Ik kom nooit op Reddit... Wat daar staat wordt hier namelijk wel gepost.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:57 schreef P8 het volgende:
En doe maar niet of jullie niet weten wat een AMA is, met al jullie reposts van Reddit.
quote:
twitter:Raybar180 twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:14:32Life is good at the PDC darts my price money of the last 6 months. http://t.co/LExwyUaS reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op zondag 20-05-2012 om 13:52:15Kut moest me koffer open naken net zit ook niet mee joh http://t.co/DKAiosY0 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
at·leet (de; m,v; meervoud: atleten), at·le·te (de; v; meervoud: atletes, atleten)quote:
de sport zelfst.naamw. (m./v.)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
at·leet (de; m,v; meervoud: atleten), at·le·te (de; v; meervoud: atletes, atleten)
1
iem. die de atletiek beoefent
2
(in het algemeen) sporter
3
iem. met de lichaamsbouw van een atleet
2e betekenis dus…
Wat een zelfbeheersing heeft die rangerquote:
Ja johquote:
Zo flauw, zo makkelijk, zo hard moeten lachenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef µ het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/10/avontuur-met-freek/
Met kanker schelden op televisie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef µ het volgende:
Ik lag helemaal dubbel toen ik dit op tv zagquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:42 schreef µ het volgende:
KANKERGROTE VIS!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik lag helemaal dubbel toen ik dit op tv zag
Die heeft vast een lijk vervoerd in die autoquote:
Ja, als meisjes in de pubertijd komen krijgen ze tieten.quote:
met bril ook, overigensquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zonder die bril is het gewoon een normaal meisje.
Uit welke film komt die scene van London?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:38 schreef Astasha het volgende:
[..]
Uit welke film komt die scene van London?
quote:
quote:
Emilia Clarkequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb veel foute filmfoto's/posters gezien, maar dit is wel héél erg slecht:
'Terminator: Genisys'; geen officiële foto's overigens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Dit is toch geen battlecry? Maar meer wanneer de dokter vraagt "Zeg eens AAA"
Lijkt meer op gapen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Weet ik nietquote:
Ik vind d'r eerder bang kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Whahaha![]()
Uit welk inteeltdorp hebben ze die figuren weggehaald?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Uit welk inteeltdorp hebben ze die figuren weggehaald?
Speelde hij niet voor Doctor Who?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:24 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas op, je hebt 'm boos gemaakt.
Wie?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Speelde hij niet voor Doctor Who?
Ik herkende hem. Dit is zo verneukt.quote:Op zondag 2 november 2014 14:22 schreef ToT het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)7&no=31&weekday=tue/
Oudje, maar blijft goed!
Kan hij niks aan doen, blanken verliezen al hun coolheid in de aanwezigheid van een afro-amerikaanquote:Op maandag 3 november 2014 00:41 schreef Iemand91 het volgende:
00:16 - 00:22![]()
En dat hand schudden van Cameron op 00:27; blik van die man gaat direct weer terug naar Obama en Cameron wordt volledig genegeerd
Noooo, not again! De vorige keer was een hart transplantatie al bijna nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 14:22 schreef ToT het volgende:
http://comic.naver.com/we(...)7&no=31&weekday=tue/
Oudje, maar blijft goed!
Wats met die domme kleurencodes per persoon? Eentje heeft 2 verschillende? Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef mien-moeke het volgende:
[ afbeelding ]
[zelfde achternaam = zelfde kleur. Beetje de relationele verhoudingen weergeven... ofzo]
Tokkie struggles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:03 schreef mien-moeke het volgende:
[ afbeelding ]
[zelfde achternaam = zelfde kleur. Beetje de relationele verhoudingen weergeven... ofzo]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:30 schreef Woelwater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
grappigquote:Op woensdag 5 november 2014 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Het gaat om 5m 32 s maar ik krijg de tijdlink niet gecopieerd.
Wat is dat voor controller? Volgens mij kun je daar godverdomme niet mee bowlen.quote:
Bowlen?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat is dat voor controller? Volgens mij kun je daar godverdomme niet mee bowlen.
Ja bowlen. Ik wil godverdomme bowlen. En ik haat zeeleeuwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ze hadden ook al mediaspelerquote:Op woensdag 5 november 2014 21:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat is dat voor controller? Volgens mij kun je daar godverdomme niet mee bowlen.
Die emoquote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jam zat op de verkeerde kant, en dan heb je een ongelijke boterham,quote:Op donderdag 6 november 2014 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die emo
Die bronie
2e plaatje snap ik niet
Ik zou denken:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Dimens het volgende:
Even iets minder leuks.
[ afbeelding ]
Als ie hem nou gewoon verticaal had gedraaidquote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De jam zat op de verkeerde kant, en dan heb je een ongelijke boterham,
Excuus, ik heb het over het 3e plaatje.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De jam zat op de verkeerde kant, en dan heb je een ongelijke boterham,
Dat zat ooit in een topic op een ander forum, bodybuilding forum ofzo, waar ook een heel verhaal was over moeten poepen en tegelijk plassen met een strakke plasser als je bij iemand op bezoek bent.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Excuus, ik heb het over het 3e plaatje.
1e en 2e plaatje slaan ook nergens op, maar dan zal dat mijn humor niet zijn
Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat zat ooit in een topic op een ander forum, bodybuilding forum ofzo, waar ook een heel verhaal was over moeten poepen en tegelijk plassen met een strakke plasser als je bij iemand op bezoek bent.
Plaatje is leuk als je dat helemaal had doorgelezen. (kan t orgineel niet vinden)
Ken je het verhaaltje achter dat plaatje? Best wel sadfrog.jpg namelijk:quote:Op donderdag 6 november 2014 13:36 schreef Dimens het volgende:
Even iets minder leuks.
[ afbeelding ]
Heeft lang geduurd voordat iemand hiermee kwam.quote:Op vrijdag 7 november 2014 03:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ken je het verhaaltje achter dat plaatje? Best wel sadfrog.jpg namelijk:
[ afbeelding ]
Dit is zo bizar, na anderhalve minuut begon het met "wat een lange intro...?", toen begon de gekte langzaam erger te wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
zijn gezichtquote:
Moet je voor de grap eens kijken wat al die stofjes precies doen met je lichaam. En dan vooral in combinatie met elkaarquote:Op zondag 9 november 2014 18:35 schreef P8 het volgende:
Ik geef haar wel gelijk trouwens. Zulke gore meuk is alles behalve hemels.
En als satan dit heeft gedaan, wat is precies zijn doelquote:
zitten leuke tussenquote:Op zondag 9 november 2014 23:03 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/esVpUGs.png
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die muziek wanneer die gast naar beneden glijd in de sneeuwquote:
Tja, ieder het zijnequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Matig.
En dan ben ik nog positief.
homo leeuwenquote:
quote:
sjongejongequote:Op woensdag 12 november 2014 13:24 schreef goed_volk het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=571758662955069
Sorry voor FB-link, kon zo snel niet de YT vinden...
quote:
Waar komen die fragmenten met die papua's vandaan die hun haren verven?quote:
sorry, ik zat in het verkeerde topicquote:Op donderdag 13 november 2014 03:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lees de titel van dit topic eens.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:33 schreef kawa4 het volgende:
sorry, ik kon de joetoep video niet vinden![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=399011493588645&fref=nf
Ik wist er wel een aantal te noemen eigenlijk :pquote:
Hmm titel had beter kunnen zijn, mensen die klassieke muziek alleen kennen van reclames. Dit zijn de themes van de bekendste stukken van de bekenste componisten. 99% van deze stukken staan op mijn computerquote:
Deel 2 was voor mij onbekender dan deel 1.quote:
Geweldig! Ik zit nu wel bij elk deuntje te graven waar dat dan weer bij hoorde....quote:
coolquote:
quote:
hahaha ! m'n beste vriend zijn vader is erbijquote:Op donderdag 13 november 2014 00:40 schreef elkravo het volgende:
[..]
Waar komen die fragmenten met die papua's vandaan die hun haren verven?
Zeg dan ook wanneer die voorbij komt in dat filmpje jonguhquote:Op zondag 16 november 2014 21:00 schreef Syphixx het volgende:
[..]
[..]
hahaha ! m'n beste vriend zijn vader is erbij![]()
![]()
lees dan de 2e quote ?quote:Op zondag 16 november 2014 21:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zeg dan ook wanneer die voorbij komt in dat filmpje jonguh
Ninja editquote:
quote:
quote:ALS IK OUT GA DANNEH... *SNIF* EN DAT GA NU ZEKER.. *SNIF*... EN NU AL HELEHMAHL!!!!. *WOEEAAAAAAHHHHHHHHHHHHH*.. KIJK DAT IS NU EEN POPPERTJE WEET JE WEL WOAAAAAAAAAH!
Gebeurde bij een collega van me op t werk, alleen was die kruiwagen gevuld met grindquote:
Dunequote:
yepquote:
quote:
twitter:PolAfoortCentr twitterde op donderdag 20-11-2014 om 17:56:09Meegereden naar overvalmelding in #Leusden. Melder zag mensen met handen omhoog in het donker. Bleek een yogales te zijn. reageer retweet
Lekker boeiend, het is psychedelisch, wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:02 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=858768090812017
Wat de fuck.
Kolere, tikkie seksueel geobsedeerd, die maker?quote:Op dinsdag 25 november 2014 01:02 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=858768090812017
Wat de fuck.
Inmiddels is er een deel 2 en 3:quote:Op dinsdag 25 november 2014 08:24 schreef Mirel het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is psychedelisch, wat verwacht je dan?
Nu nog een vrouw erbijquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere, tikkie seksueel geobsedeerd, die maker?
En blijkbaar zijn er nog minstens 17 andere gemaakt!
Fucking LSD-trip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |