Leuk bedacht. Je krijgt gewoon direct een rode streep en dan maken ze een kopie om in de docentenkantine op te hangen zodat iedereen er om kan lachen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar als ik dan gedwaald heb gaan ze kijken of het verschoonbare dwaling is en dan gaan ze naar jouw PoHi kijken en dan komen ze tot de conclusie dat ik nooit op jou heb mogen vertrouwen
Denk ik ook de bedoeling dat jij daar niet komtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
Nog nooit een docentenkantine op de RuG gezien.
Ze roepen de locatie altijd om.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:50 schreef Etsu het volgende:
Nog nooit een docentenkantine op de RuG gezien.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk bedacht. Je krijgt gewoon direct een rode streep en dan maken ze een kopie om in de docentenkantine op te hangen zodat iedereen er om kan lachen.
Wut? Waar moet ik dan mijn 160 gig aan troep laten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
iPod Classic gecanceld. Als die van mij nu stuk gaat moet ik naar een ander merk.
Ja, niet. Er zijn nauwelijks goede MP3-spelers met zulke capaciteit te vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wut? Waar moet ik dan mijn 160 gig aan troep laten?
je hebt nog zo'n hipster draaiding?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:52 schreef Tchock het volgende:
iPod Classic gecanceld. Als die van mij nu stuk gaat moet ik naar een ander merk.
Ja, godver. Kan ik er nog snel eentje ergens scoren denk je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, niet. Er zijn nauwelijks goede MP3-spelers met zulke capaciteit te vinden.
Haha ja de bestverkochte MP3-speler ooit en bovendien het nieuwste model is super hipsterquote:
Vast wel. Apple verkoopt ze niet meer en ze worden al tijden niet meer geproduceerd blijkbaar maar er zijn er vast nog wel in de verkoop. Zou wel echt heel erg snel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, godver. Kan ik er nog snel eentje ergens scoren denk je?
Je klinkt als mijn opa. Maar ik heb op dit moment een fractie minder dan 98 GB op mijn iPod. Gelukkig nog wat ruimte over dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:54 schreef Yreal het volgende:
Srsly? Jullie hebben 160 gig aan zooi op je ipad?
Ja ik bedoelde Ipad natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn opa. Maar ik heb op dit moment een fractie minder dan 98 mb op mijn iPod. Gelukkig nog wat ruimte over dus.
Jij luistert dan ook alleen naar teringherrie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Ipad natuurlijk.
Maar mijn punt blijft. De schijf van mijn desktop is net voor 160gig gevuld...
quote:
Hier iets van 400 waarvan een kwart tot de helft muziek.quote:Maar mijn punt blijft. De schijf van mijn desktop is net voor 160gig gevuld...
Want kutherrie neemt geen data in.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij luistert dan ook alleen naar teringherrie.
God wat kut dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |