SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey, wazdepunt dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen meiden aanwezig dus ja.
en ik ga dus geen foto's maken of iets dergelijks
Zon kort rokje en dan hoofddoek met pumps ofwatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Selfie?
En serieus vraag nu. Heb je dan ook je hoofddoek op?
Weet ik veel. Daarom vraag ik het toch. Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zon kort rokje en dan hoofddoek met pumps ofwat
Hhhhhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Daarom vraag ik het toch. Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.
Hehehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.
Zalmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
Wat zal ik maken vandaag, geen inspiratie
OMG MAAK GEZONDE KIPNUGGETS: ZO LEKKER.quote:
Kikkerwtenburgerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
OMG MAAK GEZONDE KIPNUGGETS: ZO LEKKER.
http://www.optimavita.nl/voeding/recept-healthy-kipnuggets/
Met krieltjes erbij en salade
Crip, kom met iets goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
yoghurt en cornflakes in de oven, for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Yoghurt is om te marineren dat maakt de kip mals en droogt hem niet uit in de oven. Dat proef je niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
yoghurt en cornflakes in de oven, for real?
Waarom geen melk of soda?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Yoghurt is om te marineren dat maakt de kip mals en droogt hem niet uit in de oven. Dat proef je niet.![]()
Niet bijdehand doen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al gestopt.
Check dit:
https://m.facebook.com/st(...)332970&id=1206982660
Ik ga lasagne maken. Proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:23 schreef Crip het volgende:
Zeg dan in ieder geval bedankt voor de moeite Che. SJEZUS.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
Oh, het bestaat echt joh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
Blij dat ze het kind heeft weggehaald. Jammer dat ze de eierstokken niet meteen hebben meegenomen.quote:
Wat is OLC?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Crip het volgende:
Eindelijk zijn die rotmensen weg uit het OLC. Ik verloor bijna mijn geduld, lekker alleen weer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Open leercentrum, geen idee of het wel werkelijk zo word genoemd hier. Maar zo noem ik het.
... wat do je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik maak zonder bechamel
Nee! Is zo easy. 50 gr melk 50 gr meel en 50 gr boter doen en klaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik maak zonder bechamel
Ongetwijfeld tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe is Stimo's lasagne, Che? Lekker?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
... wat do je.
One does not simply make lasagne without bechamel.
Geen melk in huis en ben te lui om te halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee! Is zo easy. 50 gr melk 50 gr meel en 50 gr boter doen en klaar.
Beetje zout erbij.
Indien te dik: beetje water
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?quote:
Sheftaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?
Gewoon op z'n Marokkaans: doe en mix maar wat
Leuk plaatje, stond paar weken geleden op dumpert.quote:
DMXquote:
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?
Gewoon op z'n Marokkaans: doe en mix maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.Het is vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Che.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Alsof ze voor jou opkwam. Nerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik spuugde mijn drinken uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nigga wrm doe je koppig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.
[..]
Creamyness en dan krijg je geen droge lasagne. Bechamel is belangrijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voegt het toe behalve beetje smaak?
Nigga laat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Creamyness en dan krijg je geen droge lasagne. Bechamel is belangrijk.
Kikkererwten burgers lijken me echt viessquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nigga laat.
Ik maak nu Kikkerwtenburgers en romige macaroni.
Menu voor mn neefje is arpa soep zonder enig vorm van zout of what so ever.
Nee hun vind ik niet leuk. Luister wel Marokkaanse bruiloft muziek.. that's it.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
Crip, luister je wel eens Marokkaanse?Algerijnse muziek? Mami, Hasni etc
Ah, je bent er zo één.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hun vind ik niet leuk. Luister wel Marokkaanse bruiloft muziek.. that's it.
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Ik heb zalm.. champignon, brocolli, denk een beetje rijst erbij.
Of zal ik tofu eten? mm
Hoe bereid jij je tofu voor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Of zal ik tofu eten? mm
Kikkerwtenburger is juist verrassend lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Of zal ik tofu eten? mm
Diepvriesmaaltijden uit de supermarktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe bereid jij je tofu voor?
Ik heb een verschrikkelijke witte vis met mozarella tomaat gegeten, uit de AH diepvries.
Heb jankend gegeten want weggooien is haram.
So so rebelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Ik zit gewoon in de eerste klas coupé. #gewaagd #durfteleven #fokdepolies
Ik moest wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden uit de supermarkt
Ik weet meteen in welk topic ik zit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Je weet duidelijk niet waar feminisme voor staat, dan. Nee, ik had haast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want zelf koken gaat tegen het feminisme in?
Is het niet koud om nu zonder dak te rijden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Dan zou het een cabrio zijn, geen coupé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het niet koud om nu zonder dak te rijden?
Grap mislukt. Bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zou het een cabrio zijn, geen coupé.
Ah, dus toch. Jij wel zo te zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar feminisme voor staat, dan. Nee, ik had haast.
Het verkeerde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet meteen in welk topic ik zit.
I sure do. Wat ga jij eten, king of the grill?quote:
Lasagne zit in de oven. Spannend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I sure do. Wat ga jij eten, king of the grill?
Gewoon in reepjes snijden en met wokgroenten en oester + soja saus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe bereid jij je tofu voor?
Ik heb een verschrikkelijke witte vis met mozarella tomaat gegeten, uit de AH diepvries.
Heb jankend gegeten want weggooien is haram.
Wsh ben je gekquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Lekker. Zelfgemaakte bladeren?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik mag dat. Want ik ben een Marokkaan.
Nepmarokkaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
Mijn zalm is kapot lekker...
Ik zie nu dat ik precies ben begonnen met eten om 18:00
Wat een tatta.
Wa7ed tatta met je wa7ed zalmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef Crip het volgende:
Mijn zalm is kapot lekker...
Ik zie nu dat ik precies ben begonnen met eten om 18:00
Wat een tatta.
Ik ga niet ontkennen en ik geef eerlijk toe.. ik kan goed koken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had wel beter van je verwacht
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je zei maar right back at ya neus!
Nah.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen en ik geef eerlijk toe.. ik kan goed koken.![]()
Maar dit soort dingen maken, daar zijn vrouwen voor.
Ik kan eigenlijk alleen beetje grillen en standaardgerechten.quote:
Tfoe jij 7eloefquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
goddamn..moksi net besteld
[ afbeelding ]
fuck die shit, had geen om te koken
Tijd om te trouwn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk alleen beetje grillen en standaardgerechten.
[..]
Tfoe jij 7eloef
Ah joh, ik kan alleen een pasta maken en zelfs dat zonder vlees.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Tfoe jij 7eloef
fucking lekker vriend, FUCKING LEKKER!!!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Tfoe jij 7eloef
Explain, wat is dit?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:10 schreef Montelly het volgende:
goddamn..moksi net besteld
[ afbeelding ]
fuck die shit, had geen om te koken
Ga jij nou maar moppen tappen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goede reden om te gaan trouwen inderdaad.
Lasagne is mislukt met je djnoen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ah joh, ik kan alleen een pasta maken en zelfs dat zonder vlees.
Goed koken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen en ik geef eerlijk toe.. ik kan goed koken.![]()
Maar dit soort dingen maken, daar zijn vrouwen voor.
Verkeerde deegbladerenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je je eigen bladeren had gemaakt, niet.
stupido. Komt omdat je net een arrogante houding had.quote:
Bijna...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga trouwen, dan kan mijn vrouw dat voor me doen.
Mijn spacialieit is vis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn spacialieit is chocolade-karamelmousse.Moet eigenlijk eens meer dingen proberen. Verloren talent zo...
Het gaat om de smaak. Je hoort nog van mequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
stupido. Komt omdat je net een arrogante houding had.
Ai.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat om de smaak. Je hoort nog van me
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn specialieit is chocolade-karamelmousse.Moet eigenlijk eens meer dingen proberen. Verloren talent zo...
Je hebt het alsnog fout.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
A zemmel, meteen quoten; heb 't al verbeterd.
Ja, wat voor vis maak je het lekkerst?
Het moet door een externe expert worden beoordeeld.quote:
Gelukkig hebben we jouw geweldige karakter hier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
dit topic is soms zo laveloos hé, niet te harden gewoon..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
Marokkanen kunnen echt goed vis bereiden. #stayfacts #letskeepitonehunna
kowed danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
Al de aroma komt van hun zelf.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef Che_ het volgende:
Marokkanen kunnen echt goed vis bereiden. #stayfacts #letskeepitonehunna
Nee, wordt koud.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het moet door een externe expert worden beoordeeld.
Stuur even op, kthanks.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw geweldige karakter hier.
denk idd dat het tijd is om te vertrekken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jouw geweldige karakter hier.
zegt de bitch die door een wijf als vaatdoek wordt behandeld.quote:
Doei dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:29 schreef Montelly het volgende:
JOUW mening heeft niemand gevraagd, dus hou je stil aub.quote:
Zo doe eens dimmen schat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
zegt de bitch die door een wijf als vaatdoek wordt behandeld.
Ahh koechie koechie hij is boosquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
zegt de bitch die door een wijf als vaatdoek wordt behandeld.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
Word weer gezellig hier, doe ff normaal man.
Als iemand hier langer blijft dan twee dagen, dan komen ze gelijk in hun menopauze ofzo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
Word weer gezellig hier, doe ff normaal man.
is toch zo, grow some balls man..quote:
En Marokkanen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als iemand hier langer blijft dan twee dagen, dan komen ze gelijk in hun menopauze ofzo.
Alleen Koerden uit het Zuiden zijn hier immuun tegen.
Ja, stom mobieltje...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het alsnog fout.![]()
Garnalen en zalm.Knoflook garnalen met peterselie en teriyaki zalm zijn mijn spacialieiten.
Schatjr toch... kusje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
JOUW mening heeft niemand gevraagd, dus hou je stil aub.
Ben gisteren nog niet vergetenquote:
ja jfm, speak outquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
is toch zo, grow some balls man..
Wie zijn de verkeerde mensen dan? Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lkkr voor je, je gaat met de verkeerde mensen om.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zijn de verkeerde mensen dan? Namen en rugnummers graag
CR7quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wie zijn de verkeerde mensen dan? Namen en rugnummers graag
is ook zo, stress, lange dagen op werk en kom je thuis en lees dit diarree...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
montelly zit je aan de anebolo ofso je wil cker opgeblaze balon worde ofzo
haha egt voor schut
Oke en Peunage dan.quote:
Deze diarree*quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
is ook zo, stress, lange dagen op werk en kom je thuis en lees dit diarree...
gvd fml
Deze meisje heeft gelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke en Peunage dan.
[..]
Deze diarree*
w0w w0w doe rustig aan hoor waz met jou opeens :squote:
Wnr gaan we die park checken?quote:
Ik werk van 7 tot 16.00. En nu?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
is ook zo, stress, lange dagen op werk en kom je thuis en lees dit diarree...
gvd fml
speler van 100mio niet opstellen, niet eens op de bankquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik werk fok van 7 tot 16.00. En nu?
Ik sta klaar vriend, kom naar buiten dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
w0w w0w doe rustig aan hoor waz met jou opeens :s
#teamIraqiastan
[..]
Wnr gaan we die park checken?
Bale was geblesseerdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
speler van 100mio niet opstellen, niet eens op de bank
ik moet na jeugdjournaal naar bed sorry andere keer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik sta klaar vriend, kom naar buiten dan.
Zeg tegen je moeder dat ze mijn moeder moet bellen voor een afspraak na school ofzo. Gewoon delegeren haha ja tog laters.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moet na jeugdjournaal naar bed sorry andere keer?
nogmaals, niemand vraagt om je mening hier dus voel je vrij om mij vooral niet te qouten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls bitch. Kom niet doen alsof jij een leven hebt. Kk weer op nr je gymtopic.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh pls bitch. Kom niet doen alsof jij een leven hebt. Kk weer op nr je gymtopic.
Rot lekker op als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
nogmaals, niemand vraagt om je mening hier dus voel je vrij om mij vooral niet te qouten.
KUT.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
nogmaals, niemand vraagt om je mening hier dus voel je vrij om mij vooral niet te qouten.
KUT.
Ik begin jou wel aan te zien voro iemand die hierin zou kunnen meespelen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
KUT.
Je gaat Amar missen zo hequote:
hjb man, gvd..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot lekker op als het je niet bevalt.
nog zon debielquote:
Doe rustig man. Je laat je wel kennen zo.quote:
Meer dan je denktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sorry schat.
[..]
jij weet niks.
Een 7mar wezen op het platte land.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is hmaar eigenlijk heen dan?
Deuce is cool.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ipv hmaar hebben we deuce en montelly, mmkaaaay.
ipv...okquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik weet dat jij niet weet wat voor bladen je moet gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Never a dull moment in Turkentopic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil meer jou hier zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Never a dull moment in Turkentopic.
ga nou eens weg manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef mrstylo het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=100002300634490
Zuid-Koreanen
Ik vroeg me eerst af of je koreaans sprak, maar toen zag ik de turkse vlag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef mrstylo het volgende:
Zuid-Koreanen
Er is altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef mrstylo het volgende:
Zuid-Koreanen
Is Koerdisch manquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af of je koreaans sprak, maar toen zag ik de turkse vlag.
Blijft gebrabbel voor mij.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij heb echt een voorliefde voor gifs.
Mensen die via plaatjes pratenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij heb echt een voorliefde voor gifs.
Nee. Zat er weer een blanke kerel naar je te staren bij de Jumbo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
Deuce, heb je meiden met een hoofddoek vandaag gezien?
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Zat er weer een blanke kerel naar je te staren bij de Jumbo?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee. Zat er weer een blanke kerel naar je te staren bij de Jumbo?
[..]
[ afbeelding ]
Je weet dat ik meerdere foto's op Fok! heb staan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu echt fucking benieuwd of ik je wel eens heb gezien.. moet wel man. Je woont op loop afstand van me af ofzo.
Doe eens nieuwe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je weet dat ik meerdere foto's op Fok! heb staan?
heb jij anorexia? je moet wel oppassen hor voor je het weet word je opgenomen in ziekenhusiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
LINK.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kom jij me dan verzorgen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij anorexia? je moet wel oppassen hor voor je het weet word je opgenomen in ziekenhusi
jij mag helemaal niet in dat deel komen,quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij mag helemaal niet in dat deel komen,
haram
Niet bemoeien, bitch.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij mag helemaal niet in dat deel komen,
haram
bitch zeg je maar tegen je....laat maarquote:
Oh my dear Lord.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Marokkanen, wtf.
https://www.facebook.com/video.php?v=551150501697730
vond je het grappig? filmster ging helemaal los.quote:
nee niet echt. gênantquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
vond je het grappig? filmster ging helemaal los.
Kom je erachter dat je vent zo danst.quote:
Ik heb zo iets na mijn verjaardag ookquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
Kom deze foto van PWF tegen.. kapot schattig.
[..]
Dan is het goedquote:
hoe kom je deze 'tegen' ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
Kom deze foto van PWF tegen.. kapot schattig.
[..]
Doeiiiiiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Ohhhhhhhhhh gevonden. Ik ken jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
je had ook gwn in zn fobo kunnen kijken xoquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
SORRY BEN EEN FOK NOOB.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je had ook gwn in zn fobo kunnen kijken xo
Link?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je had ook gwn in zn fobo kunnen kijken xo
Hahahaha ik zie nu pas wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb zo iets na mijn verjaardag ook
[..]
Dan is het goed
Haterquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vraag aan je foute vrienden hier
Een Marokkaanse voetballer die de verkeerde kant op gaat.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hahahaha ik zie nu pas wat je bedoelde.
Moet ik me nu zorgen maken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
Had ik die maar man. Ik heb 2 Marokkaanse vriendinnen, voor de rest allemaal Nederlanders etc.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Komen je Sharia4Holland vrienden me halen?
Ze gaan je eerst besnijden en daarna gelijk naar de imam om te trouwen met Crip.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Komen je Sharia4Holland vrienden me halen?
Sharia3holland dusquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik die maar man. Ik heb 2 Marokkaanse vriendinnen, voor de rest allemaal Nederlanders etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |