Hier komen er geen verse baby's aan. Is er eentje begin deze maand geboren een nichtje. Maar ik rammel ook als een idioot. Gek want ik zou niet eens de tijd hebben voor een derdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Oh man een tweede, ik rammel echt weer de pan uit ;') Zo'n klein hummeltjeGelukkig komen er weer een paar verse baby's aan de komende maanden, kan ik me daarop uitleven
Dat heb ik ook wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij gaan we dit sowieso tot onze menopauze krijgen
Bij een collega wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje jaStel je nou voor. Hij zegt: Kan ons het schelen we doen het gewoon. Een derde! Dan hebben we er drie en dan.... Is het gerammel dan over?
Als ik dan ook dat stuk land krijg en zelf een huis mag bouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Straks zit je ook met 19 kinderen en counting!
Mja stel je nou voor dat nummer drie niet nummer drie is maar nummer drie EN vierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een collega wel.
En toen kondigde nr. 4 zich onverwacht aan.
Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een collega wel.
En toen kondigde nr. 4 zich onverwacht aan.
Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)
Precies. Keileuk joh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen.
Twee weekjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaah, foto gespot![]()
Hoeveel nachtjes nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door _Ophelia_ op 28-10-2014 13:00:35 ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
Tal, dan moet je wel een groter bed kopen hoor.
Niet te geloven hoe hard het gaat inderdaad. Vorig jaar kon ze alleen aan de hand stappen, nu rent en springt ze rond, maakt ze zinnen van vijf woorden, puzzels van zes stukken, wordt ze om alles boos en ben ik alleen haar mamma, niet van ander kindje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef Cathmar het volgende:
Wow ja, mooie foto. Gaat het hard he.
En lekker jasje. Hebben ze bij mij ook heel veel aangehad. Zit nog te twijfelen om nog een maat groter te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook mochten ze een heksenmuts maken maar daar was Fee nog iets te klein voor. Ze wilde wel even poseren met de hoed van haar zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Het zwaarste vond ik dat alles de eerste weken (maanden?) geheel ontregelt is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef L-E het volgende:
Ophelia, wat een heerlijke foto!
Tally, die met de lege tas
XM en Sparkling, heftig lijkt me, zo'n toch wel definitief besluit.
Hier valt het gerammel echt wel mee. Ik wil graag een groot gezin, een kindje erbij, maar mijn eierstokken gaan niet klapperen als ik een klein kindje zie. Ik heb meer een kinderwens dan een babywens, merk ik
venco, wat vond je zo zwaar?
Ik vind het nu alweer bij bijna 2 weer beginnen met echt regels stellen. Dat je niet expres je beker mag omgooien of je eten op de grond mag gooien. Dat je niet aan de haren mag trekken van je zussen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef L-E het volgende:
Opvoeden is wel echt heel anders bij een groter kind inderdaad. Toen hij klein was vond ik het nog wel lekker makkelijk, die tijd is voorbij.
Venco, jullie zijn verhuisd begrijp ik? Dat had ik gemist, wat leuk!
Ja het gaat super!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:45 schreef Omentielvo het volgende:
Gulara. Hoe gaat het met jou en Pi. Ik mis je verhalen
Ik snap dat je het zo leest, maar dat stond er niet eigenlijk. Wat XM bedoelde is dat het juist definitief zou zijn als je de box wel wegdoet. Alleen gezien de huidige situatie met alles en zo, is nu (en de nabije toekomst) niet echt het moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:08 schreef vencodark het volgende:
Zag dat Xcusme definitief geen tweede gaat krijgen?
Mag ik vragen waarom jullie die keuze genomen hebben. Puur interesse.![]()
Ja, jij hebt het gezien he?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Shandaly verhuizen kost zonder kinderen al heel veel energie dus met kinderen vond ik het helemaal een opgave. Jullie krijgen er wel een heel mooi huisje voor terug.
Ik wist altijd dat ik kinderen wilde, maar ik ben het zo met je eens. Ik had al een idee hoe leuk een kind was, maar dat het zo awesome zijn dat ik regelmatig huil van pure geluk dat Riley mijn kindje is, had ik nooit verwacht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:10 schreef vencodark het volgende:
Ik wist niet dat een kind zo leuk was. Voorheen wist ik nooit zeker of ik kinderen wilde. Had ik hem nooit gekregen, dan weet ik niet of ik het zou missen. Nu weet ik hoe tof het is en wil ik dat nog graag weer eens meemaken.
Ja dit idd!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:54 schreef Animalmix het volgende:
Danic pfff wat irritant die onzekerheid. Hopelijk hoor je heel snel meer!
Shandalyvoor Femke.
Wat lijkt ze op die foto op haar broer!
Succes met de laatst loodjes en als je het leuk lijkt kom ik het eind resultaat een keer bewonderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het gezien he?Ik vond het echt ontzettend lief dat je zomaar langs kwam om taart te brengen
Zal ik dan eens een updateje doen over de situatie hier?
Ik ben verliefd!!Femke is zo'n lief ding! Ok, ze heeft ook d'r momenten dat je haar achter het behang zou willen plakken (we hebben wat stukjes bewaard voor dit doel
) maar over het algemeen is ze zó leuk!
Ze eet nog steeds als een bootwerker, al heeft ze pas ontdekt dat zelf eten ook heel leuk is, en helaas wil ze nu alleen dát. We hebben een tussenvorm gevonden met dat we allebei het lepeltje vasthouden, dan lukt het iig om het tempo er enigszins in te houden en het meeste eten ín haar mond te krijgen![]()
Ze vindt het de laatste tijd ook ontzettend tof om te klimmen. Waar dan ook. Alleen terug wil nog niet zo goed, dus ze heeft helaas ook wat blauwe plekken gecreëerd. Maar als ze dan op het stoeltje is geklommen, kijkt ze wel zo trots als een pauw...![]()
[ afbeelding ]
Lopen of zelfs staan doet ze nog steeds niet los, maar aan de hand meelopen gaat steeds makkelijker. Ik denk toch dat ze het niet gaat halen om in dit huis nog haar eerste losse stapjes te zetten. Ze heeft nog 8 dagen
Ow, en er ploppen ineens allemaal (stukjes van) tandjes omhoog. Denk dat ze binnenkort d'r aantal verdubbeld. Best logisch dat ze dan soms iets minder gezellig is.
En lichtknopjes zijn ook hilarisch!
Al met al.. ze is geweldig!
OMG LE!!! Omg omg omg!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef L-E het volgende:
Danic, vertel!
Ik hou het even kort en egocentrisch, want vandaag was een bijzondere dag hier! Niet alleen plaste ik een tweede streepje, ook zette Sticker zijn allereerste losse stapjes
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OMG LE!!! Omg omg omg!!!
Omg!! Wat ontzettend ontzettend ontzettend tof!!! Gefeliciteerd!!
En dat tweede streepje is ook leuk natuurlijk.
Ja belachelijk hè!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:20 schreef GotC het volgende:
Wat een bizarre situatie en hoeveel pech kun je hebben wat betreft leeftijd danic..![]()
!
Zo is het bij Rileyquote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:35 schreef GotC het volgende:
Dreumesbuien:
-Banaan met schil gevoerd worden =![]()
-Banaan met schil zelf vasthouden en eten =![]()
-Banaan zonder schil gevoerd worden =![]()
-Banaan zonder schil zelf vasthouden en eten =![]()
Ja dit! Pcm helpt niet, knuffelen niet, voorlezen ook niet, drinken niet... Ik hou het dus letterlijk niet goed vol, ML en ik hadden vannacht al ruziequote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook zo'n nacht Cwen. Ze ging rustig naar bed, om 21:00 werd ze wakker en we zijn tot 02:00 uur met haar bezig geweest. PCM gegeven, maar hielp ook niet. Op een gegeven moment heeft Duvel maar het bedritueel herhaald; dus weer verhaaltje voorgelezen en dat hielp uiteindelijk. En om 06:00 uur ging de wekker.
Echt respect voor de dames hier die elke nacht of meerdere keren per week dit meemaken. Ik zou het niet trekken geloof ik.
Heb van 22-23 inderdaad beneden met haar gezeten. We hebben haar tussen ons ingelegd, maar dan is het partyyyyyyyyyyyy. Kamertje is donker, slaapzak is warm en pyjama ook... moe was ze zeker, want kdv-dag.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
Oh Cwen en XM, ik voel zo met jullie mee. Of het nou 1 nacht is of continu, slaapgebrek is gewoon killing. Dingen die hier sporadisch hielpen: echte neusdruppels bij verstopte neus, pcm half uur voor naar bed gaan bij tandjes en dentinox, een flesje warme melk, even uit de situatie halen van slapen en daarna inderdaad het tirtuaal opnieuw, een hoofdkussen, veel warmer aankleden (nu romper, pyjama en dikke slaapzak met mouwen) bij een kouder kamertje, en soms toch even wachten met uit bed halen of even laten huilen bij terug in bed leggen. Kamertje heel donker maken hielp trouwens ook goed. Overdag bij middagslaap max een uur laten slapen en uiterlijk om 4 uur uit bed halen en goed moe maken overdag door veel naar buiten te gaan,
Geen idee of jullie hier iets mee kunnen. Isa slaap tegenwoordig van 7 tot 6:30 en daar ben ik zooooo blij mee!
Pcm doet te weinig dus zo naar de apotheek - dan maar zetpil erin proberen. Ze heeft nu ook een romper, pyama en winterslaapzak aan én slaapt onder een deken - dus koud heeft ze 't nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
Oh Cwen en XM, ik voel zo met jullie mee. Of het nou 1 nacht is of continu, slaapgebrek is gewoon killing. Dingen die hier sporadisch hielpen: echte neusdruppels bij verstopte neus, pcm half uur voor naar bed gaan bij tandjes en dentinox, een flesje warme melk, even uit de situatie halen van slapen en daarna inderdaad het tirtuaal opnieuw, een hoofdkussen, veel warmer aankleden (nu romper, pyjama en dikke slaapzak met mouwen) bij een kouder kamertje, en soms toch even wachten met uit bed halen of even laten huilen bij terug in bed leggen. Kamertje heel donker maken hielp trouwens ook goed. Overdag bij middagslaap max een uur laten slapen en uiterlijk om 4 uur uit bed halen en goed moe maken overdag door veel naar buiten te gaan,
Geen idee of jullie hier iets mee kunnen. Isa slaap tegenwoordig van 7 tot 6:30 en daar ben ik zooooo blij mee!
OMG! Wat leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef L-E het volgende:
Danic, vertel!
Ik hou het even kort en egocentrisch, want vandaag was een bijzondere dag hier! Niet alleen plaste ik een tweede streepje, ook zette Sticker zijn allereerste losse stapjes
Sinasprilquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Er is ook vloeibare paracetamol toch?
Klopt, hebben we voor de oudste. Maar dat zie ik Stick echt niet zonder dwangtoestanden door slikkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
Er is ook vloeibare paracetamol toch?
Ik doe het vaak door een beetje limonade of yoghurt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, hebben we voor de oudste. Maar dat zie ik Stick echt niet zonder dwangtoestanden door slikken
Dan vind ik een zetpil er in voor alle partijen toch prettiger. Voor de jongste dan he, die heeft daar echt geen last van.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik doe het vaak door een beetje limonade of yoghurt.
Dat dus. En wij geven zetpil alleen als het echtechtecht moet, dus als hij al ziek is, dan ga ik hem niet belasten door er iets in te proppenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik dat bekertje yoghurt om mn oren zou krijgen als ik dat zou proberen te geven als madam in krijsmodus staat.
Nora vindt een zetpil verschrikkelijk, die doet ook haar best om 'm er weer uit te werken.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan vind ik een zetpil er in voor alle partijen toch prettiger. Voor de jongste dan he, die heeft daar echt geen last van.
Jahoor ontkracht jij mijn post evenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef danic het volgende:
Hier ook de sinaspril met pepermuntsmaak. Meiden zijn beide dol op pepermunt dus ze zien het als snoepje. Eten ze graag dus.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:25 schreef L-E het volgende:
Omen, wat een geniaal pak! Ze rockt 'm! Dibs voor als deze baby een meisje is
Och Inca, wat sneu. En wat zijn ze dan weer klein he? Hoe is het nu?
Slechte nachten zijn klote, lieve mensen. Of ze nu standaard zijn of sporadisch
Sticker kan zijn eigen naam zeggenEn dat klinkt dan als de naam van Ela dr dochter
Niet direct voor mn bekken, al heb ik daar wel zo nu en dan weer wat last van. Ik heb eigenlijk al sinds eind augustus (meer dan normaal) last van mn rug, nek en hoofdpijn. Volgens mij had ik in september eigenlijk elke dag hoofdpijn. Ook mijn enkel zit vast en doet zeer, en toen bekroop me het gevoel dat er iets heel erg verkeerd zitquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef Incantrix het volgende:
LB, ik duim voor je! Is dat voor je bekken? Wil je me misschien laten weten of je er baat bij hebt?
Ik ken verhalen van hier van mensen die pcm preventief geven. Daar doelde ik op, dat ik het pas geef als hij zich al rot voelt, en om die reden iets oraal geven wal omslachtiger en vervelender isquote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:56 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nadruk op de voorzichtigheid met pcm die iedereen legt niet zo goedLijkt me dat we die allemaal niet geven als alles prima met onze kindjes is.
Zelfgeschreven boek???quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:49 schreef Cwen het volgende:
Oh jongens, even een opsteker na die slechte nachten - mijn eerste boek is binnen. Over 5 dagen ligt 'ie ook in de winkels
.
Dit had ik echt even nodig!
Dat, haha! Wat tof Cwen, ik lees echt nooit zulke dingen maar ik ben wel benieuwd naar jouw exemplaar!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:21 schreef Olf het volgende:
Een bouquetroman op je naamwat episch om dat geschreven te hebben haha!
Omg, je hebt talent, moet je iets mee doen!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:29 schreef Olf het volgende:
Serieus. Ik wist niet dat hier wedstrijden in waren! Ik wil ook!
Zuchtend gleed Fernando's zwaard terug in Francines schede. 'Oh nee', kermde ze in zijn harige oorschelp, 'Rudolfia zal verdrinken in haar tranen als ze onze druiperige liefde ontwaart!'
Sorry, ik post hier weinig meer maar ik vind dit echt zo tof!
Je vergat een bijvoeglijk naamwoord bij 'zwaard', 'schede' en 'tranen'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:29 schreef Olf het volgende:
Serieus. Ik wist niet dat hier wedstrijden in waren! Ik wil ook!
Zuchtend gleed Fernando's zwaard terug in Francines schede. 'Oh nee', kermde ze in zijn harige oorschelp, 'Rudolfia zal verdrinken in haar tranen als ze onze druiperige liefde ontwaart!'
Sorry, ik post hier weinig meer maar ik vind dit echt zo tof!
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag ook de brief gekregen dat ik boventallig ben per 1 juni 2015
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:33 schreef Kyara het volgende:
L-E, misschien ben je toch een late tester en test je nu pas positief van je vorige cyclus?
Hoi! Gaat heel goedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
En Omen wat lees ik nou? Wat klote!! :,( Hoe ben je er zelf onder?
Juud-- da's lang geleden! Gaat t goed, naast drukte?
Voorzichtig geloven dan maar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:24 schreef L-E het volgende:
Venco, de derde inderdaadMaar het is nog heel pril, dus ik durf het nog niet goed te geloven.. *steekt kop in zand*
Zelf laten proberen? Luierbroekjes?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:29 schreef Loj het volgende:
Oké, ik gooi er weer eens een vraag in..
Ow heeft echt een onwijze hekel aan aankleden of verschonen. Echt kleding, luiers, sokken, schoenen, jassen, of wat dan ook, het zorgt voor drama. Gillen, huilen en op de grond liggen, zo gaat het dagelijks.
En het is gewoon niet leuk meer. Het niet doen is natuurlijk geen optie. Denk bijvoorbeeld aan de luier, maar het maakt mij ook verdrietig om hem zo overstuur te zien.
Ik heb al best wel veel geprobeerd, op verschillende plekken omkleden/verschonen, afleiden met liedjes/speelgoed/gesprek/iPad, uitleggen wat we doen en waarom, z'n kleding zelf laten kiezen en bijv niet naar buiten gaan als hij geen jas aan wilt..
Toch blijft t drama
Iemand een idee?
Ik doe even mee met dat zweverigequote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zelf laten proberen? Luierbroekjes?
Ik heb geen idee verder. Het klinkt mss heel zweverig, maar zou het door z'n start in het zh kunnen komen? Dat het pas makkelijker wordt als hij het zelf kan - er controle over kan uitoefenen?
Een gezegend mensquote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:49 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Hoi! Gaat heel goedBen begonnen met een opleiding, naast baan (en man en kind en kat en huishouden) dus het is aanpoten, maar wel heel leuk! En E. ontwikkelt zich tot zoooo'n leuk meiske..ik ben een gezegend mens
Somehow moet ik vaak aan jouw E. denken ook, niet specifiek in situaties maar ze komt wel eens langs in mijn hoofd. Maf he
Hoe gaat het met jou??
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is ean die dekt elke dag de tafel voor feest. En vandaag was het groot feest.
Had jij trouwens nog een soort muziek op schoot klasje opgericht met andere koorkindjes? Of maken jullie thuis veel muziek met E? Mijne is echt random gestart met zingen en niet meer gestopt. Ook vindt ze piano 'spelen' heel leuk. Maar denk eigenlijk dat alle kindjes dat wel hebben, al hoop ik wel dat ze het zo leuk blijft vinden!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
!
Klinkt als een heerlijk kind Olf! Boekjes lezen onder een dekentjeZingen
Whahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:34 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar plaatje inderdaad. Zingen helpt hier ook heel goed bij 2 van de 3. Nummer 3 gaat keihard krijsen "niet zingen mama"
Die foto is briljant, plak die vooral in haar albumquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef Omentielvo het volgende:
Laatst ging het over dramaqueens. Die had ik net ook![]()
[ link | afbeelding ]
Reden: drie kwartier slapen is niet genoeg. Met zingen ging het weer beter. Net weer op bed gelegd en nu ligt ze te zingen. Heerlijk die eigenwijze dreumesjes
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:52 schreef Kyara het volgende:
Wat sneu Danic.
Het is ook altijd een beetje zoeken wat voor je kind werkt. Hier ook grappig de verschillen.D kan compleet over de rooie gaan. Compleet met schoppen en slaan. Die laat ik meestal even uitrazen terwijl ik wel kenbaar maak dat ik er voor haar ben. Ze moet daar echt zelf uitkomen. M was trouwens net zo. J is meer een drammertje, die kiest ook echt even een plekje uit om te gaan liggen, veel berekender.
Ellie heeft dat ook - en ik ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:01 schreef danic het volgende:
Ja ik vond het ook even heel bijzonder.
Ze was echt zó onbereikbaar.
Aan de andere kant ook wel herkenbaarIk kan mezelf ook echt verliezen.
Als ze slapen en niet op bed gelegd te hoeven worden vond ik 6 euro ook teveel. Dan keek ik altijd naar hoeveel uur het was en sprak ik een leuk afgerond bedrag af.quote:Op zondag 2 november 2014 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
Nou, superleuke meid op bezoek gehad die ook heel leuk op isa reageerde en vv., maar zij vraagt ook 6¤ en eigenlijk vind ik dat ook veel te duurZe zegt dat dat is omdat ze allemaal opleidingen heeft, maar wij zijn op zoek voor avonden en dan slaapt Isa gewoon.
Misschien je gastouder? Mijn gastouder komt nu wel eens extra.quote:Op zondag 2 november 2014 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit nog te puzzelen met oppas. Zou je zo'n centrale ook kunnen inschakelen voor overdag?
Fijn geregeld zo met je moeder en familie!quote:Op zondag 2 november 2014 15:06 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk (en groot) kamertje Omen! En een ballenbak in je slaapkamer
Hier ook geen betaalde oppas. Mijn moeder is hier sowieso 2 dagen per week en dan ben ik dus ook wel eens weg. Schoonouders zijn hier 1 dagdeel per week en ook dan piep ik er wel eens tussenuit. Mijn schoonzusje heeft s avonds wel eens opgepast (net als mijn moeder).
En mijn neefje van bijna 12 wil over een tijdje vast ook wel een zakcentje bijverdienen (met zijn ouders als backup).
Nee dat is het hele probleem. Die neemt 2 weken vrij in de kerstvakantie.quote:Op zondag 2 november 2014 15:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Misschien je gastouder? Mijn gastouder komt nu wel eens extra.
Oja, snap ik. Ik neem dan zelf vrij. Gelukkig lukt dat tot nu toe.quote:Op zondag 2 november 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat is het hele probleem. Die neemt 2 weken vrij in de kerstvakantie.
Ik heb al 3 dagen gefixt, maar moet er dus nog 1.
Ja echt welquote:Op zondag 2 november 2014 15:12 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Fijn geregeld zo met je moeder en familie!
Mijn man is alleen in de weekenden thuis en ik snak soms echt naar tijd alleen zonder kind.
Nu ga ik vanaf morgen 3x pw sporten, dat wordt genieten.
Ik ben in het midden van het jaar van baan veranderd. Ik zit enorm met vrije dagen. Maar dan probeer ik inderdaad woensdag terug te werken voor vrije dagen...quote:Op zondag 2 november 2014 15:15 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Oja, snap ik. Ik neem dan zelf vrij. Gelukkig lukt dat tot nu toe.
Niet doen!quote:Op zondag 2 november 2014 16:04 schreef Omentielvo het volgende:
En wat sporten er veel mensen. Ik voel me bijna schuldig dat ik nooit sport![]()
Jahoor, bij die site, oppassen.nl, staan dagdelen aangegeven waarop ze beschikbaar zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit nog te puzzelen met oppas. Zou je zo'n centrale ook kunnen inschakelen voor overdag?
J kwam net met de oplossingquote:Op zondag 2 november 2014 17:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jahoor, bij die site, oppassen.nl, staan dagdelen aangegeven waarop ze beschikbaar zijn.
Goede oplossing! Fijn om nog ergens een back up oppas te hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J kwam net met de oplossing
We gaan even vragen of zn broer misschien een dagje kan oppassen. Het is alleen Brammetje, dus desnoods de hele dag vliegtuigen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |