Hier komen er geen verse baby's aan. Is er eentje begin deze maand geboren een nichtje. Maar ik rammel ook als een idioot. Gek want ik zou niet eens de tijd hebben voor een derdequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Oh man een tweede, ik rammel echt weer de pan uit ;') Zo'n klein hummeltjeGelukkig komen er weer een paar verse baby's aan de komende maanden, kan ik me daarop uitleven
Dat heb ik ook wel een beetje jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij gaan we dit sowieso tot onze menopauze krijgen
Bij een collega wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje jaStel je nou voor. Hij zegt: Kan ons het schelen we doen het gewoon. Een derde! Dan hebben we er drie en dan.... Is het gerammel dan over?
Als ik dan ook dat stuk land krijg en zelf een huis mag bouwenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Straks zit je ook met 19 kinderen en counting!
Mja stel je nou voor dat nummer drie niet nummer drie is maar nummer drie EN vierquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een collega wel.
En toen kondigde nr. 4 zich onverwacht aan.
Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij een collega wel.
En toen kondigde nr. 4 zich onverwacht aan.
Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Of je krijgt 3 en 4 tegelijk (of nou ja, binnen een half uurtje van elkaar)
Precies. Keileuk joh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach, je gooit de boel toch al op zijn kop, kun je het net zo goed gelijk goed doen.
Twee weekjes.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jaah, foto gespot![]()
Hoeveel nachtjes nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door _Ophelia_ op 28-10-2014 13:00:35 ]
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:57 schreef Spirit82 het volgende:
Tal, dan moet je wel een groter bed kopen hoor.
Niet te geloven hoe hard het gaat inderdaad. Vorig jaar kon ze alleen aan de hand stappen, nu rent en springt ze rond, maakt ze zinnen van vijf woorden, puzzels van zes stukken, wordt ze om alles boos en ben ik alleen haar mamma, niet van ander kindje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef Cathmar het volgende:
Wow ja, mooie foto. Gaat het hard he.
En lekker jasje. Hebben ze bij mij ook heel veel aangehad. Zit nog te twijfelen om nog een maat groter te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook mochten ze een heksenmuts maken maar daar was Fee nog iets te klein voor. Ze wilde wel even poseren met de hoed van haar zus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Het zwaarste vond ik dat alles de eerste weken (maanden?) geheel ontregelt is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:11 schreef L-E het volgende:
Ophelia, wat een heerlijke foto!
Tally, die met de lege tas
XM en Sparkling, heftig lijkt me, zo'n toch wel definitief besluit.
Hier valt het gerammel echt wel mee. Ik wil graag een groot gezin, een kindje erbij, maar mijn eierstokken gaan niet klapperen als ik een klein kindje zie. Ik heb meer een kinderwens dan een babywens, merk ik
venco, wat vond je zo zwaar?
Ik vind het nu alweer bij bijna 2 weer beginnen met echt regels stellen. Dat je niet expres je beker mag omgooien of je eten op de grond mag gooien. Dat je niet aan de haren mag trekken van je zussen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:30 schreef L-E het volgende:
Opvoeden is wel echt heel anders bij een groter kind inderdaad. Toen hij klein was vond ik het nog wel lekker makkelijk, die tijd is voorbij.
Venco, jullie zijn verhuisd begrijp ik? Dat had ik gemist, wat leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |