Ja anders zie je d'r hangers te ergquote:Op donderdag 26 november 2015 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Wss niet, ze slaapt ook altijd met haar bh aan
Willeke is tof ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Jelte echt kansloos irritant maar Willeke is zo awesome
Is ie ook. Enorm onzeker maar wel een superlief persoon. Ik weet het uit ervaringquote:Op donderdag 3 december 2015 23:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Willeke is tof ja.![]()
Kan van Jelte niet echt hoogte krijgen. Vreemde vogel.
Ja, dat is ook wel het beeld dat ik van hem heb. Maar hij lijkt wel constant onder invloed. Behalve toen hij net wakker was en vertelde over zijn onzekerheid.quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Is ie ook. Enorm onzeker maar wel een superlief persoon. Ik weet het uit ervaring
ik kijk als Chantal bij Simone is bij Roy Donders kijk ik er niet na.Deed ik gisteren overigens ook, alleen Willeke heb ik gezien die Jelte heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Naar Simone ben ik ook erg benieuwd, die Roy kan me gestolen worden.
Geweldige docu iddquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:00 schreef Kim-Holland het volgende:
I <3 Jett Rebel!
Voor degene die zich afvragen hoe hij nuchter is http://www.npo.nl/artikelen/documentaire-jett-rebel-op-npo-3
en http://www.npo.nl/filmlab(...)8-11-2014/AT_2025233
Als er iemand niet kansloos is, is het Jett wel.
Afgelopen zomer ook een show van hem gezien. Echt geweldig! Ben ook echt fan van zijn muziek, terwijl ik nooit zo snel van iets onder de indruk ben, dus dat zegt wel iets ;-)quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Geweldige docu idd![]()
Heb hem ook een paar keer meegemaakt voor en na zijn shows. Hele relaxte en lieve gast. Perfectionistisch ook. Blijkt ook uit die docu.
Hoop dat hij het heel ver gaat schoppen. Die shows die hij neerzet, wauw!
Chantal komt uit Limburg vandaar de zachte G. Ik vond met Simone en Guus leuker als met die Roy.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet ze de uitzendingen niet zelf terug?
Met die stretch outfitjes van Roy, wat een hangtieten, waarom geen goeie beha?
Ze ging even zelf met zachte g praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |