SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ey, wazdepunt dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen meiden aanwezig dus ja.
en ik ga dus geen foto's maken of iets dergelijks
Zon kort rokje en dan hoofddoek met pumps ofwatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Selfie?
En serieus vraag nu. Heb je dan ook je hoofddoek op?
Weet ik veel. Daarom vraag ik het toch. Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zon kort rokje en dan hoofddoek met pumps ofwat
Hhhhhquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Daarom vraag ik het toch. Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.
Hehehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zit niet in de vrouwenhoofddoekscene.
Zalmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
Wat zal ik maken vandaag, geen inspiratie
OMG MAAK GEZONDE KIPNUGGETS: ZO LEKKER.quote:
Kikkerwtenburgerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
OMG MAAK GEZONDE KIPNUGGETS: ZO LEKKER.
http://www.optimavita.nl/voeding/recept-healthy-kipnuggets/
Met krieltjes erbij en salade
Crip, kom met iets goed.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:
yoghurt en cornflakes in de oven, for real?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Yoghurt is om te marineren dat maakt de kip mals en droogt hem niet uit in de oven. Dat proef je niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
yoghurt en cornflakes in de oven, for real?
Waarom geen melk of soda?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Yoghurt is om te marineren dat maakt de kip mals en droogt hem niet uit in de oven. Dat proef je niet.![]()
Niet bijdehand doen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al gestopt.
Check dit:
https://m.facebook.com/st(...)332970&id=1206982660
Ik ga lasagne maken. Proberenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:23 schreef Crip het volgende:
Zeg dan in ieder geval bedankt voor de moeite Che. SJEZUS.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef jogy het volgende:
Oh, het bestaat echt joh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrotal_inflation
Blij dat ze het kind heeft weggehaald. Jammer dat ze de eierstokken niet meteen hebben meegenomen.quote:
Wat is OLC?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:30 schreef Crip het volgende:
Eindelijk zijn die rotmensen weg uit het OLC. Ik verloor bijna mijn geduld, lekker alleen weer.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Open leercentrum, geen idee of het wel werkelijk zo word genoemd hier. Maar zo noem ik het.
... wat do je.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik maak zonder bechamel
Nee! Is zo easy. 50 gr melk 50 gr meel en 50 gr boter doen en klaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik maak zonder bechamel
Ongetwijfeld tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe is Stimo's lasagne, Che? Lekker?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:25 schreef Crip het volgende:
[..]
... wat do je.
One does not simply make lasagne without bechamel.
Geen melk in huis en ben te lui om te halen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee! Is zo easy. 50 gr melk 50 gr meel en 50 gr boter doen en klaar.
Beetje zout erbij.
Indien te dik: beetje water
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?quote:
Sheftaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?
Gewoon op z'n Marokkaans: doe en mix maar wat
Leuk plaatje, stond paar weken geleden op dumpert.quote:
DMXquote:
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gehakt in aardappel met tomatensaus erover in oven dan?
Gewoon op z'n Marokkaans: doe en mix maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.Het is vies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Che.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je daar me zeggen dat Marokkaans eten maar wat doen is? Marokkaans eten is echt heel secuur en word secuur afgewogen.Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Alsof ze voor jou opkwam. Nerd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ik spuugde mijn drinken uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nigga wrm doe je koppig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lasagne maken zonder dat sissy bechamel. Pics volgen nog.
[..]
Creamyness en dan krijg je geen droge lasagne. Bechamel is belangrijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voegt het toe behalve beetje smaak?
Nigga laat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Creamyness en dan krijg je geen droge lasagne. Bechamel is belangrijk.
Kikkererwten burgers lijken me echt viessquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nigga laat.
Ik maak nu Kikkerwtenburgers en romige macaroni.
Menu voor mn neefje is arpa soep zonder enig vorm van zout of what so ever.
Nee hun vind ik niet leuk. Luister wel Marokkaanse bruiloft muziek.. that's it.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:52 schreef Che_ het volgende:
Crip, luister je wel eens Marokkaanse?Algerijnse muziek? Mami, Hasni etc
Ah, je bent er zo één.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hun vind ik niet leuk. Luister wel Marokkaanse bruiloft muziek.. that's it.
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Ik heb zalm.. champignon, brocolli, denk een beetje rijst erbij.
Of zal ik tofu eten? mm
Hoe bereid jij je tofu voor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Of zal ik tofu eten? mm
Kikkerwtenburger is juist verrassend lekkerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:57 schreef Crip het volgende:
Of zal ik tofu eten? mm
Diepvriesmaaltijden uit de supermarktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe bereid jij je tofu voor?
Ik heb een verschrikkelijke witte vis met mozarella tomaat gegeten, uit de AH diepvries.
Heb jankend gegeten want weggooien is haram.
So so rebelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Ik zit gewoon in de eerste klas coupé. #gewaagd #durfteleven #fokdepolies
Ik moest wat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden uit de supermarkt
Ik weet meteen in welk topic ik zit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Je weet duidelijk niet waar feminisme voor staat, dan. Nee, ik had haast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Want zelf koken gaat tegen het feminisme in?
Is het niet koud om nu zonder dak te rijden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:48 schreef Peunage het volgende:
Dan zou het een cabrio zijn, geen coupé.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is het niet koud om nu zonder dak te rijden?
Grap mislukt. Bedanktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan zou het een cabrio zijn, geen coupé.
Ah, dus toch. Jij wel zo te zienquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar feminisme voor staat, dan. Nee, ik had haast.
Het verkeerde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet meteen in welk topic ik zit.
I sure do. Wat ga jij eten, king of the grill?quote:
Lasagne zit in de oven. Spannend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I sure do. Wat ga jij eten, king of the grill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |