wel weer bezet zijn, wie weet.
Het werkt ook echt retesloomquote:
Nee man, wil wel binnenkort speed proberenquote:
Valt mee manquote:
Speedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, wil wel binnenkort speed proberen
quote:
Dat zal wel danquote:
Yesss. Laatste keer alcohol was op een fokmeetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
alcohol kan soms nog wel toch, op feestje of oud en nieuw. maar nu sinds juli niet meer gehad. jij was toch gestopt met alcohol?
Herkenbaar. Maar ik houd er sowieso niet van. Het is dat ik toevallig een paar snoepjes kreeg bij een verjaardagscadeau zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom eet ik het alleen een week in de maand
Je wil geen coke maar wel speed gebruiken. Oke dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee man, wil wel binnenkort speed proberen
Nog steeds problemen met je laptop?quote:
Echt hequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil geen coke maar wel speed gebruiken. Oke dan.
Ja. wordt steeds erger.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog steeds problemen met je laptop?
Bewust weet ik dus ook dat het belachelijk is. Ik kan nu ook gewoon zeggen dat ik een toffe gozert ben. Maar als emotie ook maar enigszins binnen komt en ik moet een beeld van mezelf vormen wil ik liever voor een trein springen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet daar sowieso mee kappen met die mindset, je bent 19, relaties kunnen overgaan. C`est la vie. Als je nou 30 bent en je hebt een leven opgebouwd met haar kan je in een zwart gat terugvallen maar nu nietOver half jaar kan je wel weer bezet zijn, wie weet.
Waarom gestopt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Yesss. Laatste keer alcohol was op een fokmeetin juni oid.
Oh dat is wel bagger jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Wou laatst House vanaf seizoen 1 kijken maar dat duurt eeuwen of gewoon 0 seeds
laten we vrijdag shotjes doenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bewust weet ik dus ook dat het belachelijk is. Ik kan nu ook gewoon zeggen dat ik een toffe gozert ben. Maar als emotie ook maar enigszins binnen komt en ik moet een beeld van mezelf vormen wil ik liever voor een trein springen.
Maar dit bespreek ik allemaal met mijn psych
Tijd voor een nieuwe. Gewoon desktopquote:
Is duurder! Ik zie wel wat op mijn pad komt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil geen coke maar wel speed gebruiken. Oke dan.
Weet niet hoe dat mijn internet gaat verbeterenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe. Gewoon desktop
Maar wel veel chiller man.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is duurder! Ik zie wel wat op mijn pad komt.
Duurder met een reden ja, maar he. Je klinkt al zo mentaal stabiel vooral doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is duurder! Ik zie wel wat op mijn pad komt.
Dacht dat het op je vader z'n laptop wel snel gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat mijn internet gaat verbeteren
Is gewoon een probleem in huis hier
Nee moedersquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dacht dat het op je vader z'n laptop wel snel ging
Ja! Kleine kans alleen dat je psycholoog moet gaan spelenquote:
Gwn bruin doen tog xquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zou t trouwens niet aan raden coke
echt veel veel veel te lekker
ja toch niet dan gwn chilling zetten onder brug allesquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee moeders
Maar ander huis he, neem af en toe eens externe harde schijf mee naar haar en dan ff flink wat downloaden
ik lust alleen shotjes dat is wel lekker vind ikquote:
Goldstrike is met kaneel, oelewapperquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lust alleen shotjes dat is wel lekker vind ik
behalve dropshot, iets met kaneel en goldstrike
dat doet porter dan welquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja! Kleine kans alleen dat je psycholoog moet gaan spelen
Op zijn best misschien 1 mb/s maar dat duurt nooit hele downloadquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Hoeveel down dan bij je pa?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goldstrike is met kaneel, oelewapper
nee was ook een die heette appeltaartjequote:
Radlerquote:
Allemaal gillende meisjes en ik er tussendoor: "I LOVE YOU PORTER LET ME SUCK YOUR DICK"quote:
The fuckquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op zijn best misschien 1 mb/s maar dat duurt nooit hele download
Laatste keer was het 35 kb/s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |